Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightFlyer

Legacy Member
Ik begin trouwens vanaf morgen ook terug met krachttraining voor een 4tal maanden. Ga normaal zo een 3x per week gaan om de benen nog wat sterker te maken. :)

lammeken

Legacy Member
Stancke zei:
Als je dik bent (excusez moi le mot) dan heb je toch zowiezo niet veel spieren en dan kan je er toch ook niet veel verliezen?
Dit moet ik toch even toelichten: ik ben dik (is een feit ,en ik vat het niet op als belediging ze :) ) ,maar ik heb een jaar nogal redelijk intensief gepowertrained (wat een woord :D ),maar ik lig sinds een maand stil (hogeschool,werk,..)
Ik zie er waarschijnlijk niet echt gespierd uit (door mn brede gestalte :p ),maar ik heb zeker meer spieren dan de gemiddelde 18jarige (niet om te stoefen :) ) en zoals jullie wel zullen aanvoelen wil ik dit jaar trainen niet gewoon overboord smijten :( ,zou ik echt zonde vinden

@ stancke:ik rij met de fiets naar de gym,en ik rij sneller alsek beenspieroefeningen heb gedaan,(zoals ik zei kan het psychologisch zen e :D )
mvg
mf

Stancke

Legacy Member
Mja, kzou toch eerst (férm) cutten en concentreren op cardio en powertraining als bijkzaak houden.

herc

Legacy Member
gewoon uw trainen combineren met de nodige cardio. Geleidelijk cardio opbouwen, zo zal je het minst ( of zelfs geen ) spiermassa verliezen.

lammeken

Legacy Member
wat bedoel je met geleidelijk cardio opbouwen?

(sorry als het een domme vraag isze,maar ik ben een leek in al die fitnesstermen :) )

NoizeSuppressor

Legacy Member
massey-ferguson zei:
wat bedoel je met geleidelijk cardio opbouwen?

(sorry als het een domme vraag isze,maar ik ben een leek in al die fitnesstermen :) )

cardio is lopen, fietsen, roeien...

GregoryCo

Legacy Member
Lopen, lopen en nog es lopen :D En ook best op uw voeding letten e:p En doe daartussen ook nog wa powertraining... Maja ik laat de uitleg over aan de echte kenners hier :D

snoob

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9189263 zei:
Lopen, lopen en nog es lopen :D En ook best op uw voeding letten e:p En doe daartussen ook nog wa powertraining... Maja ik laat de uitleg over aan de echte kenners hier :D

Nja als ge 120kg weegt is lopen echt niet meer leuk, zelfs al is u conditie goed. Mijn conditie is nu vrij goed, beste conditie in de laatste 4-5 jaar peisk maar vraag me niet om 3x per week te gaan lopen. Knieen houden dat gewoon niet

GregoryCo

Legacy Member
snoob zei:
Nja als ge 120kg weegt is lopen echt niet meer leuk, zelfs al is u conditie goed. Mijn conditie is nu vrij goed, beste conditie in de laatste 4-5 jaar peisk maar vraag me niet om 3x per week te gaan lopen. Knieen houden dat gewoon niet

Ahja, anders beginnen me fietsen, dan zo een machine waar je uw voeten op een oppervlak(los bewegend van elkaar) zetten waar je ook uw handen kunt gebruiken dmv handvaten die verbonden zijn met da oppervlak waar uw voeten op staan (sorry wist nie anders te formuleren :p)

Fartman

Legacy Member
Vandaag dus begonnen met mn weight gainer (PVL Gourmet Gainer)

En de chest/biceps getrained vandaag enkele PR's gezet

Ook getrained met NO-Shotgun


Chest


Dumbbell Press
12*22kg (opwarming)
8*28kg
8*32kg pr (op reps)
6*34kg pr

Incline Flys
8*14kg
8*16kg
8*18kg pr (op reps)

Incline Bench Press
8*55kg
8*60kg
8*65kg

Upwards Cable Cross Overs (seeted)
10*20kg
8*25kg
8*27.5kg


Biceps

Alternating dumbbell Curl

8*12kg
8*14kg
8*16kg
5*18kg

Concentrated dumbbell Curl
8*14kg
8*16kg
6*18kg

EZ-bar Curl (Close grip)
8*30kg
8*40kg
8*40kg


Vond het goeie training, ben echt bly met mn dumbbell Press

Eens benieuwd hoe mn bench terug gaat zijn binnen een paar weken

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Na 2 weken ziekte eindelijk nog eens kunnen gaan trainen!

Enkel benen gedaan vandaag:

Squat:
10*20kg (opwarmen)
10*40kg
10*50kg
10*60kg
8*80kg
6*90kg
3*100kg

Leg Curl:
12*15kg
10*20kg
8*25kg
8*20kg

Adductor:
3*10*30kg

Abductor:
3*10*30kg

Standing Calf:
3*10*50kg

En dan was'k kapot :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan