Delirium
Legacy Member
deathdevil zei:Hey,
Heb een vraagje wat betreft thuis trainen... Ik heb 3 maand ofzo powertraining gedaan, daarna werd het me te duur feitelijk. Daarbuiten doe ik ook karate en ik denk niet dat mijn spieren power training en karate zouden aankunnen..
Daarom doe ik elke dag wat, ondermeer push ups. Ik heb 3 oefeningen:
Pomphouding, zakken met neus tegen de grond, 5 seconden houden en terug 15x
Pompen met mijn armen net naast mijn lichaam, neus tegen de grond 15x
Pompen, traag zakken,grond kussen, zeer snel terug rechtkomen 25x
Nu merk ik wel dat die spieren steviger worden, maar die laatste 5 zijn telkens puur op karakter..k'zit al compleet in't rood als ik daar aan begin
Mijn vraag: Zijn dat deftige oefeningen, en is het normaal dat dat lastig blijft en moet ik toch al eens met gewichten proberen of blijven doordoen tot het echt easy is en dan pas gewichten erbij halen?
alvast bedankt![]()
Ha, nog ene van Hamme die zijn weg naar hier gevonden heeft

Goh, ja ik vind dat deftige oefeningen, zijn natuurlijk zo de basisoefeningen die je thuis kan doen zonder gewichten, maar het zijn basisbewegingen. Pompen is ook nog altijd vermoeiend voor mij, ook al BP ik bijna 100kg.
Als je al je spieren wil verstevigen is het altijd wel praktisch een setje dumbels, nen barbell, een bankske en wat schijven te kopen imo.
Waar doe je ergens karate?
Try to beat my alter-ego
?




ad: mijn lichaam vind dit niet leuk