Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Ik ben echt tevreden met men pushpress :p
Hoop em tegen 7 oktober naar 95-100kg te brengen zodak overweg ga kunnen met de log van 85kg. Strongman rules ! :D

Stancke

Legacy Member
Daarnet was het in Pauw en Witteman op NED1 met Yuri Van Gelder. Die traint 28u/week:D

Aresonlyone

Legacy Member
ej eeuh gizmo.. als ge mij gaat willen inhalen zulde ten eerste wel al es fullsquats moeten beginnen doen :D :D

ChfZ | Hanky

Legacy Member
wardkennes zei:
Gelle zei hier echt beesten hé, ik ben nu een week bezig en zit aan 30 a 35KG :$

Ni allemaal :)

Mijne BP is ook maar rond de 90kg :( (2 maand geleden nog 95 maar daar geraak ik precies nimer.. :cry: )

Delirium

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ni allemaal :)

Mijne BP is ook maar rond de 90kg :( (2 maand geleden nog 95 maar daar geraak ik precies nimer.. :cry: )

Idem hier, begin weer te sukkelen met mijn schouder, nu weekje rusten en derna even rustiger aandoen, dan weer eens keihard gaan om tegen november te bill starren en die BP naar 100 kg te krijgen tegen nieuwjaar (dan ook proberen om naar die 80 kg te gaan om dan te cutten :) )

herc

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ni allemaal :)

Mijne BP is ook maar rond de 90kg :( (2 maand geleden nog 95 maar daar geraak ik precies nimer.. :cry: )

Mijn is ook met 5 kg terug gezakt sinds het begin van de vakantie, echt raar.

Ben nu zoals fartman ook overgeschakeld op dumbell press en laat de flat benchpress even voor wat het is.

Fartman

Legacy Member
vandaag chest getrained :)

Dumbell chest press
10* 18kg (opwarming)
8*24kg
8*28kg
8*34kg

Incline FLy
8*12kg
8*14kg
8*16kg

Close Grip Bench Press

8*50kg
8*60kg
8*65kg

Upward Seeted Cable Cross over (zelf benoemd, weet de naam niet meer :p)
8*20kg
8*25kg
8*28kg

Machine Bench Press
8*65kg
8*75kg
8*85kg
5*100kg (full stack)

Oefeningen zo maar uit mn mouw geschud omdat ik er zin in had :p

snoob

Legacy Member
Delirium zei:
Hoeveel doe je dan? :p

tzal ook wel enigste zijn waarop em op owned :D
J/K Stancke, houde u log niemeer bij op DBB?

btw:

Stancke zei:
Kzou het ook wel eens willen proberen maar alleen als ik op een serieus doodpunt zit of ik gewoonweg aan m'n top zit. Ik ben van mening dat je alles eens moet geprobeerd hebben.

Stancke thinking bout roiding? :]]]

Fartman

Legacy Member
flat fly doe ik met 18kg, 20kg lukt ook hoor, maar dan heb ik het gevoel dat ik meer op mn schouders trek :) daarom doe ik et niet me 20kg of meer :)

snoob

Legacy Member
Vraagje doet iemand hier ook pushpress of jerk? Zoja wat duwen jullie dan? Ares zal wel rond de 100 moeten kunnen alsk het vergelijk met zen MP ...
Enige aspirant of effectieve gewichtheffers hier?

Fartman

Legacy Member
ik heb het thuis al es gedaan :)

zit rond de 55kg met MP (heb niet meer gewichten thuis :p zal volgende week opgelost zijn :p krijg gewichten voor mn verjaardag van myn lief :p)

ze keek wel beetje raar :lol:

Zij: zoet wa wilde hebben voor uw verjaardag?
Ik: gewichtschijven!
Zij: meende da nu??
Ik: eeeeuh :unsure: ja :p

dermee gaak volgende week achter een 60kg extra gewichten :p


Heb het in de gym ook al geprobeert, maar plafond is redelijk laag, scheelt em 5cm of zit tegen de pafond, en zou die nie graag stuk duwen :p

deathdevil

Legacy Member
Hey,

Heb een vraagje wat betreft thuis trainen... Ik heb 3 maand ofzo powertraining gedaan, daarna werd het me te duur feitelijk. Daarbuiten doe ik ook karate en ik denk niet dat mijn spieren power training en karate zouden aankunnen..

Daarom doe ik elke dag wat, ondermeer push ups. Ik heb 3 oefeningen:

Pomphouding, zakken met neus tegen de grond, 5 seconden houden en terug 15x
Pompen met mijn armen net naast mijn lichaam, neus tegen de grond 15x
Pompen, traag zakken,grond kussen, zeer snel terug rechtkomen 25x

Nu merk ik wel dat die spieren steviger worden, maar die laatste 5 zijn telkens puur op karakter..k'zit al compleet in't rood als ik daar aan begin :p

Mijn vraag: Zijn dat deftige oefeningen, en is het normaal dat dat lastig blijft en moet ik toch al eens met gewichten proberen of blijven doordoen tot het echt easy is en dan pas gewichten erbij halen?

alvast bedankt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan