Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wardkennes zei:Gelle zei hier echt beesten hé, ik ben nu een week bezig en zit aan 30 a 35KG![]()

(2 maand geleden nog 95 maar daar geraak ik precies nimer..
)ChfZ | Hanky zei:Ni allemaal
Mijne BP is ook maar rond de 90kg(2 maand geleden nog 95 maar daar geraak ik precies nimer..
)
)Aresonlyone zei:ej eeuh gizmo.. als ge mij gaat willen inhalen zulde ten eerste wel al es fullsquats moeten beginnen doen![]()
![]()


ChfZ | Hanky zei:Ni allemaal
Mijne BP is ook maar rond de 90kg(2 maand geleden nog 95 maar daar geraak ik precies nimer..
)

)
Delirium zei:Hoeveel doe je dan?![]()
Stancke zei:Kzou het ook wel eens willen proberen maar alleen als ik op een serieus doodpunt zit of ik gewoonweg aan m'n top zit. Ik ben van mening dat je alles eens moet geprobeerd hebben.

zal volgende week opgelost zijn
krijg gewichten voor mn verjaardag van myn lief
)
ja 




Delirium zei:Hoeveel doe je dan?![]()

snoob zei:tzal ook wel enigste zijn waarop em op owned![]()
J/K Stancke, houde u log niemeer bij op DBB?
snoob zei:Stancke thinking bout roiding? :]]]

haha beastStancke zei:18kg ofzo![]()
