Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matja

Legacy Member
merci voor reply's
volgende week is het bij een specialist in schouders dat ik ga. denk dat die al veel zal kunne helpe. en zal dan zien voor eventueel bij een sportdokter te gaan.

deze week mocht ik allesins mijn arm niet meer optillen. zit in soort verband die bewegingen beperkt van mijn schouder.

snoob

Legacy Member
Vandaag es kijken of ik nog kan deadliften zonder straps :rolleyes:

Deadlift
5 x 50
5 x 70
5 x 90
5 x 110
5 x 130
3 x 150
2 x 170
1 x 190
f x 200 ( net boven knie verschoof de bar naar men vingers, met magnesium was het gelukt )
1 x 200 ( met straps :o )

CG Lat Pulldown
10 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80 ( pr? )

Seated Cable Row
10 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80 ( pr? )

CG Benchpress
12 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70
4 x 80
2 x 85 ( pr )
1 x 90 ( pr )

Superset Cable Pushdown / Dips
12 x 10 / 10 x 40
10 x 15 / 10 x 50
8 x 20 / 8 x 60
6 x 25 / 6 x 70
4 x 30 / 4 x 80

Sit-ups
3 x 15

10 minuten fietsen.

Ben tevreden ivm deadlift, net de 200 niet omdak serieus aant zweten was, es achter dat magnesium gaan :D

Stancke

Legacy Member
Yes, achter een pak Brinta geweest. Vanavond es testen. Hoeveel melk moet er daar bij en hoeveel Brinta?:p

Sedinal

Legacy Member
Yes, achter een pak Brinta geweest. Vanavond es testen. Hoeveel melk moet er daar bij en hoeveel Brinta?

beetje opt gevoel he, ma meestal weeg ik 100 gram af en doe ik er genoeg melk bij dat ik het gwn kan opdrinken 500 ml ofzo... dan nog 100 a 200 gram platte kaas en een banaan erin.. als ik proteinen in huis heb durf ik dat er ook nog wel in smijten en dan de platte kaas laten... vult zeer goed :D eerste malen gade wel een gezwollen buikske hebbe :) ( ik gebruik ook veel havervlokken ipv brinta )

Delirium

Legacy Member
snoob zei:
Ligt het aan mij of wordt dit meer en meer een voedingstopic? :p

Zolang het weer niet een beautyfarm topic wordt, is't fine by me :p

Brinta is niet te fretten :puke: (dan gebruik ik die smiley ook eens)
Zo droog zonder smaak. Havermout FTW

NightFlyer

Legacy Member
Delirium zei:
Zolang het weer niet een beautyfarm topic wordt, is't fine by me :p

Brinta is niet te fretten :puke: (dan gebruik ik die smiley ook eens)
Zo droog zonder smaak. Havermout FTW

Suiker en banaan lossen dat wel op. :cool: (ofwel meer melk als het te droog is bij u :p )

Stancke

Legacy Member
Dat smaakt dus écht naar stront éh die Brinta:p Zo papier-achtig. Precies een bruine boterham die zompig is van de melk.... Suiker erbij? Banaan ook?

Eens proberen morgen.

Phaetor

Legacy Member
snoob zei:
Ligt het aan mij of wordt dit meer en meer een voedingstopic? :p

Ach, de onderwerpen in deze topic gaan van powertraining/bodybuilding tot flamen tot voeding tot benen waxen tot showoren met pix :D :D

Delirium

Legacy Member
Stancke zei:
Dat smaakt dus écht naar stront éh die Brinta:p Zo papier-achtig. Precies een bruine boterham die zompig is van de melk.... Suiker erbij? Banaan ook?

Eens proberen morgen.

Dat bedoel ik dus, smaakte bij mij ook naar oud karton
Als ik er suiker bij deed smaakte het naar oud karton met suiker :p

Stancke

Legacy Member
Kga nu eens die Brinta proberen met Nesquick cornflakes:p Iemand ervaring daarmee?:p

Aresonlyone

Legacy Member
mja soms heb ik andere aan ma die vind ik momenteel ff niemeer ;p
zijn van die zaalvoetbalschoenen..vrij plat
of op mijn teenslippers :D

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
mja soms heb ik andere aan ma die vind ik momenteel ff niemeer ;p
zijn van die zaalvoetbalschoenen..vrij plat
of op mijn teenslippers :D

die zaalvoetbal schoene van lotto ? :p die zijn wel geschikt voor deadlift ja

SMa

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
1) Zelfgemaakte milkshake
Men neemt: 2 bananen, 500ml melk, 250 platte kaas, 2 eieren, en een mixer.
Kies een lekkere platte kaas uit, die smaakt het meest door imo.
Wetende dat je lichaam maximaal tussen de 20 en 30gr eiwitten per 2 à 3 uur kan opnemen is dit toch wel overkill. De extra eiwitten worden omgezet in vet of gaan er uit via de spijsvertering

User_BELGIUM

Legacy Member
SMa zei:
Wetende dat je lichaam maximaal tussen de 20 en 30gr eiwitten per 2 à 3 uur kan opnemen is dit toch wel overkill. De extra eiwitten worden omgezet in vet of gaan er uit via de spijsvertering

20 per uur is het voor zover ik weet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan