Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Ik eet al van kleinsaf dingen rauw (diepvriesfrieten enzo...) en nog nooit wormpkes gehad dus:p

Aresonlyone

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
We gaan Aresstyle :love:
k'heb nu wel nog 200gr whey die daar staat te verkommeren :sop: Ik bezie het al als vergif :D Wss ben ik gwn gebrainwashed :unsure:

Go hard, or go home!
grtzz

:D lol :p
nog iemand die lid wilt worden van mn fanclub? :p

M_N_M

Legacy Member
jeeeeej, de 7 staat terug voor mijn gewicht (79.9Kg :D)

I know, meeste willen hier aankomen maar ik ben zo blij dat ik terug de 7 eens zie, dus kwou het effe melden ;) (Trust me, als endo gaat het even moeilijk om de "gewichtsladder" af te dalen als voor een ecto om hem te bestijgen :D)

Nog een paar KG te gaan en we zijn er :woohoo: (althans voorlopig, dan mogen we weer meer vreten maar nu wil ik nie meer boven de 85 gaan)

Time for breakfast now : havermout met magere melk en halve pot magere kwark :hug:

Stancke

Legacy Member
M_N_M zei:
jeeeeej, de 7 staat terug voor mijn gewicht (79.9Kg :D)

I know, meeste willen hier aankomen maar ik ben zo blij dat ik terug de 7 eens zie, dus kwou het effe melden ;) (Trust me, als endo gaat het even moeilijk om de "gewichtsladder" af te dalen als voor een ecto om hem te bestijgen :D)

Nog een paar KG te gaan en we zijn er :woohoo: (althans voorlopig, dan mogen we weer meer vreten maar nu wil ik nie meer boven de 85 gaan)

Time for breakfast now : havermout met magere melk en halve pot magere kwark :hug:

Nice:niceone: Van hoeveel kom je en wat is je doel?:p

exploder

Legacy Member
Ik kom ben in 1-2 maand tijd van 59 naar 64,5 gegaan, zonder te fitnessen :cool: ('k ben mss maar 5 ke naar fitness geweest, en dan vooral cardio gedaan)


Voetbal, da helpt pas :p

M_N_M

Legacy Member
Delirium zei:
Goed bezig dude, zo verder doen :niceone:
(ook niet teveel natuurlijk :p)
jop idd, nog paar KG en stop ermee! Ben bijna tevreden ;)

Stancke zei:
Nice:niceone: Van hoeveel kom je en wat is je doel?:p
101.5Kg :$
Doel = spieren goed zichtbaar krijgen (train al jaar of 4-5 maar nooit met voeding beziggeweest, allé toch niet met gezonde voeding :D). De bedoeling was tegen de zomer maar ik kwam van te ver ;)
exploder zei:
Ik kom ben in 1-2 maand tijd van 59 naar 64,5 gegaan, zonder te fitnessen :cool: ('k ben mss maar 5 ke naar fitness geweest, en dan vooral cardio gedaan)


Voetbal, da helpt pas :p
zullen toch geen 5.5Kg spieren zijn van wat te voetballen. Prolly van dat bier achteraf :rofl:

exploder

Legacy Member
M_N_M zei:
zullen toch geen 5.5Kg spieren zijn van wat te voetballen. Prolly van dat bier achteraf :rofl:

Echt wel :p
Mja, 'k heb klierkoorts gehad, en daardoor 6 maand niets kunnen doen en veel afgevallen.

Vorig jaar, als'k heel fit was, woog ik 67 kilo, hoe minder fit hoe meer ik vermagerde

(oja, 'k ben wel 1m87 groot e:p)

M_N_M

Legacy Member
mja verloren kilo's door ziekte of andere pause zijn er idd wel snel terug bij :)

exploder

Legacy Member
Welja, eerst lukt dat niet, en opeens ging dat redelijk vlug omhoog :)

Gelukkig maar.

'k Hoop toch wel dicht tegen de 70 te komen :p

Stancke

Legacy Member
Die turners verbazen mij steeds meer en meer.... trainen die via BB'ing schema of specifieke training?

EternalSilence

Legacy Member
Stancke zei:
Die turners verbazen mij steeds meer en meer.... trainen die via BB'ing schema of specifieke training?

specifieke schema's hee.
als je kijkt naar die atletiek spelers die daar aan die ringen hangen :eek:

en ook, die mensen trainen wel wss ietje meer dan 2uur per dag, en eten wss volgens een echt heel echt strikt eetpatroon enzo.

lichaam van topsporters op niveau is denk ik, moeilijk te behalen voor een werkmens die na zijn uren wat in de fitness staat te trainen

herc

Legacy Member
Stancke zei:
Die turners verbazen mij steeds meer en meer.... trainen die via BB'ing schema of specifieke training?

En uiteraard, al die kleerkasten van 18 jaar, imo is daar niet veel meer naturel aan.

Stancke

Legacy Member
Das Joeri Van Gelder zeker? Kga effe zoeken achter die Duitser van daarnet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan