Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:We gaan Aresstyle
k'heb nu wel nog 200gr whey die daar staat te verkommerenIk bezie het al als vergif
Wss ben ik gwn gebrainwashed
Go hard, or go home!
grtzz
lol 

)
(Trust me, als endo gaat het even moeilijk om de "gewichtsladder" af te dalen als voor een ecto om hem te bestijgen
)
(althans voorlopig, dan mogen we weer meer vreten maar nu wil ik nie meer boven de 85 gaan)
Aresonlyone zei:lol
nog iemand die lid wilt worden van mn fanclub?![]()

M_N_M zei:jeeeeej, de 7 staat terug voor mijn gewicht (79.9Kg)
)M_N_M zei:jeeeeej, de 7 staat terug voor mijn gewicht (79.9Kg)
I know, meeste willen hier aankomen maar ik ben zo blij dat ik terug de 7 eens zie, dus kwou het effe melden(Trust me, als endo gaat het even moeilijk om de "gewichtsladder" af te dalen als voor een ecto om hem te bestijgen
)
Nog een paar KG te gaan en we zijn er(althans voorlopig, dan mogen we weer meer vreten maar nu wil ik nie meer boven de 85 gaan)
Time for breakfast now : havermout met magere melk en halve pot magere kwark![]()

jop idd, nog paar KG en stop ermee! Ben bijna tevredenDelirium zei:Goed bezig dude, zo verder doen
(ook niet teveel natuurlijk)

101.5KgStancke zei:NiceVan hoeveel kom je en wat is je doel?
![]()
). De bedoeling was tegen de zomer maar ik kwam van te ver 
zullen toch geen 5.5Kg spieren zijn van wat te voetballen. Prolly van dat bier achterafexploder zei:Ik kom ben in 1-2 maand tijd van 59 naar 64,5 gegaan, zonder te fitnessen('k ben mss maar 5 ke naar fitness geweest, en dan vooral cardio gedaan)
Voetbal, da helpt pas![]()

M_N_M zei:zullen toch geen 5.5Kg spieren zijn van wat te voetballen. Prolly van dat bier achteraf![]()

)Stancke zei:Die turners verbazen mij steeds meer en meer.... trainen die via BB'ing schema of specifieke training?

Stancke zei:Die turners verbazen mij steeds meer en meer.... trainen die via BB'ing schema of specifieke training?
herc zei:En uiteraard, al die kleerkasten van 18 jaar, imo is daar niet veel meer naturel aan.

herc zei:En uiteraard, al die kleerkasten van 18 jaar, imo is daar niet veel meer naturel aan.