Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
Stancke zei:
Ben met een kerel van DBB.com gaan trainen en dat was zijn lievelingsoefening dus maar meegedaan. Heb wel maar 2reps gedaan wegens het-niet-riskeren-van-de-rug. 3reps zou misschien nog gelukt zijn maar indien het niet zou gelukt zijn, zou het al te laat zijn van de rug natuurlijk:p

@wardkennes: post eens alle gegevens van die Danone

Wa zever als u rug 2 reps houdt dan houdt die zeker ook 3 reps, zeker mee 107kg pfft. Ik ga vandaag squat holds doen met 200kg na men werksets op squats, mss meer gewicht we zien wel.

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag eens hacksquat getest :p
10kg op een kant ^^ Das ng fucking lastig :cool:

Phaetor

Legacy Member
Tja zorg gewoon dat je 2x je gewicht binnenkrijgt aan eiwitten, das zeker voldoende. Ik probeer zo rond de 160-170g eiwitten per dag binnen te krijgen.
En dan moet je nog geoneg Kcal binnen krijgen om zwaarder te worden, boven je onderhoud eten dus(= spieren kweken m.a.w.), je moet dan ook nog genoeg koolhydraten binnen te krijgen, maar ook niet te veel. En zo min mogelijk vet he :)

Stancke

Legacy Member
Ja, daarom om de 2u eten éh o.a...


Btw, zou een rauwe biefstuk evenveel effect hebben dan een gebakken? Indien wel, kies ik voor de rauwe

Stancke

Legacy Member
Nee, als ik mag kiezen tussen rauw vlees en gebakken, kies ik resoluut rauw vlees. That's why I like BBQ en Gourmet^^ Lekker rauw vlees en chipolatta's enzo :unsure:

sparco

Legacy Member
Bij mij thuis is't juist de omgekeerde wereld. M'n pa steunt me juist extra hard in powertrainen etc, omdat hij het zelf doet. kheb dus enorme hoeveelheden eiwitrijk voedsel en van alle suplpementen tot mijn beschikking. :p

Maar dat zorgt er nog altijd niet voor dat ik hard train en dat ik bijgevolg zo mager ben als een stek :unsure:

Maar vanaf eind september ga ik eindelijk 'hardcore' beginnen. 'k ga men abbonement bij de huidge fitness opzeggen en naar een hardcore gym gaan. En uiteraard deftig op m'n eten letten enzo. :)

Gizmo_1987

Legacy Member
zo!
Deze week 4 herexamens dus ik herval een beetje in een vast stramien ivm eten...
wat zeker niet slecht is :love:
Vandaag dus:

6.50 opstaan
7.30 banaan
8.00 Broodje tonijn
11.00 150gr kippewit

13.00 Hoofdmaaltijd thuis
bestaande uit een bord vol salade, ajuin, tomaten, augurken, komkommers, handvol frietten en goulash zonder saus :p perzik voor dessert

14.00 Stukskes biefstuk ^^ kon der niet afblijven
15.00 3 pannekoeken met suiker en een appel
~~training~~
17.00 Stukskes biefstuk ^^ kon der niet afblijven

17.30 Maaltijd saves: boterham of 4 met véél beleg, soort of 6 :D
doorspoelen met zelfgemaakte milkshake.
19.30 1 pannekoek, 1 yoghurt, 1 tas milkshake, rest van biefstuk (********** jaja)
Strax 21.30 nog wat havermout+melk+honing en voort slapengaan een banaan fzo ^^

Vandaag is een vreemde dag :p Na weken weinig tot geen zin in eten is vandaag een uberdag aangebroken :applause:

Nog wat info en gezever

1) Zelfgemaakte milkshake
Men neemt: 2 bananen, 500ml melk, 250 platte kaas, 2 eieren, en een mixer.
Kies een lekkere platte kaas uit, die smaakt het meest door imo.

2) kippeborstfilet 500gr peisk
In stukken snijden, en bakken in tefalpan zonder boter e.d.
Portie voor morgen in rood potteken, 200gr peisk

3) biefstuk 2e keus, 130gr:
Bakken in tefalpan zonder boter e.d. en in stukken snijden.

We gaan Aresstyle :love:
k'heb nu wel nog 200gr whey die daar staat te verkommeren :sop: Ik bezie het al als vergif :D Wss ben ik gwn gebrainwashed :unsure:

Go hard, or go home!
grtzz

Boukreev

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, daarom om de 2u eten éh o.a...


Btw, zou een rauwe biefstuk evenveel effect hebben dan een gebakken? Indien wel, kies ik voor de rauwe

ik zou daar toch mee oppassen ze, er is een goeie reden waarom we ons vlees bakken (bacteriën, wormen, enzo)

dendaak

Legacy Member
Veel bananan eten is dat goed?

En boterhammen,
wit brood?
bruin brood?

Veel hesp eten?
Veel kaas eten?

(ik zen het nog allemaal aant informeren en ant toepasse) mijn magere platte kaas hebbek al binne.. maar kheb weer honger dus bennek weer wa boterhamme aant schoven.

Zhao yun

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, daarom om de 2u eten éh o.a...


Btw, zou een rauwe biefstuk evenveel effect hebben dan een gebakken? Indien wel, kies ik voor de rauwe

tapeworm says hi. kzou het toch maar bij gebakken biefstuk houden :p

kane.be

Legacy Member
Neem toch gewoon kwark en maak deze lekker door een appel ,musli en wat melk bij te voegen. Dit alles in de blender en is nog lekker ook en beter dan die danio toestanden.

M_N_M

Legacy Member
wardkennes zei:
ik heb die van den aldi, zo van die rechthoekige dingen en er staat "magere verse kaas" op:
* 0.5€/halve kilogram, dirtcheap dus
* eiwit 11.3gr - KH 3.6gr - Vet < 1 gr

Smaak moet je wel wat gewoon worden :)

Voorbeelden van "goede" voeding : havermout, brinta, tonijn in eigen nat, vette vis (veel goeie vetten in bv zalm, sardienen,..), kippefilet, kwark, eieren (ik eet ze wel steeds zonder eigeel),..

Op mn (bruine) boterhammen eet ik veel : tonijn, kippewit, kalkoenfilet, paardefilet, light smeerkaas, ..

Tja dat zijn maar wat voorbeelden en afhankelijk van je lichaamstype en doelen kan dat natuurlijk sterk afwijken (meer/minder complexe koolhydraten en/of onverzadigde vetten) maar op tijd en stond (om de 2-3u) eiwitrijke voeding heb je iig nodig voor spieropbouw/herstel.

//edit: verzadigde vetten vermijd je imo best altijd.

snoob

Legacy Member
Zhao yun zei:
tapeworm says hi. kzou het toch maar bij gebakken biefstuk houden :p

bleh ik krijg het schijt als er iets van rood nog in men vlees zit :|
Alsk zou kunnen zou ik al men vlees net niet verbranden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan