Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
Fartman zei:
by ons gaan ze tot 42kg

denk da mn max rond de 36 gaat liggen :) es testen he :p

edit: ares, pijnlijk zo een waxbeurt? en wa betaak je daar zo gemiddeld voor? zou graga mn borst es laten waxen :p

boven en onderbenen samen was 35€, nie echt het goeiekoopste dus..
en pijn, nja das relatief.. denk niet dat het op de borst echt pijn zou doen (moetk ooit es teste :D) het enige waar het op mn benen wel wat pijn deed was knieholtes :p rest viel wel mee

Snowpanther

Legacy Member
wardkennes zei:
Vandaag mijn eerste keer geweest. En het viel goed mee ik keer weer !

Als het goed meeviel en je hebt goed getraind wacht dan maar tot morgen :D:D:D

Aresonlyone

Legacy Member
@snow
naar tschijnt 3-4 weken..
kzal het u laten weten :D (mn benen pieken ook totaal niet ofzo, is wel positief :))

Delirium

Legacy Member
Aresonlyone zei:
@snow
naar tschijnt 3-4 weken..
kzal het u laten weten :D (mn benen pieken ook totaal niet ofzo, is wel positief :))

En zo glad als een babypoepke? :)

Snowpanther

Legacy Member
Aan al die Wax & Lasertoestanden te horen mss beter in een beautysalon :p

Snowpanther

Legacy Member
Æro zei:
Of is een fitnesscentrum niet noodzakelijk? Ik kwam per toeval terecht op deze site. Klopt dit? Kan men dergelijke resultaten boeken van thuis uit? Het zou het alvast een stuk makkelijker maken voor me aangezien ik fulltime werk van 14 tot 22u

Ik heb het eens bekeken, en het is natuurlijk weeral doorgestoken kaart.. je moet eens kijken naar zijn armen in het begin van de "ongetrainde" periode. Het is een 12weken programma, en meestal weet je dan al dat het een 75% cardio + 25% gewichtentraining wordt om de resultaten te halen die je ziet. Met andere woorden, eerst doen ze een bulk, en dan beginnen ze aan een cut. Maar je moet zogezegd maar 12 weken trainen om het resultaat van die man te verkrijgen, bulk exclusief.

EDIT: http://www.metacafe.com/watch/522629/300_spartan_workout_training_outdoor_version/ -> dit lijkt me wel fun :D

Fartman

Legacy Member
vandaag benen en biceps getrained :)

Benen

Leg press
10*120kg
8*130kg
8*160kg

Calves Raises (langzaam)
8*40kg
8*60kg
8*70kg

Squat
8*35kg
8*55kg
8*65kg
1*75kg
1*85kg pr


Bicep

Preacher Curl (machine)
8*35kg
8*40kg
8*45kg

Sitting Dumbell Curl
8*12kg
8*14kg
8*16kg

Barbell Curl
8*20kg
8*30kg
8*40kg


Benen heb ik maar 3 oefeningen gedaan omdat mn hamstrings aan het verkrampen waren met die 1 rm. Dus heb ik de leg curl er van tussen gelaten

Stancke

Legacy Member
Kzou er nog een oefening voor de biceps bijpakken eerlijk gezegd, Spider curl ofzo. Zalige oefening en perfect qua uitvoering

dendaak

Legacy Member
Snowpanther zei:
Als het goed meeviel en je hebt goed getraind wacht dan maar tot morgen :D:D:D


Ja ik ken dat gevoel, en vandaag had ik het ook een beetje gevoeld ni zo erg !

Tsommy

Legacy Member
Pff ik ben al Sinds ik op verlof vertrokken ben (16 aug) niet meer gaan trainen :o
Terug beginnen is altijd zo moeilijk :s

M_N_M

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Pff ik ben al Sinds ik op verlof vertrokken ben (16 aug) niet meer gaan trainen :o
Terug beginnen is altijd zo moeilijk :s
toen ik terug kwam van op reis stond ik te springen om terug te gaan trainen!

If you don't like it, quit it :hug:

snoob

Legacy Member
M_N_M zei:
toen ik terug kwam van op reis stond ik te springen om terug te gaan trainen!

If you don't like it, quit it :hug:

echt hé, tja als je geen echte doelen hebt, geen drive val je vanzelf stil vroeg of laat.

Terror Factor

Legacy Member
Stancke zei:
Kzou er nog een oefening voor de biceps bijpakken eerlijk gezegd, Spider curl ofzo. Zalige oefening en perfect qua uitvoering

ni overdrijve he, 4 oefeninge voor n klein spiergroepje, maar 3 oefeninge voor 3 spiergroepe, doesn't make sense at all, imo.

EDIT: snoob,das ni van geen doelen hebben, das gewoon van vatsig zijn, kheb tzelfde probleem, das gewoon verschrikkelijk :p

Tsommy

Legacy Member
M_N_M zei:
toen ik terug kwam van op reis stond ik te springen om terug te gaan trainen!

If you don't like it, quit it :hug:


mssn omda ik ook al een paar weke mij ni 100% voel en nogal veel heb ligge zuipe op mijn verlof. Tzi hier precies vol me meners....

M_N_M

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
en nogal veel heb ligge zuipe op mijn verlof.
mja net dan is het goe om te gaan trainen, om al dat vuile (lekkere :p) vergif eruit te krijgen.

Dit weekend sinds lang ook nog eens alcohol gedronken (en veel te veel om goe te zijn), dag nadien 1Kg minder op de weegschaal :D (jammer genoeg is dat vocht ipv vet, anders zou mijn cut-schema er volledig anders uit zien :bow: :woohoo:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan