Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvc

Legacy Member
snoob zei:
squat ge al 100kg?!

zonder mn knie'blessure' was ik er al :p
(ja ik ben een mietje)

ik wil trouwens gaan trainen maar ik kan niet :(
maar zodra school start kan ik terug een eind aan een stuk trainen, met squat nog altijd laag. Kdenk niet dat ik ooit nog echt zwaar ga kunnen gaan op squat.
Kga proberen om van oktober tot januari terug op te bouwen naar vroeger niveau en liefst iets hoger als het mogelijk is (dus zeer traag)

dendaak

Legacy Member
Vandaag 2de maal geweest, gisteren was het de eerste keer.
Je voelt het wel dat je de dag ervoor ook getraind heb, ik doe nu alles als beginneling met 25 a 30 sommige dingen 35KG. En dat gaat goed.

Maar nu kom ik thuis en heb ik enorme honger... Ik moet niet op m'n gewicht letten maar zijn er dingen die men adviseerd om te eten? Ik heb al veel voedings info gehad maar als iemand me dit zou kunnen zeggen zou ook handig zijn.

Mvg Ward (Startend fitnesserke!)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Maakt ni uit of ge squat me 30 of 130 kg.. Zolang uw techniek maar goe is en ge uw best doe.

En vlak na training veel eiwitten eten en beetje koolhydraten...

En voor de rest, veel succes!

Gizmo_1987

Legacy Member
Whiii :D
k'mag van mama Ares-style gaan ^^
Iedere dag mijn biefstukske en kippewit bakken, meer food in huis, overal eten meenemen, enzz.
k'had gevraagd aan mamie of ik een nieuwe pot whey mocht kopen of als ze meer eten ging meebrengen :p
Blijkbaar het 2de dus...
Ik ga dus stilletjes opbouwen naar bulkschema ivm eten en over 2 weken nieuw trainingschema op massa.
En volgende week pics, mn bicep heeft dan trg een normale kleur :cool:

Phaetor

Legacy Member
Je kan het nog makkelijker maken :P Gewoon een vast maanbedrag afspreken dat je krijgt. En alles wat je extra moet hebben voor je fitness (dus alles tussen ontbijt & middag & avond & slapen) in fix je zelf :P
Dan hoef ik ook niet constant aan te horen hoeveel ik wel niet eet en of dat wel goed is en of ik niet dik ga worden :D

jvc

Legacy Member
Of je stelt dat niet voor en laat je moeder alles betalen tot ze uiteindelijk ziet dat het teveel is en dan spreek je een maandbedrag af :p

Ik heb geluk, alles wat ik vraag koopt mn moeder :woohoo:

Aresonlyone

Legacy Member
bij mij begint het :p zo begonnen met tonijn mee te laten brengen.. :D en cornflakes in grotere hoeveelheden enzo, mjamja begint te werken :D

Delirium

Legacy Member
Meeste van den tijd brengt mijn ma alles mee, soms ga ik zelf ook achter eten. Anders zagen ze toch dat het teveel kost en ik teveel eet :p (wat wel een feit is, maar als ik zeg dat ik maandelijks wil betalen zeggen ze nee, maar dan moeten ze ook niet elken dag zagen :p)

Phaetor

Legacy Member
Mja ik krijg gewoon mijn geld voor een maand op kot enzo, int weekend haal ik dan wat extra food ofzo :)

snoob

Legacy Member
Stancke zei:
DROOOOOOOOOOOOOOL

Deadlift op 107kg, kvoel het nog in m'n rug :D

nice!
Hoe komt ge op 107kg btw? :p
Ik wil voor oktober 100kg bench, 170 squat en 210 deadlift, moet lukken :]

Phaetor

Legacy Member
Door men examens en andere zaken heb ik mij vaak moeten beperken tot 2 trainingen en is deadlift vaak buiten de boot gevallen :( 140 is men 1RM. Vorige training nog eens ff op 70kg rustig de uitvoering terug aangeleerd dat ik mijn rug niet verneuk als ik weer boven de 100 ga :D

Morgen beginnen op 100 en zien hoe ver ik raak :bow: :D

Aresonlyone

Legacy Member
ik ga morgen mijn deadlift es starten met 150 en kijken of ik er 4 reps uit kan persen :D

dendaak

Legacy Member
Danio kers 200 g


Product: Danio verse kaasspecialiteit met kers

Verpakking: 200 g

Ingrediënten: magere verse kaas (34%), afgeroomde melk, kers (10%), room, fructose-glucose siroop, suiker (5.6 %), melkeiwitten, verdikkingsmiddelen (gemodificeerde tapioca en maïszetmelen, pectine, guargom), gelatine, mineraal (calciumcitraat), geconcentreerd druivensap, zuurteregelaars (natriumcitraat, citroenzuur), aroma's, geconcentreerd rode bietensap, melkfermenten.
Voedingswaarden

Eiwitten per portie = > 12.0g


kem zo is 2 pottekes meegepakt,... is dat goed om te eten? Wegens dat ze hier aanraden eiwitten te eten?

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
nice!
Hoe komt ge op 107kg btw? :p
Ik wil voor oktober 100kg bench, 170 squat en 210 deadlift, moet lukken :]

Ben met een kerel van DBB.com gaan trainen en dat was zijn lievelingsoefening dus maar meegedaan. Heb wel maar 2reps gedaan wegens het-niet-riskeren-van-de-rug. 3reps zou misschien nog gelukt zijn maar indien het niet zou gelukt zijn, zou het al te laat zijn van de rug natuurlijk:p

@wardkennes: post eens alle gegevens van die Danone
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan