Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
hoeveel gram creatine zit er alweer in een biefstuk van 100 gram?

Boukreev

Legacy Member
wat is het verschil tss equipped en unequipped squate/benche/deadlifte ?

Stancke

Legacy Member
Unequipped is op een lager gewicht dan equipped maar meer weet ik niet^^

cuda

Legacy Member
is equipped niet met zo een pak?
en da spant en daardoor kunde iets meer heffen?

Aresonlyone

Legacy Member
Jaaaaa!!!!! Gisteren nog eens getraind! Amai, in 1 woord: HEERLIJK!!! Oooh kwas zo blij dat ik nog eens kon trainen na mijn doodvermoeiende week sportexamens.

Gisteren even een onderhoudstraining gedaan dus voor ik aan mijn split begin terug:
Code:
Fullsquat:
15 x 50kg
12 x 80kg
2 x 10 x 100kg
10 x 110kg

Benchpress:
10 x 50kg
10 x 60kg
3 x 10 x 90kg

Chinnings:
3 x 8BW (langzaam)

benchpress had ik het wel lastig en laatste setje geraakte ik maar tot 9reps(waarvan de laatste met wat hulp) maar de rest ging allemaal wel
Het was heeeerrrrrlijk om nog eens getraind te hebben!

dendaak

Legacy Member
Morgen starten we se :) Mijn eerste proefweek.
http://www.in-forma.be/

Kwil vooral arm - breast - buik spiere trainen. "breejer worden" in het algemeen dus.
En wat houd dat ier juist allemaal in met eten calorien enzo want veel snap ik hier niet altyd van maar zou dat wel willen snappen... oO

cuda

Legacy Member
ge ga ni veel breejer worden door armen, breast en buik te trainen vrees ik :p

dendaak

Legacy Member
Ja nee maar kvoel mij nu zo'ne lange "min of meer smalle". Welk moet je dan hoofdzakelijk trainen?

M_N_M

Legacy Member
wardkennes zei:
Morgen starten we se :) Mijn eerste proefweek.
http://www.in-forma.be/

Kwil vooral arm - breast - buik spiere trainen. "breejer worden" in het algemeen dus.
En wat houd dat ier juist allemaal in met eten calorien enzo want veel snap ik hier niet altyd van maar zou dat wel willen snappen... oO
Om "breder te worden" (=spieren kweken) moet je meer eten dan dat je nodig hebt (=onderhoudsniveau).

Over eten int kort:
* je zal dus meer moeten eten dan nu (meer sport = meer caloriën die je verbrand) zodat je meer eet dan je nodig hebt
* om spieren te kweken moet je veel eiwitrijke zaken eten (bv magere platte kaas, tonijn, ...)
* best om de 3u iets met veel eiwit eten (maar is mss int begin wat te veel opoffering)

Zonder op je eten te letten gaat het in het begin normaal wel vrij goed maar als je er op let gaat het nog stukken beter gaan; aan u de keuze of je de opofferingen van in het begin al wil maken.

Btw: best niet enkel je bovenlichaam trainen, velen doen dit in het begin maar hebben er later spijt van dat ze hun benen al die tijd verwaarloosd hebben. Als je zo'n kast van een bovenlichaam hebt met stokjes van benen, echt goe ziet da er ook ni uit e ;)

Succes :)

dendaak

Legacy Member
M_N_M zei:
Om "breder te worden" (=spieren kweken) moet je meer eten dan dat je nodig hebt (=onderhoudsniveau).
Weet gij hoeveel ik nu al ni eet? ! Ik eet practisch de ganse dag door... En ik mag meer wegen voor mijn lengte 1m86(+-). En ik weeg 65KG. Ik mag massa's eten ik kom bijna niet bij.[/QUOTE]
Over eten int kort:
* je zal dus meer moeten eten dan nu (meer sport = meer caloriën die je verbrand) zodat je meer eet dan je nodig hebt
Oké !

* om spieren te kweken moet je veel eiwitrijke zaken eten (bv magere platte kaas, tonijn, ...)
magere platte kaas oO, tonijn :niceone:
* best om de 3u iets met veel eiwit eten (maar is mss int begin wat te veel opoffering)

Zonder op je eten te letten gaat het in het begin normaal wel vrij goed maar als je er op let gaat het nog stukken beter gaan; aan u de keuze of je de opofferingen van in het begin al wil maken.
Oké, wat kan ik zo nog eten bananen?

Btw: best niet enkel je bovenlichaam trainen, velen doen dit in het begin maar hebben er later spijt van dat ze hun benen al die tijd verwaarloosd hebben. Als je zo'n kast van een bovenlichaam hebt met stokjes van benen, echt goe ziet da er ook ni uit e ;)
Daar geef ik u gelijk in maar ik rij dagelijks, 16KM met de fiets, dus stekkebeentjes heb ik niet :applause:


Danku:cool:

Delirium

Legacy Member
wardkennes zei:
Daar geef ik u gelijk in maar ik rij dagelijks, 16KM met de fiets, dus stekkebeentjes heb ik niet :applause:

Ja ik zei dat ook toen ik begon met fitnessen, had vroeger veel gekoerst en had dikke kuiten en bovenbenen, maar met fitnessen train je ook nog de andere spieren in je benen hoor die je met fietsen niet gaat trainen. Just saying, omdat ik ook benen verwaarloosd heb in't begin.

Qua eten: vis, kip, kalkoen, biefstuk, eieren, havermout, platte kaas of yoghurt (what you prefer, maar platte kaas heeft meer eiwitten /100gr :cool: ), melk, bananen, pindakaas, amandelen, ... dat zijn zowat de basisddingen die ik doorgaans eet/drink. Wees creatief en verwerk dit in uw voedingsschema ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan