Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:80.4kg:applause:
k'heb nu al gegeten^^ tzal vr morgnochtend zijn
kweet nie of ik vrijdag al gerecupereerd ga zijn omda da al te doen of nie.. mja ik zal wel zien!
. binnen 21 min ma ik kan nog nie zo lang terug lopen en ben echt een groot deel van conditie kwijt
, we zien wel
meeste dat ik gelopen heb was in het middelbaar
3500m op 18min, dus zou het wss niet halen 
(had er 2) en normaal gezien ben ik er wel door 


regeneration zei:ik heb is een vraag, hebben jullie na elke training zo'n rockharde spieren ?
ik heb dit enkel als ik mn voorarmen train, dan zijn die echt rockhard.
bij andere spiergroepen heb ik dat nooit zo hard, wel een beetje maar nooit hard.
ik doe 2 spiergroepen per training en 4 oefeningen voor elke spiergroep met 4 reeksen.
en ik had ook een vraag over buikspieren. mijn buikspieren zijn nooit echt duidelijk afgelijnt, nochtans heb ik maar een vetpercentage van 4% dus zouden ze toch echt duidelijk moeten zichtbaar zijn.
dan zijt ge wss vel over been en heb je natuurlijk geen bloksjeuhs...regeneration zei:nope, mn vetpercentage gementen op 20/2/07 was 4.7%. oke kzat er dus 0.7% naast![]()
gizmo_1987 zei:dan zijt ge wss vel over been en heb je natuurlijk geen bloksjeuhs...
herc zei:Is niet waar he. vetpercentage heeft daar niets mee te maken. BB'ers staan ook met een extreem laag percentage op het podium, maar die zijn ook niet echt vel over been.
Neen met een lage vetpercentage moet je je blokjes zeker kunnen zien. Zelfs als je niet traint. Oke dan zijn ze niet echt 'dik' en afgelijnd, maar zeker wel zichtbaar.
R4ph4el zei:zoals ik al zei, niet iedereen heeft blokjes
laag vetgehalte maar bierbuik?herc zei:Feit, maar met zo een laag vetpercentage moet toch zeker enige vorm van buikspier(en) waarneembaar zijn.