Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
snoob zei:
kleerkasten van 60-70kg

herc zei:
http://chello.images.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_359693_VanGelderEK2007.jpg

Als dit geen kleerkast is, dan weet ik het niet. Maar ja, jij weet het waarschijnlijk allemaal weer beter, enkel jij bent breed en pakt veel gewichten.

Zijn schouders & armen zijn toch heel ferm imo. Kleerkastwaardig te noemen :) Nu ja ik heb al mensen van 70kg gezien die er 3 keer gespierder en imposanter uitzien dan volk dat 20kg meer dan hun weegt. Gewicht op zich zegt zo weinig. Die gast op die foto is gewoon fockin ripped tegenover ..

jvc

Legacy Member
Kheb die joeri van gelder al in het echt bezig gezien en die gast is echt zot, heeft een rug waar velen van dromen. Tis wel gene groten.

@snoob: die gast kuist jou met zijn 60-70kg af op alle oefeningen ;)

En die zijn bovendien volledig naturel maar doordat ze al van kindsaf hard trainen zijn ze ferm gespierd en je mag niet vergeten dat het wss genetische wonderen zijn (olympisch niveau).

snoob

Legacy Member
nja leuk en wel maar een kleerkast van 1m60 is nog altijd maar een nachtkastje :p
Die gymnasten op hoog niveau zijn wel heel sterk & geconditioneerd das een feit. De meeste van die gasten die aan die ringen hangen zijn wel heel klein en licht, houdingen zoals iron cross etc zijn gewoon niet te doen als je 1m80+ bent.

snoob

Legacy Member
screwielowie zei:
Njah niemand kiest zelf hoe groot hij wordt hé :)

Ja das een feit, veel hier zijn echt wel breder dan die joeri van gelder, kheb al veel foto's gezien van gasten waarvan je zegt, wow dies breed. Dan zie je ze op foto's naast iemand van normaal postuur en worden ze volledig gedwarfed.
En ivm dopinggebruik bij gymnastiek, kweetnie ze, denk dat die ook uitvoerig getest worden maarja zullen daar ook wel ommewegen genoeg zijn. Wat me opviel toen ik foto's zag van die Joeri Van Gelder was dat zen bovenlichaam extreem ontwikkeld is in functie van zen sport, maar benen zijn vrij klein. Niet dat ie veel aan beenmassa heeft als ie in de ringen hangt maar kom :)

jvc

Legacy Member
snoob zei:
Ja das een feit, veel hier zijn echt wel breder dan die joeri van gelder, kheb al veel foto's gezien van gasten waarvan je zegt, wow dies breed. Dan zie je ze op foto's naast iemand van normaal postuur en worden ze volledig gedwarfed.
En ivm dopinggebruik bij gymnastiek, kweetnie ze, denk dat die ook uitvoerig getest worden maarja zullen daar ook wel ommewegen genoeg zijn. Wat me opviel toen ik foto's zag van die Joeri Van Gelder was dat zen bovenlichaam extreem ontwikkeld is in functie van zen sport, maar benen zijn vrij klein. Niet dat ie veel aan beenmassa heeft als ie in de ringen hangt maar kom :)

Heb je een foto waar je zijn benen goed kunt zien?
Want turners hebben nog vrij sterke benen, geloof het of niet. Yuri doet ook toestelturnen waarvoor je immense springskracht nodig hebt.

snoob

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Heb je een foto waar je zijn benen goed kunt zien?
Want turners hebben nog vrij sterke benen, geloof het of niet. Yuri doet ook toestelturnen waarvoor je immense springskracht nodig hebt.

http://www.originalolympics.com/Sport/Gymnastics/images/Gelder-Yuri-van-oo1-600.jpg
:s lol ziet er maar gay uit. ( is van topic op DBB ! )

herc

Legacy Member
Zijn benen kan je amper zien snoob. Je bent hier weer conclusies aan het trekken die kant noch wal raken. Sorry kerel, maar al uw negatieve commentaar, ik kan echt niet meer volgen hoor.

"veel hier zijn echt wel breder dan joeri van gelder"

Bekijk die foto nog eens goed, denk niet dat er velen hier kunnen tippen aan zulke fysiek. Zelfs ares ( met alle respect ) kan daar nog(!) niet aan tippen.

En wie kleiner is als u kan nooit breed worden? Of is toch maar een nachtkastje?

Phaetor

Legacy Member
Is toch goed genoeg die kwaliteit. Goed gedaan btw :) Nu ik een fancy gsm heb met redelijke camera moet ik eigenljik ook eens filmkes maken met Obli :D

snoob

Legacy Member
herc zei:
Zijn benen kan je amper zien snoob. Je bent hier weer conclusies aan het trekken die kant noch wal raken. Sorry kerel, maar al uw negatieve commentaar, ik kan echt niet meer volgen hoor.

"veel hier zijn echt wel breder dan joeri van gelder"

Bekijk die foto nog eens goed, denk niet dat er velen hier kunnen tippen aan zulke fysiek. Zelfs ares ( met alle respect ) kan daar nog(!) niet aan tippen.

En wie kleiner is als u kan nooit breed worden? Of is toch maar een nachtkastje?

Kijk hé, die joeri van gelder is heel gespierd en sterk maar hoe je het draait of keert in absolute cijfers zijn hier heel veel mensen breder, moest je ares bvb naast hem stellen zou hij in absolute afmetingen veel groter zijn. Natuurlijk komt hier niemand in de buurt van hem als je alles relatief bekijkt, voor zijn gestalte is ie jacked en droog. Moest je ervoor staan irl zou het wel wat minder zijn ze.

En negatieve commentaar, nouja das gewoon mij mening, niet iedereen moet toch met de stroom meegaan? Volgens mij is dit nog altijd een forum waarop men zen mening mag geven. Ge denkt mss da ik men eigen goed vind ofzo maar das alles behalve, dus die vlieger gaat niet op. Ben zeer ontevreden van men bench/mp en men huidge ( gebrek aan ) vooruitgang.

Matja

Legacy Member
weet er hier iemand iets over.
heb woensdag mijn schouder uit de kom gehad met het snowboarden, eerste keer.
vraag mij af of iemand weet of ik nog alle oefeningen ga mogen doen. Of pas op termijn ofzo...
khoop echt dat het gen probleem ga zijn voor te trainen.

ik moe volgende woensdag op controle, kga ze daar ook met al mijn vragen bestoken, maar wou hier al es horen.

User_BELGIUM

Legacy Member
Yuri van Gelder ‘Lord of the Rings’
Lengte: 1 meter 61
Gewicht: 63 Kg

hij mag ook wel niet te breed worden eh :) hoe moet je anders athletisch blijven als je billen over alkaar schrapen en je je armen niet meer deftig naast je bostkas kan leggen.


@Matja
Ik zou wachten op doktersadvies want wij weten natuurlijk niet 'hoe erg het precies'is' he.

snoob

Legacy Member
ik zou niet trainen met een schouder die uit de kom is geweest, mijn schouder is nog altijd heel gevoelig en bij mij is het van judo te doen met een schouder die uit de kom is gekomen. Kzou eerst naar een (sport)dokter gaan. In het UZ is er een sportgeneeskunde afdeling, daar kunnen ze je zeker beter helpen. Veel kans dat je bij een huisdokter het advies krijgt van te stoppen met trainen alhoewel dat mss volledig fout kan zijn.

http://users.ugent.be/~mdeganck/sport/index.htm

Succes met je schouder
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan