Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
is het dan eerlijk gezegd wel gezond om u boven lichaam te trainen?

normaal wel , als je bij iedere oefening neerzit op je gat.
ma goed, je zult het zelf wel voelen wnnr het gaat en niet gaat ;)

Tsommy

Legacy Member
ikfiets wel hé ;) en ge zit toch ni bij iedere oefening op uw gat zkr was da nu weer. Ik kan gewoon ni deftig benen trainen omdat mijn linkerbeen veel zwakker is dan het rechter door een ongeval. Maar ik kan het normaal gebruiken etc. Vraag mij ni om een marathon ofzo te lopen. Maarzo squatten en van die oefeningen moet ik ni proberen hoor. En ik train mijn benen toch ook met het fietsen.

EternalSilence

Legacy Member
haja neen, d8 dat je als je dus je zoveel kilo's pakt, dus ook wel druk zet op je benen, en dat je daar ook last van had, maar niet dus.
zoveel te beter he

Stancke

Legacy Member
Net terug van training overigens. Abs en benen getrained, heb het wel redelijk chill getrained. Kort maar zwaar en daarna een oververdiende sauna genomen :)

snoob

Legacy Member
Kga da vrijdag ook es doen, sauna. Vanavond deadlift, met magnesium hopelijk, dus zonder straps. Hopelijk kom ik boven de 200kg uit. Daarna mss nog wat rackpulls & biceps.

EternalSilence

Legacy Member
snoob? nu nie 1 of ander, maar waarom doe je niet mee met het 'belgisch kampioenschap' deadlift
bedoel .. 200kg .. dat is toch al iets :unsure: ?

neen? :p
pasop, da besta he, een maat van mij is belgisch kampioen -18 jarigen bankdrukken
100+kg :oink:

snoob

Legacy Member
Denk nie dak mee 200kg ver zou komen bij de junioren -125kg, kweet niet precies welke bonden, welke BR er staan maar die zullen vast boven de 250kg liggen. Dries willaert trok 300kg in de -110kg.

Fartman

Legacy Member
da versta ik wel nie goe

man 67.5kg: 235kg
man 140kg: 235kg

of lees ik de tabel verkeerd?

kan toch niet dat een man die dubbel weegt evenveel deadlift als iemand die maar de helft weegt?

kane.be

Legacy Member
Woensdag rug/triceps

wide grip pull up
3*8*BW

Deadlift
10*60
8*80
8*80

Bent over row
8*40
8*50
8*50

seated cable row
10*45
8*50
5*60

DB shrugs
10*22
8*24
8*24

DB 1 arm triceps extension
12*8
10*10
8*12
8*12

tricep pushdown
3*8*20

Zelf vond ik deze training geslaagd. Nu is het wel zo dat ik nog niet lang DL en heb voor de eerste keer BOR's gedaan. Tijdens het uitvoeren van deze oefeningen werd ik door andere BB'ers raar bekeken en ze zeiden dat ik het beter niet deed omdat ik anders later de gevolgen zal dragen. Ikzelf weet ook wel dat de techniek nog niet optimaal is, maar ze vinden percies dat je als "skinny bitch" zulke oefeningen niet mag doen omdat je anders in 2 breekt.

Voor de geïntresseerde men logje
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kanes-log-128544/

snoob

Legacy Member
Fartman zei:
da versta ik wel nie goe

man 67.5kg: 235kg
man 140kg: 235kg

of lees ik de tabel verkeerd?

kan toch niet dat een man die dubbel weegt evenveel deadlift als iemand die maar de helft weegt?

wrom nie? die man van 140kg zal wel tegen 2meter zijn, die van 70kg zal wel 1m60 ofzo zijn. Gewicht staat niet parallel met lifts ..

snoob

Legacy Member
L-Flyes
4 x 10 x 4kg

Low Pulley External Rotation
3 x 10 x 5kg ( elke kant )

Military Press
10 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 60 ( pr )
2 x 65 ( pr )

Barbell curl ( rechte bar )
10 x 20
10 x 20
10 x 30
10 x 30

Deadlift
5 x 100
5 x 130
3 x 150
2 x 170
1 x 190
f x 200 ( kniehoogte weeral )
1 x 200 ( met straps :( )
2 x 150

Hammer curl
8 x 12
8 x 14
6 x 16

Heb wat last van men schouders, ga wat meer schouders trainen / rotator cuff vooral. Deadlift weer failed op 200, had geen magnesium. Nja te peizen toch een PR op military press

snoob

Legacy Member
Ik men eerste wheyshake, met aardbei smaak. Godver goor, ik drink dus echt niet graag melk, stond lijk schuim op die shake :|

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
Ik men eerste wheyshake, met aardbei smaak. Godver goor, ik drink dus echt niet graag melk, stond lijk schuim op die shake :|

Jammie :D Vanille is mijn smaak :D Mmmmmmmmmmmmmm

M_N_M

Legacy Member
snoob zei:
Ik men eerste wheyshake, met aardbei smaak. Godver goor, ik drink dus echt niet graag melk, stond lijk schuim op die shake :|
eens maken met water eh :) Thuis doe ik da altijd met water; in de gym ist ook met (magere) melk maar vind da naar de zware kant om binnen te krijgen (wel goeie smaak)..
Fartman zei:
da versta ik wel nie goe

man 67.5kg: 235kg
man 140kg: 235kg

of lees ik de tabel verkeerd?

kan toch niet dat een man die dubbel weegt evenveel deadlift als iemand die maar de helft weegt?
Weet hiet hoe het zit met Deadlift maar als ik mij nie vergis wordt bij benchpress de score berekend obv lichaamsgewicht en benchgewicht.

Iemand die 100Kg bencht en maar 50Kg weegt, kan maw winnen van iemand die 100Kg weegt en 120Kg bencht.


Grtz

Fartman

Legacy Member
Vandaag rug getrained :)

Seeted Row
10*40kg
8*50kg
8*65kg

Chin ups
10* -15kg
8* -5kg
8*BW

Cable Front Pull Down
8*55kg
8*65kg
8*70kg

Bent Over Row

8*40kg
8*50kg
8*65kg

Dumbell Bent Over Row
8*18kg
8*22kg
8*24kg

Deadlift
12*50kg
10*70kg
8*90kg
8*110kg


Deadlift niet te zwaar gegaan, was al redelijk moe van de vorige oefeningen

Heb dan nog wat tricep oefeningen gedaan, lichtjes maar.

Fartman

Legacy Member
ja kweet het :) was eigenlijk niet van zin om te deadliften omdat mn benen nog wa moe waren van de dag ervoor :)

maar kon het nie laten :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan