Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ge zit toch ni bij iedere oefening op uw gat zkr was da nu weer. Ik kan gewoon ni deftig benen trainen omdat mijn linkerbeen veel zwakker is dan het rechter door een ongeval. Maar ik kan het normaal gebruiken etc. Vraag mij ni om een marathon ofzo te lopen. Maarzo squatten en van die oefeningen moet ik ni proberen hoor. En ik train mijn benen toch ook met het fietsen.Fartman zei:da versta ik wel nie goe
man 67.5kg: 235kg
man 140kg: 235kg
of lees ik de tabel verkeerd?
kan toch niet dat een man die dubbel weegt evenveel deadlift als iemand die maar de helft weegt?
)snoob zei:Ik men eerste wheyshake, met aardbei smaak. Godver goor, ik drink dus echt niet graag melk, stond lijk schuim op die shake :|
Vanille is mijn smaak
Mmmmmmmmmmmmmmeens maken met water ehsnoob zei:Ik men eerste wheyshake, met aardbei smaak. Godver goor, ik drink dus echt niet graag melk, stond lijk schuim op die shake :|
Thuis doe ik da altijd met water; in de gym ist ook met (magere) melk maar vind da naar de zware kant om binnen te krijgen (wel goeie smaak)..Weet hiet hoe het zit met Deadlift maar als ik mij nie vergis wordt bij benchpress de score berekend obv lichaamsgewicht en benchgewicht.Fartman zei:da versta ik wel nie goe
man 67.5kg: 235kg
man 140kg: 235kg
of lees ik de tabel verkeerd?
kan toch niet dat een man die dubbel weegt evenveel deadlift als iemand die maar de helft weegt?

Daarmee da ge best zijt da ge u zware compound oefeningen als eerste doetFartman zei:Deadlift niet te zwaar gegaan, was al redelijk moe van de vorige oefeningen
