Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvg007

Legacy Member
cclherreman zei:
Snoob z'n post vooral serieus nemen.

doe ik ook, of was da maar voor te lache dat ij postte ?

op een forum edde nie echt intonaties enzo e


waarom :doh: ?

Simonn

Legacy Member
jvg007 zei:
doe ik ook, of was da maar voor te lache dat ij postte ?

op een forum edde nie echt intonaties enzo e


waarom :doh: ?

Overduidelijk om te lachen de post van snoob ;)

snoob

Legacy Member
Héhé ge bedoelde het goed :p
Ik neem zowiezo geen supplementen.
Kheb idd wel aanleg om te verdikken, men somatotype is dan ook meso-endo. Ideaal voor strongman, zeker met mijn lengte. Heb hier nog een foto van vorige week van men buikje: http://i10.tinypic.com/66y7l7n.jpg
Het valt nog mee als ge ziet van waar ik kom.

jvg007

Legacy Member
amai, der is al veel af :O

keb uw fotos gezien op DBBforum, serieus verschil ze.

Ge zou eens op tv moeten komen eh, als voorbeeld voor depressieve mensen die last hebben van overgewicht.

Kpijs dat er dan veel beginnen fitnessen ze :p

snoob

Legacy Member
jvg007 zei:
amai, der is al veel af :O

keb uw fotos gezien op DBBforum, serieus verschil ze.

Ge zou eens op tv moeten komen eh, als voorbeeld voor depressieve mensen die last hebben van overgewicht.

Kpijs dat er dan veel beginnen fitnessen ze :p

lol what the hell, anyways kga es wa meer op men eten beginnen letten, meer eiwitten, minder koolhydraten en es cardio ook wa opvoeren.

M_N_M

Legacy Member
jup ook gezegd op DBB snoob, goed bezig :)

Heb eens een VOOR pic gezocht bij mijn vakantiefoto's, ook wel al ferm verschil:
VOOR: http://users.pandora.be/overclocking/voor_082006.jpg
NA (/tijdens cut eigenlijk): http://users.pandora.be/overclocking/pic_18082007.jpg
(op de "voor" trainde ik wel al enkele jaren ze maar trok mij geen bal van voeding aan, zorgde er zelf ni voor dat ik aan genoeg eiwit kwam; kon er vééééél meer uit gehaald hebben maar het is nu te laat, er nu het beste van maken) Nog een paar maand verder cutten (tot ik tevreden ben :))

Achteraf bezien heb ik het véél te ver laten komen, toen ik met powertraining begon was ik veel magerder :p

snoob

Legacy Member
lol ja das ook wel een groot verschil :wtf: zijde zeker da ge nie iemand zenne foto van internet hebt gehaald als before-foto? :D J/K Ge ziet wel aan u buik da ge nog zwaar zijt geweest, bij mij gaat ge het altijd kunnen blijven zien door de striemen op men onderrug :(

M_N_M

Legacy Member
Buik is nog vet hoor, (gelukkig) geen loshangend vel, moet dus nog volledig weg :) Striemen heb ik ook wel en zal wel nooit meer wegraken; tsja, traces of the past :D

sparco

Legacy Member
Ook volop striemen hier, op men heupen, op men onderrug, op m'n knieën, + lichte vorm van gyno... Daar gaat m'n bodybuildcarriere :unsure:

M_N_M

Legacy Member
bwa zijn ergere dingen dan striemen, stoor er mij niet zo hard aan (heb er zelf op bicep van te hard uit te zetten in het begin); enkel als je wat gebruind bent zie je die harder maar eens de zomer achter de rug is wordt ik weer zo wit als den baard van sinte maarten :p

snoob

Legacy Member
nja striemen vervagen tis enkel als ze nog rood zijn dat het erg opvalt, zeker als ge bleek van vel zijt :p
zie maar: http://i10.tinypic.com/4lymgj6.jpg ( ontspannen )
maar da zal wel verbeteren naargelang ik wa meer kleur krijgt / striemen vervagen. Tzal er iig niemeer zo voos uitzien.

M_N_M

Legacy Member
weird, bij mij is da net andersom :baard:
Bij mij zien die wit en dus enkel goe zichtbaar als ik bruin ben (striemen blijven bleker)

(striemen op bicep heb ik wel al een jaar of 4)

snoob

Legacy Member
M_N_M zei:
weird, bij mij is da net andersom :baard:
Bij mij zien die wit en dus enkel goe zichtbaar als ik bruin ben (striemen blijven bleker)

(striemen op bicep heb ik wel al een jaar of 4)

nja de mijne zijn van rond nieuwjaar toen ik nog zo dik was, moeten nog vervagen.
Op men benen, onderbuik en lies zitten er massa's striemen van te groeien maar die zijn zodanig oud en vervaagd dat je ze niet meer ziet tenzij je achter striemen gaat zoeken :p

Fartman

Legacy Member
ik heb 1 striem onder mn oksel naar mn bicep toe :p

bicep is op 1 jaar tyd 6cm gegroeid :p

Fartman

Legacy Member
dat is inderdaad wel een spytige zaak

ik heb gehoord dat uierzalf de striemen doet vervagen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan