Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat kun je dan aanraden om [spiermassa] bij te komen?Cartek zei:visolie gaat ge echt nie veel van afvallen.
als je wil afvallen neem dan iet als hydroxycut of lipo6
http://www.muscle2muscle.be/?p=product&id=336
in combinatie met cardio vliegen de kilos er redelijk vlug af.
SMa zei:en wat kun je dan aanraden om [spiermassa] bij te komen?
SMa zei:en wat kun je dan aanraden om [spiermassa] bij te komen?
Aresonlyone zei:trainen?


)


nee... serieus?Aresonlyone zei:trainen?


rofl hard trainen, mee poederkes, pillekes en shakes gade nie ver komen.SMa zei:en wat kun je dan aanraden om [spiermassa] bij te komen?
SMa zei:nee... serieus?
ik ben nu een 6-tal weken bezig met trainen, en ondertussen al een 3 kilo kwijt, terwijl ik nooit echt vet gestaan heb. ik had het liever omgekeerd gezien
ik heb ergens gelezen dat je lichaam in het uur na je training terug de spiermassa opbouwt, en als je dan de juiste voeding inneemt krijg je een maximale winst (snelle eiwitten, snelle koolhydraten, ...)
ik neem geen supplementen en ben over 2 jaar 11kg spier bijgekomen en vet% is omlaag gegaan.
snoob zei:Morgen achter een pot creatine, whey, BCAA's, visolie, testo-sting en NO-Shotgun. Ma kga stoppen met met benen trainen, kga wa meer fietsen en es wa meer voetballe.
jvg007 zei:no offence ze snoob, maar keb al fotos van u gezien, verbeter mij als ik fout ben: jij hebt wel aanleg om te verdikken he?
ik zou dan nog niet beginnen met creatine, want dat zou bij u wel eens een verkeerd effect kunnen opleveren. begin ook niet met 10 dingen tegelijk, begin met 1 product per keer en bouw het langzaamaan op, No shotgun kan geen kwaad, das voor uw pomp. je neemt da 20 minuten voor uw training in, en dan ga je dat wel voelen.
Overdrijf ook niet met al die producten, ik post misschien wel 4 producten, maar wil nie zeggen dak ze ook effectief pak eh. Ik ken deze producten goed door mijn vrienden die ook trainen. de ene pakt dit, de andere dat, en zo zie je verschillen. Nox trac bvb zien we heel goed bij een vriend van ons, dat product geeft echt wel een superresultaat. Maar er moet wel bijgezegd worden dat je door die producten alleen niet zal veranderen. Je moet goed blijven eten, en vooral: blijven trainen!!!
Geef dus niet te snel op voor uw benen te trainen, je zult er later spijt van krijgen. Benen zijn nu eenmaal een moeilijke spiergroep, iedereen groeit traag hierop, en zeker ook ik.
Geef echt de moed niet op, je begint nu pas met echt trainen![]()