Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sparco

Legacy Member
De tuinen, of uw lokale bioshop, en heel mss ook het kruidvat zullen die wel hebben.

M_N_M

Legacy Member
in die muscle2muscle shop hebben ze ook "Udo's Choice Ultimate Oil Blend", dacht dat ik in een boek al gelezen had dat dat één van de beste pillekes zijn om je essentiële vetten binnen te krijgen in één pilletje, klopt dat?

Delirium

Legacy Member
Aresonlyone zei:

en eten verdoemde. Fretten gelijk een paard.
Worked for me :)

't enige nadeel is wel dat ze thuis misschien zagen dat je te veel eet, zoals hier bij mij.
Ah, if I could get a penny every time I heard that, I would be a millionaire :D

Aresonlyone

Legacy Member
mja hier zagen ze ook ze.. ma mijn papa eet extreem weinig dus zeg ik gewoon dat ik eet wat hij niet eet...
+ als ik zelf iets tekort kom en om mijn eten moet betaal ik de helft zelf
(vroeger moest ik altijd zelf om mijn eten ma nu kan ik mijn mama al overtuigen soms wat mee te nemen uit de winkel :D)

SMa

Legacy Member
Aresonlyone zei:
nee... serieus? :p

ik ben nu een 6-tal weken bezig met trainen, en ondertussen al een 3 kilo kwijt, terwijl ik nooit echt vet gestaan heb. ik had het liever omgekeerd gezien ;)

ik heb ergens gelezen dat je lichaam in het uur na je training terug de spiermassa opbouwt, en als je dan de juiste voeding inneemt krijg je een maximale winst (snelle eiwitten, snelle koolhydraten, ...)

M_N_M

Legacy Member
Ganse dag door moet je eiwitten eten; om de 3u startend bij je ontbijt. Niet enkel na je training :)

//edit : voor op kot => kwark (magere platte kaas, 0.5€/0.5Kg in den aldi) & tonijn in eigen nat (weet nie precies hoeveel het kost ma veel ist nie)

Phaetor

Legacy Member
"THE MOST POWERFUL FATBURNER EVER CREATED!

Verminder je vet met 7,9%"

Jezus als ge zo iets leest weet ge toch al genoeg ...
Verknoei u fockin geld toch niet aan die zooi.
Whey / Carb shake is het enigste wat nuttig is van de legale dingen (en bij sommige mensen dan ook creatine ook nog)

Gewoon correct eten met genoeg cardio!

Aresonlyone

Legacy Member
SMa zei:
nee... serieus? :p

ik ben nu een 6-tal weken bezig met trainen, en ondertussen al een 3 kilo kwijt, terwijl ik nooit echt vet gestaan heb. ik had het liever omgekeerd gezien ;)

ik heb ergens gelezen dat je lichaam in het uur na je training terug de spiermassa opbouwt, en als je dan de juiste voeding inneemt krijg je een maximale winst (snelle eiwitten, snelle koolhydraten, ...)

rofl.. na 6 weken moete echt nog nie naar pottekes gaan pakke ofzo ze, snap nie da alle mensen daar zo direct wonderen van verwachten
over eten is hier al genoeg te vinden btw wa ge kunt eten :) ik neem geen supplementen en ben over 2 jaar 11kg spier bijgekomen en vet% is omlaag gegaan.
go hard, or go home :evil:

snoob

Legacy Member
Morgen achter een pot creatine, whey, BCAA's, visolie, testo-sting en NO-Shotgun. Ma kga stoppen met met benen trainen, kga wa meer fietsen en es wa meer voetballe.

Fartman

Legacy Member
NO-shotgun werkt enorm voor de pump :p ben er nu weekje me bezig, en je spieren krijgen echt een massieve pump tijdens de training :p i'm lovin it :p

jvg007

Legacy Member
snoob zei:
Morgen achter een pot creatine, whey, BCAA's, visolie, testo-sting en NO-Shotgun. Ma kga stoppen met met benen trainen, kga wa meer fietsen en es wa meer voetballe.

no offence ze snoob, maar keb al fotos van u gezien, verbeter mij als ik fout ben: jij hebt wel aanleg om te verdikken he?

ik zou dan nog niet beginnen met creatine, want dat zou bij u wel eens een verkeerd effect kunnen opleveren. begin ook niet met 10 dingen tegelijk, begin met 1 product per keer en bouw het langzaamaan op, No shotgun kan geen kwaad, das voor uw pomp. je neemt da 20 minuten voor uw training in, en dan ga je dat wel voelen.

Overdrijf ook niet met al die producten, ik post misschien wel 4 producten, maar wil nie zeggen dak ze ook effectief pak eh. Ik ken deze producten goed door mijn vrienden die ook trainen. de ene pakt dit, de andere dat, en zo zie je verschillen. Nox trac bvb zien we heel goed bij een vriend van ons, dat product geeft echt wel een superresultaat. Maar er moet wel bijgezegd worden dat je door die producten alleen niet zal veranderen. Je moet goed blijven eten, en vooral: blijven trainen!!!

Geef dus niet te snel op voor uw benen te trainen, je zult er later spijt van krijgen. Benen zijn nu eenmaal een moeilijke spiergroep, iedereen groeit traag hierop, en zeker ook ik.

Geef echt de moed niet op, je begint nu pas met echt trainen :niceone:

Simonn

Legacy Member
jvg007 zei:
no offence ze snoob, maar keb al fotos van u gezien, verbeter mij als ik fout ben: jij hebt wel aanleg om te verdikken he?

ik zou dan nog niet beginnen met creatine, want dat zou bij u wel eens een verkeerd effect kunnen opleveren. begin ook niet met 10 dingen tegelijk, begin met 1 product per keer en bouw het langzaamaan op, No shotgun kan geen kwaad, das voor uw pomp. je neemt da 20 minuten voor uw training in, en dan ga je dat wel voelen.

Overdrijf ook niet met al die producten, ik post misschien wel 4 producten, maar wil nie zeggen dak ze ook effectief pak eh. Ik ken deze producten goed door mijn vrienden die ook trainen. de ene pakt dit, de andere dat, en zo zie je verschillen. Nox trac bvb zien we heel goed bij een vriend van ons, dat product geeft echt wel een superresultaat. Maar er moet wel bijgezegd worden dat je door die producten alleen niet zal veranderen. Je moet goed blijven eten, en vooral: blijven trainen!!!

Geef dus niet te snel op voor uw benen te trainen, je zult er later spijt van krijgen. Benen zijn nu eenmaal een moeilijke spiergroep, iedereen groeit traag hierop, en zeker ook ik.

Geef echt de moed niet op, je begint nu pas met echt trainen :niceone:


Snoob z'n post vooral serieus nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan