Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
excuses aanvaardSMa zei:mijn verontschuldigingen dak vragen durf stellen ivm voeding & supplementen, khad beter eerst de 478 pagina's doorlezen om alle info + jullie standpunt over supplementen te kennen
nuja... kwark & tonijn dus![]()

Blijkbaar zijn bananen hier ideaal voorSMa zei:ik heb ergens gelezen dat je lichaam in het uur na je training terug de spiermassa opbouwt, en als je dan de juiste voeding inneemt krijg je een maximale winst (snelle eiwitten, snelle koolhydraten, ...)

Zijn face past daar precies nie mee 


Aresonlyone zei:Voor meer winst als na? Ik dacht het niet.. waar heb je dat gelezen?![]()
=> als je dat es zou willen doenthejackel zei:ik heb het gelezen in een boek over powertraining. er staat in dat indien met een cardiotraining doet voor krachttraining dat 60% van de energie van de vetten komt tegenover 40% als men de cardio nadien doet.
Er staat ook bij dat als men de cardio na de krachttraining doet dat de spieren dan langere tijd verzuurd zijn en dat dit de vetverbranding belemmert.
ik kan eventueel de pagina eens inscannen

. Geen id wie dat schrijft maar het is juist andersom. Pas na 30min gaat je lichaam vetten verbranden, daarvoor zijn het koolhydraten. Als je dus cardio doet voor het trainen verbrand je de koolhydraten en een beetje van je vetten (als je al langer dan 30min gaat lopen ofzo). Als je eerst je krachttraining doet verbruik je je koolhydraten tijdens het trainen en ga je je vetten aanspreken tijdens de cardio. Als je loopt op 60% van je max. hartslag ga je als vet verbranden en ga je zeeeeeker niet verzuren
.
. Ook vind ik dat hij op die foto enorm kleine schouders heeft.
, wou toch es even zien wie dat eigenlijk waren 

[B!'X!R']['@(V);9057647 zei:http://nl.netlog.com/de_sander/photo/photoid=8954536#body
Wa denken jullie hiervan? Hormonen?Zijn face past daar precies nie mee
![]()
mm je zou toch al moeten weten dat dat juist NIET de manier is om naturel spieren te trainenFirion zei:+ hij zegt in de comments dat em elke dag traint tot em neervalt, zonder rustdage.
dit is juist een argument om te zeggen dat hij niet naturel is 
Aresonlyone zei:mm je zou toch al moeten weten dat dat juist NIET de manier is om naturel spieren te trainendit is juist een argument om te zeggen dat hij niet naturel is
![]()