Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
die bench bank, hoeveel heb je daarvoor betaald?
als ik daarvoor eens rondkijk kom ik al snel op 250 euro, en dat is dan nog eens beperkt op 110kg (de bank dan) [dit + dit]

Fartman

Legacy Member
heb deze tweedehands gekocht :)

is van het merk ketller, er kan 150kg op (BW niet meegerekend) kan ingesteld worden op incline (niet decline)

heb er 50kg gewichten bygekregen + barbell (weliswaar geen olympische :) barbell weegt 10kg)

en heb er de ronde prijs van 100€ voor betaald :) een koopje volgens my :)

jvg007

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9057647 zei:
http://nl.netlog.com/de_sander/photo/photoid=8954536#body
Wa denken jullie hiervan? Hormonen? :p Zijn face past daar precies nie mee :p

Nie normaal meer, da voor 2 jaar te trainen, mijn reet ja.

Naturel, gohja, wa is da tegenwoordig?
Supplementen vinden sommigen ook al naturel, omdat uit de natuur komt :s


/edit: kpijs dat ij wel al eens een kuurke eeft gezet ze, kan moeilijk anders.
Ofwel leeft hij er 200% voor en heeft hij superveel aanleg, ofwel een aantal kuren gezet, wat meer voor de hand ligt bij mij.

Bij mij in de gym is er ook een gast, 21j, ongelofelijke fysiek, die leeft er echt 200% voor, heeft superveel aanleg om te groeien in massa. Zal later een topatleet worden zegt de baas, maar die gast traint ook al 3 jaar volle bak, en staat ongeveer hetzelfde. (en ik weet dat die gast niet natuurlijk is, dus deze gaat ook niet natuurlijk zijn, onmogelijk gewoon op 2 jaar tijd op 18jaar)

jvg007

Legacy Member
thejackel zei:
hey,

ik heb even een vraag i.v.m. vetverbranding. ik weet dat er mensen zijn die de cardio altijd na de training doen of zelf een apparte dag ervoor voorzien.

Nu is mijn vraag of dat er ook mensen de cardio voor de training doen? ik heb gelezen dat ge op deze manier meer vetten zou verbranden (ongeveer 20% winst tegenover cardio na de training).

Cardio doen voor uw ontbijt, da doen bij ons de atleten die zich voorbereiden op wedstrijden. Ze krijgen een sleutel en komen meestal om 6u smorgens trainen :eek:

Aresonlyone

Legacy Member
ja wa is er van?
dies toch al redelijk gespierd? (hij heeft wel geen Vshape)

jvg007

Legacy Member
kvind diene ernaast staan ook nie mis.
Tis duidelijk iemand die minder lang traint, maar zijn benen vind ik wel beter dan de_sander

Aresonlyone

Legacy Member
mm zijn bene kan ik eig op geen ene foto goe zien ma soit :p

/edit
net literke melk ad fundum :p, had geen zin om nog es vlees te gaan bakken want de tonijn is op :)

jvg007

Legacy Member
op diene posedowm ziede een klein beetje. ma bij de linkse gast ziede da zijn dijbeen wel meer massa opzit dan de rechtse

jvc

Legacy Member
jvg007 zei:
Nie normaal meer, da voor 2 jaar te trainen, mijn reet ja.

Naturel, gohja, wa is da tegenwoordig?
Supplementen vinden sommigen ook al naturel, omdat uit de natuur komt :s


/edit: kpijs dat ij wel al eens een kuurke eeft gezet ze, kan moeilijk anders.
Ofwel leeft hij er 200% voor en heeft hij superveel aanleg, ofwel een aantal kuren gezet, wat meer voor de hand ligt bij mij.

Bij mij in de gym is er ook een gast, 21j, ongelofelijke fysiek, die leeft er echt 200% voor, heeft superveel aanleg om te groeien in massa. Zal later een topatleet worden zegt de baas, maar die gast traint ook al 3 jaar volle bak, en staat ongeveer hetzelfde. (en ik weet dat die gast niet natuurlijk is, dus deze gaat ook niet natuurlijk zijn, onmogelijk gewoon op 2 jaar tijd op 18jaar)

Maat van me traint 2,5 jaar en is gespierder als die gast en zelfs droger. Hij is helemaal naturel, zelfs geen supplementen. Hij let zelfs niet op zijn voeding, hij traint 3x per week hard en eet wel vrij gezond. Geluk hebben met de genen zeker?

Als die gast moet gekuurd hebben dan moet Ares ook gekuurd hebben..

Aresonlyone

Legacy Member
wie weet ;p

heheh :D neen hoor ikke niet gekuurd :D maareeuh ik ben wel al 3jaar bezig é volgende maand dus das jaarke langer.. + die gast is toch gespierder als mij nee? van u eige ziede da nie echt zo goe :)

jvc

Legacy Member
Aresonlyone zei:
wie weet ;p

heheh :D neen hoor ikke niet gekuurd :D maareeuh ik ben wel al 3jaar bezig é volgende maand dus das jaarke langer.. + die gast is toch gespierder als mij nee? van u eige ziede da nie echt zo goe :)

Gij zijt gespierder als die eerste gast en ik denk ongeveer hetzelfde als die 2de.

Stancke

Legacy Member
Mijn ervaring leert dat het slecht is om te kijken naar leeftijdsgenoten die verder staan dan jezelf, kwestie van mentaal nog alles in orde te houden :p

Aresonlyone

Legacy Member
Stancke zei:
Mijn ervaring leert dat het slecht is om te kijken naar leeftijdsgenoten die verder staan dan jezelf, kwestie van mentaal nog alles in orde te houden :p

geeft juist stimulans vind ik :)

EternalSilence

Legacy Member
da is toch ook wel nie echt normaal te noemen :D

hoe is da gebeurd?
da zie er toch nie gezond uit voor die spier ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan