Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

herc

Legacy Member
Stancke zei:
Die gast, die is onvoorstelbaar, ik heb altijd al gedacht dat eht zo iemand was:rofl:


Ik wou het er eerst nog bij zetten dat Stancke deze foto ook geweldig ging vinden :D

Misteriks

Legacy Member
Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?
Ik wil in eerste instantie mijn bierbuikje weg.
Btw het vorderd al goed, ben nu een week bezig en de gewichten zijn al met 5 KG verhoogd ;).
Iemand een link naar een goed product?

herc

Legacy Member
shakes is niet echt meteen iets om gewicht te verliezen :)

Gewicht verliezen = cardio!

Aresonlyone

Legacy Member
haha :D mijn badpakfoto is toch de max zeker? :p Ik had dat eens aan op het speelplein tijdens een toneeltje en dat viel blijkbaar in de smaak bij de jongeren en ze smeekten voor meer :D.
Nuja, dat was een karaoké activiteit en dan beet de leiding de spits af. Origineer verkleed en natuurlijk was het een act om 'U' tegen te zeggen :D.
deze is ook wel leuk: compilatie van een vakantiefoto van mijn vader en ik ernaast. Ik was zo vrij zijn giant smile te kopiëren.. Kwas er nogal jaloers op......
http://img184.imageshack.us/img184/2346/18kgri6.jpg
Vraag mij niet waarom die zo staat op vakantie op een foto wantja eeuh.. die heeft iets tegen fitness enzo :D

Stancke

Legacy Member
Vanmorgen 79.8kg @ 1.78, rond de 11% vet. (wel gekakt en gepist)

EDIT:

@Yannick; er klopt toch iets niet met u zu :rofl:

M_N_M

Legacy Member
Misteriks zei:
Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?
tante van mn vriendin heeft bij de apotheek een maand terug zo'n shakes gehaald, 3x per dag een shake met een DAGTOTAAL van 500kcal (dus niet per shake!!); voor de rest mocht ze niets eten. Ze was op een week 6Kg kwijt, dan weer normaal beginnen eten en 2 weken nadien was er 7Kg bij :D

Maw: er zijn geen wondershakes:
- eet minder (maar niet té weinig of je lichaam zal dat snel gewoon zijn; best suikers minderen en verzadigde vetten laten)
- cardio aantal keer per week > 30 mins
- train aantal keer per week

Akkoord, tgaat trager gaan maar je verliest wel echt vet ipv vocht & spier.

jvg007

Legacy Member
Stancke zei:
Idd, iets in de aard van dit




Die gast, die is onvoorstelbaar, ik heb altijd al gedacht dat eht zo iemand was:rofl:

EDIT:

@jvg; er scheelt precies iets met uw borst heb ik zo de indruk :s

lol. die gast zit vol brol jong :p

keb toch al in vorige posts gezegd dak in verhouding meer kracht heb dan massa.
ja, idd, der scheelt iets me mijn borst: keb een soort deuk in mijn borst door mijn astma van toen ik klein was. Das borstbeen da naar binnengegroeid is, dat is de reden bij mij waarom ik begon te trainen, om die put wat te camoufleren.

cuda

Legacy Member
Misteriks zei:
Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?
Ik wil in eerste instantie mijn bierbuikje weg.
Btw het vorderd al goed, ben nu een week bezig en de gewichten zijn al met 5 KG verhoogd ;).
Iemand een link naar een goed product?
visolie!
goed voor spieropbouw en vetafbraak

Aresonlyone

Legacy Member
lopen schijnt ook te werken, gratis te verkrijgen bij de apotheker!
3x/week een uurtje en je valt kilo's af! (k)

Stancke

Legacy Member
jvg007 zei:
ja, idd, der scheelt iets me mijn borst: keb een soort deuk in mijn borst door mijn astma van toen ik klein was. Das borstbeen da naar binnengegroeid is, dat is de reden bij mij waarom ik begon te trainen, om die put wat te camoufleren.

Ai, is wat minder, anders had je een échte vette chest:cool:

snoob

Legacy Member
Vrijdag: Rug / Triceps: week 3
Deadlift
5 x 60
5 x 70
5 x 100
5 x 120
3 x 150
2 x 170
1 x 200 ( evenaring pr )
f x 210 ( kreeg maar 10cm van de grond )
2 x 170

Front Pulldown
12 x 30
10 x 40
8 x 50
6 x 60

Seated Cable Row
12 x 30
10 x 40
8 x 50
6 x 60

CG Benchpress
12 x 40
10 x 50
8 x 60
6 x 70
4 x 80 ( pr )

Lying Tricep Extention
12 x 12
10 x 17
8 x 22
6 x 27

Superset Tricep Pulldown & Dips
12 x 10 / 12 x 50
10 x 15 / 10 x 65
8 x 20 / 8 x 70
6 x 25 / 6 x 80

sit-ups
3 x 15

Deadlift ging ok, bij 210 had ik al teveel kruit verschoten + niet gegeten voor training, dom maar geen tijd meer. Op CB benchpress pak ik prolly evenveel als op gewone benchpress, duidelijk dat men gewone BP tricepdominant wordt uitgevoerd en dus ga ik men grip breder nemen vanaf nu. Bench nu gewoonlijk op schouderbreedte, gaak mss eindelijk over de kaap van 100kg raken :ironic:

Aresonlyone

Legacy Member
lol benchen op schouderbreedte??? je moet zorgen dat je hoek in je elleboog 90° is als de baar laat zakken :)
op schouderbreedte gaat gerust maar dan is het een small bench press voor de triceps (als je ook nog je ellebogen wat naar binnen houdt)

snoob

Legacy Member
hmm men grip is nu niet zo smal denkek, als ge een oly bar hebt
======||===-=====----==----=====-===||======
--- = glad gedeelte
== = knurling

ik zet men duimtoppen op de knurling, top tegen het gladde gedeelte en zo neem ik men grip dus men hand staat op het rode deel ofzo.
Kheb gemerkt bij neckpress dat ik ook veel meer kan duwen bij heel brede grip, had moeite met 30 kg op schouderbreedte, deedt ook pijn. Woensdag 40kg gepakt met brede grip, heel easy dan.

Boukreev

Legacy Member
Misteriks zei:
Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?
Ik wil in eerste instantie mijn bierbuikje weg.
Btw het vorderd al goed, ben nu een week bezig en de gewichten zijn al met 5 KG verhoogd ;).
Iemand een link naar een goed product?

wat je zoekt is een fatburner.

al zou ik je zelf aanraden van gwn je koolhydraden en verzadigde vetten inname te beperken en regelmatig cardio te doen

jvg007

Legacy Member
snoob zei:
hmm men grip is nu niet zo smal denkek, als ge een oly bar hebt
======||===-=====----==----=====-===||======
--- = glad gedeelte
== = knurling

ik zet men duimtoppen op de knurling, top tegen het gladde gedeelte en zo neem ik men grip dus men hand staat op het rode deel ofzo.
Kheb gemerkt bij neckpress dat ik ook veel meer kan duwen bij heel brede grip, had moeite met 30 kg op schouderbreedte, deedt ook pijn. Woensdag 40kg gepakt met brede grip, heel easy dan.

tis allemaal een kwestie van een beetje zoeken wat een goede breedte is voor jezelf. iedereen is namelijk anders, jij bent ook groot, lange armen wss ook, net als ik, ik pak mn grip ook redelijk breed, ik kom met mijn handen net naast mijn schouders uit voor mijn grip bij BP.

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag die havermoutwafels gemaakt :D
5 soeplepels havermout + 5eiwitten/1eigeel + koffielepel honing
Eens goed mixen en in het wafelijzer ^^ Seffest gaan zwemmen en daarna eentje binnenspelen.
Gisteren wast kermis en als het kind dak ben op de botsauto's gezeten!
Was hilarisch :rofl: Als ik zo headon naar iemand reed draaiden ze allemaal snel af :evil:
k'ben wel zwaar gecrashed en mn rechterbicep staat enorm blauw van ergens te blijven haperen in da karreke, pic volgt ng :p

M_N_M

Legacy Member
weet er iemand waar ge visolie (pillekes) kunt kopen?
Moet ge daarvoor langs den apotheek of kunt ge da gewoon in de colruyt/delhaise/kruidvat ook vinden bij de vitaminen?

Welk merk of maakt dat nie uit?
Weet iemand nog goede multivitaminen? (potje van bij apotheek is net op, had zo'n bruiktabletten en nam er elke morgen zo één)

Lipo 6 ooit al gebruikt, werkte niet goed bij mij. (meerdere vetverbranders getest (stacker 4, stacker 2 met ephedra, lipo 6, ripped fuel), buiten superopgefokt gevoel veranderde er jammer genoeg niet veel).

Dé key tot afvallen is voeding + cardio + tijd als je 't mij vraagt!

Deze morgen 60mins gaan steppen op enkel een whey-shakeje, ging wel lekker :D Morgen terug als ik uit mijne nest geraak!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan