Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delirium

Legacy Member
Phaetor zei:
Zeg gasten op hoeveel Kcal bulken jullie ? Ik heb uitgerekend dat mijn onderhoud rond de 2500-2600 ligt atm en heb een zeer clean bulkschema gemaakt speciaal voor op kot (eten is daar zo moeilijk heb ik de afgelopen jaren gemerkt, je moet echt alles perfetc plannen en meenemen :cry: )

Mijn nieuwe bulkschema zit zowat rond de 3000 Kcal, ligt eraan wat mijn avondeten van thuis is, maar het schommelt zowat tussen 2900 - 3100 Kcal.
Genoeg zeker ?

Zou eens moeten zien thuis, maar zal zeker rond de 3500 - 4000 kcal zijn.

jvc

Legacy Member
Tvalt me op dat er hier veel herexamens hebben, we zijn tijdens het jaar teveel bezig met trainen zo te zien :p

Stancke

Legacy Member
Goeie schouders! Armen lijken wat achter te komen, lekker droog ook!

Alhoewel, armen vallen mee, borst loopt wat achter :unsure:

Fartman

Legacy Member
idd dat vind ik dus ook :p daarom mn vraag of er iemand een goed massa-kweek-schema weet voor borst :p

Stancke

Legacy Member
Fartman zei:
idd dat vind ik dus ook :p daarom mn vraag of er iemand een goed massa-kweek-schema weet voor borst :p

Benchpress
Flat flyes
Incline flyes
Cable Cross (onder naar boven)

Die oefeningen doe ik nu de laatste 2 weken en sindsdien staat m'n borst stijf de volgende morgen, zalige oefeningen :love:

Fartman

Legacy Member
ik ben sinds 3 maand begonnen met benen :) vorige partner had hernia en 2 slechte knieeen, daarom benen niet mee getrained van in het begin (big mistake :p)

squat heb ik nog maar 4 keer gedaan, zit nu aan een 75kg *5
leg extension: 6*70kg
leg press: 6 * 150kg
leg curl: 8*25kg


mn benen hebben veel werk nodig :) meeste van mn massa zit in mn bovenlichaam :)

edit: heb er nog 2 rug-pics bygezet :)

Aresonlyone

Legacy Member
als je dan toch een FB pic neemt eeuh.. doe dan ineens je broek uit?
verder wel ok, hef bij je double bi je armen iets hoger dat je biceps gelijklopen met schouders
esthetisch aspectje ;)

nice al! :)

cuda

Legacy Member
Stancke zei:
Benchpress
Flat flyes
Incline flyes
Cable Cross (onder naar boven)

Die oefeningen doe ik nu de laatste 2 weken en sindsdien staat m'n borst stijf de volgende morgen, zalige oefeningen :love:
onder naar boven?

Aresonlyone

Legacy Member
mm deli toch, toen ik dat tegen jou zei had dat niet dezelfde betekenis als wanneer ik dat hier op een forum zet hoor ;p

Fartman

Legacy Member
Stancke zei:
Benchpress
Flat flyes
Incline flyes
Cable Cross (onder naar boven)

Die oefeningen doe ik nu de laatste 2 weken en sindsdien staat m'n borst stijf de volgende morgen, zalige oefeningen :love:

Die oefeningen doe ik al :p ik voel mn borst idd goed branden en stijf zijn, maar er komt niet zo snel massa op, let op ik heb geen platte borst, maar zou ze gewoon wat voller willen

Aresonlyone zei:
als je dan toch een FB pic neemt eeuh.. doe dan ineens je broek uit?
verder wel ok, hef bij je double bi je armen iets hoger dat je biceps gelijklopen met schouders
esthetisch aspectje ;)

nice al! :)

zal binnekort mn wheels es posten, let op ze staan redelijk zwaar achter :p

ok, zal erop letten volgende keer dat ze gelijklopen

thx for the response

Gizmo_1987

Legacy Member
Billstar week 7 training 3
We gaan beenhard door :evil:
Squat
55*5
69*5
83*5
96*5
113*3
83*8

Bench
41*5
51*5
62*5
72*5
84*3
62*8

row
33*5
42*5
50*5
59*5
69*3
50*8

Dan nog weighted dips 3*8 met 14 kg.
Schoulder press superset 2*(2*8) 30kg(machine).
Morgen havermoutwafels bakken :D:D

GregoryCo

Legacy Member
Damn, kga nog veel moeten benchpressen :p
Kzit maar aan 6*60kg (da is wel op het laatste, dus heb dan al kracht verloren e :p)

Aresonlyone

Legacy Member
haha ik wou iets reageren maar dat zou er echt wel over zijn :D
nananananananaaa nu is iedereen benieuwd en ik zeg het lekker toch nie ;p

/edit
een weetje voor user belgium als hij gaat verhuizen

In de VS gaan er per seconde 17 Big Macs over de toonbank. Met 550 miljoen verkochte dubbele hamburgers is dat land dan ook - niet verrassend - de grootste afnemer.

jvg007

Legacy Member
paar fototjes dernet getrokken in kleedkamers na mn werk.








dit zijn nog 2 oude foto's van mn rug vorig jaar.



Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan