Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvg007

Legacy Member
keb der al van gehoord op een wedstrijd, kdacht dat er een vrouw van daar meedeed, Miss Fitness/Figure ??

En anders wast een BBer.

Phaetor

Legacy Member
Zeg gasten op hoeveel Kcal bulken jullie ? Ik heb uitgerekend dat mijn onderhoud rond de 2500-2600 ligt atm en heb een zeer clean bulkschema gemaakt speciaal voor op kot (eten is daar zo moeilijk heb ik de afgelopen jaren gemerkt, je moet echt alles perfetc plannen en meenemen :cry: )

Mijn nieuwe bulkschema zit zowat rond de 3000 Kcal, ligt eraan wat mijn avondeten van thuis is, maar het schommelt zowat tussen 2900 - 3100 Kcal.
Genoeg zeker ?

Aresonlyone

Legacy Member
eurofit - sint niklaas

btw..
Math'ke zei:
Mijn power training is gedaan, kmag niet meer van de dokter. Ik ben maandagochtend opgestaan met nen zere rug en nu nog last van. Mijn rug zit compleet geblokkeerd.
Dokter eeft vastgesteld dat er verschil zit tussen mijn beenlengtes waardoor mijne linkerkant altijd al iets belaster was, de fitniss heeft dit dus hoogst waarschijnlijk versterkt.

Nu kunde gaan zeggen, gebt te zwaar getraind, maar moest ik zwaar werk gedaan hebben zouk er ook van gehad hebben. Dus da maakt het verschil niet.
Nu wachten tot het genezen is en beginnen met de kickbox training en een ergens in nen kleinere gym nog wa gaan trainen :)

den eigenaar van mijne gym die zn benen schelen 22mm!! En door gewoon aangepast schoeisel is da in orde :). Die heeft benen waar gij en ik iet van kunne leren :), me dwarsstrepen op zijn vastus medialis!!

Aresonlyone

Legacy Member
gisteren nog eens getraind Mijn gewicht blijft nu zon rond de 81 zitten wat ik wel ff mooi vind zo (voor ik te vet word )
Helaas heb ik er niet veel van terecht gebracht in de gym want met mijn examens pff.. Ik had theorie examens op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. En gisteren (donderdag) had ik er dus 2 en dat was echt doodgaan. Ik had de nacht van dinsdag op woensdag 6u slaap en normaal is dit voldoende. Ik ben echter 4 keer wakker geworden dus die dag erna was ik niets meer waard en heb ik de helende kracht van redbull ontdekt. Ik kwam pas rond 16u thuis van mijn examen woensdag en dan moest ik nog net wat doen voor die van donderdag.. je hoort het, ik ben weer eens te laat in gang geschoten .
Nu gaat je maag van die redbulltoestanden wel wat overhoop liggen en gisteren heb ik dit gedaan.

Squat:
15 x 50kg
12 x 80kg
3 x 10 x 100kg

Chinnings:
3 x 8 BW (langzaam en boven 1 tel aanhouden)

Daarna was ik nog van plan om Incline benchpress te doen maar na die squat moest ik al ver gaan kotsen ofzo en ik voelde mij helemaal leeg. Volgens mij had ik wel nog gekund als ik echt gewild had maar mijn lichaam zei: "nee yannick nie doen". Dus dan heb ik daar maar naar geluisterd hé .
Kben trouwens beetje stijf van squat .

Aresonlyone

Legacy Member
ik zit nu aan 3500
bulk :)
en volgens die site moet ik 3200 binnenkrijgen :)

^MystiQ

Legacy Member
Aresonlyone zei:
den eigenaar van mijne gym die zn benen schelen 22mm!! En door gewoon aangepast schoeisel is da in orde :). Die heeft benen waar gij en ik iet van kunne leren :), me dwarsstrepen op zijn vastus medialis!!

Awel mijne dokter eeft da ook gezegd da mijn beenlengte verschilt en dat hij mij misschien zal doorverwijzen maar zolang mijne rug blok zit kannek nix nie doen hé. We zijn nu al een week verder en nog geen betering in mijne rug.

Phaetor

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ik zit nu aan 3500
bulk :)
en volgens die site moet ik 3200 binnenkrijgen :)

80 kg met 13-14% vet heb ik, met sporttoeslag en zooi zou ik rond de 2600 moeten zitten (berekening vanop DBB). Volgens die website zou ik 2900 ofzo moeten hebben als onderhoud.
Maar dat lijkt me toch wat veel. Als ik mijn clean bulk doe op die 3100 Kcal moet het zeker genoeg zijn lijkt me zo

Aresonlyone

Legacy Member
mathke als ge wilt kan ik u ne meeeegagoeien ostheopoaat wete zeggen die mijn vader me enkele hernias op de been houdt en ook iem uit onze wijk die al jaren niet meer kon werken door zijn rug heeft geholpen.
Is in hoboken ergens, mijn vader heeft dat adres. xx

jvg007

Legacy Member
ik weeg 87 kg atm, streefgewicht ----> 100 kg !!! :D
onderhoud is 3800 Kcal, bulken doe ik op 5000 Kcal, das dus hele dagen eten, eten, eten en nog eens eten, ik moet da wel zoveel doen, ik kom met moeite gewicht bij.

ik heb die cijfers niet via diene website, maar van mijn dietist, die bij ons in fitness werkt

in mijn bulkperiode kan ik wel goed verzwaren, wat wel nodig is :)
mijn geheim: naar een A-volonté-restaurant gaan, er 3 uur boufen, en dan goe slapen ;)

Laatste keer dat ik gevreten heb (jaja, gevreten, tis zo erg :p) was vorig weekend. vrijdagavond nog op 84kg, nu op 87kg... 3kg erbij, weliswaar geen spiermassa e ;) haha :P

Maar ik kan da allemaal heel snel (te snel eigenlijk) verbranden, om droog te komen staan voor een wedstrijd zal geen probleem zijn. Voor ik deze zomer op reis vertrok woog ik net geen 90kg, met 9.6 % vetpercentage. kben beginnen scherp komen te staan: op 2 weken tijd 8 kg eraf! nog maar 8% vetpercentage. kmoet wel zeggen, keb er spijt van dak da gedaan heb.

Phaetor

Legacy Member
Bulken op 5000 Kcal wtf man ? Die Beesten op DBB bulken nog niet eens op zoveel
Word ge niet moddervet ? Dat is echt ziek veel Kcal man, je gaat dus gewoon 1200 Kcal boven je onderhoud eten. Echt no good

jvg007

Legacy Member
believe me, mijne baas van de fitness zit op topniveau, hij is 4e geworden op Wereldkampioenschap van NABBA in Malta. Hij eet voor onderhoud 5000 Kcal, zijn dieet voor wedstrijden is "slechts" 3000 Kcal in de eerste weken, daarna wordt het alsmaar scherper gesteld tot een dieet van 2500 Kcal voor de laatste week.

Fototje zal ik vanmiddag eens trekken Stancke, post gij ook eens foto van uw front ;)

jvg007

Legacy Member
link plz, keb nie zoveel tijd om te zoeken, zit nog me 2 zware herexamens op maandag en dinsdag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan