Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Simonn

Legacy Member
Doom Dragon zei:
da zijde gij snowpanther?

nogal een seireus verschil :oink:
maja, als ge vet hebt, kunde het ook omzetten hee..


Ge wilt echt iedereen op stang jagen é :D Stouterik :naughty:

Cedric

Legacy Member
Doom Dragon zei:
da zijde gij snowpanther?

nogal een seireus verschil :oink:
maja, als ge vet hebt, kunde het ook omzetten hee..

als je het blijft herhalen zal je uiteindelijk een groep hebben die je zal volgen in je geloof :)

User_BELGIUM

Legacy Member
Don't mock the leader !

:bow:




vandaag es testen hoe goed bankdrukken gaat met een hand/pols in steunverband :p

Snowpanther

Legacy Member
8 maanden was het! Als je kijkt naar die striemen op zijn armen weet je ook al genoeg :D

Simonn

Legacy Member
Snowpanther zei:
8 maanden was het! Als je kijkt naar die striemen op zijn armen weet je ook al genoeg :D

Aah ik dacht dat het een foto van jezelf was..
Chapeau voor die gast dan :)

EternalSilence

Legacy Member
Snowpanther zei:
8 maanden was het! Als je kijkt naar die striemen op zijn armen weet je ook al genoeg :D

in 8 maanden? :eek:

en ik train hier al bijna 2 jaar, en nog nie eens in de buurt ... :angry: :cry:


tis nie fair :(


en hij heeft blijkbaar ook een paar keren onder de zonnebank gelegen :p

User_BELGIUM zei:
Don't mock the leader !

:bow:

idd .. :tongue:

herc

Legacy Member
Doom Dragon zei:
in 8 maanden? :eek:

en ik train hier al bijna 2 jaar, en nog nie eens in de buurt ... :angry: :cry:


tis nie fair :(


en hij heeft blijkbaar ook een paar keren onder de zonnebank gelegen :p



idd .. :tongue:


Denk dat hij 8 maanden bedoelt om van die 97 naar die 79 te gaan. Die spiermassa zal hij heus niet op 8 maanden opgebouwd hebben hoor.

Cartek

Legacy Member
herc zei:
Denk dat hij 8 maanden bedoelt om van die 97 naar die 79 te gaan. Die spiermassa zal hij heus niet op 8 maanden opgebouwd hebben hoor.

idd, precies ook nie altijd van de snuggerste he jij doom dragon.
zoiets duurt zeker 3 jaar, en dan nog, is naturel vrij moeilijk te behalen. waarschijnlijk gekuurd, maarja waarom ook niet.

EternalSilence

Legacy Member
Cartek zei:
idd, precies ook nie altijd van de snuggerste he jij doom dragon.
zoiets duurt zeker 3 jaar, en dan nog, is naturel vrij moeilijk te behalen. waarschijnlijk gekuurd, maarja waarom ook niet.

ik heb nooit iets anders beweerd :unsure:

snoob

Legacy Member
Cartek zei:
zoiets duurt zeker 3 jaar, en dan nog, is naturel vrij moeilijk te behalen. waarschijnlijk gekuurd, maarja waarom ook niet.

dikke bullshit imo, ma kom :ironic:

Aresonlyone

Legacy Member
mja 3 jaar en laatste 8 maanden geen massawinst wegens zijn zware cut dus... wel nice als dat naturel is. :) op 2 jaar 4 maand er zo uitzien, moet je vanaf het begin fanatiek bezig zijn denk ik :D

Achilles

Legacy Member
aight, klein vraagje
ben pas terug begonnen met trainen, na een rustpauze van 8 maanden.
Maar nu merk ik dat de ene kant van mijn rug breder is dan de andere kant. Mijn rugspier die van de oksel naar beneden toe loopt (weet nie juist hoe deze noemt) is dus langs de ene kant groter dan langs de andere kant.
Is dit normaal en wordt dat verholpen door gewoon te trainen?

Edit: die spier wordt ook wel 'vleugel' genoemd :)

[TFT]Poky

Legacy Member
niet voor flame uit te lokken ofzo, maar vinden jullie dit mooi?

Ik zie er ook graag gespierd uit, en ik vind dit bij andere ook mooi maar bv. die gast dat daar naar 79 kilo is gegaan .
Schoon is da toch niet imo met alle respect voor de mensen die trainen naar zo een resultaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan