Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
mja probleem is da ik dus van 15tot 25juni in spanje zit en dat die hufters die da organisere mij nog aalt gene mail truggestuurd emme of dat der een stadjen is me ne fitness ofzo :D kzal zelf het internet maar keer afschuime zeker :p

dendaak

Legacy Member
Vraagje als je wil beginnen met powertraining/ fitness. Stellen ze dan voor jou een aangepast schema op en hoe bepalen ze dit? Of is het volledig vrij ?

Aresonlyone

Legacy Member
je kan dat best laten doen ja :)
je gaat ook niet zelfstandig een jacht huren als je niet weet hoe je moet zeilen :), je kan voorkeuren geven: vetverbranding/spiermassa lalalalaaaaa
neem maar spiermassa, meer massa = meer vetverbranding ;)

Snowpanther

Legacy Member
Firefoxbt zei:
en hoe zou dat dan komen dat ze erover zagen? En zagen.. vind nogal altijd dat ge een buffe kerel als ecto commentaar moogt geven op een minpuntje hoor.

mss omdat de helft gewoon een foto post zonder uitleg of stats? Meestal gaat het dan nog eens om close up's van een ecto zijn biceps, tja dan moet je maar tegen commentaar kunnen.

En het is juist voor die 10% die wel heel veel weet van bb dat ik daar zit, heb ik al heel wat van geleerd. Om den duur weet je ook wel wie er wat van kent en wie niet hoor.

Jij vind dat je als ecto commentaar mag geven op een buffed ? Dat is exact het forum, ectos zitten raad te geven aan beginners terwijl ze alleen nog maar beginners gains hebben gemaakt. En de raad van de dag: "vreten man, vreten" gelijkt nergens naar imo.

En dan ook nog eens het miljoenste "binnenkant borst kun je niet trainen" ik denk nie dat er veel mensen gefacineerd zijn door het feit dat er geen spieren zijn aan de binnenkant van de borst, om 1 miljoen threads samen te voegen: je moet je borst wel degelijk trainen om een binnenkant borst te krijgen :p

Ik las dat je geen supplementen gebruik aeres. bedoel je dan supplementen of 'supplementen' ;)

jvc

Legacy Member
Als je iets wil bijleren moet je logs lezen. Ik heb toch al veel bijgeleerd op dbb (dan wel het powerlifting forum). En de raad "vreten man, vreten" vind ik nog zo slecht niet aangezien hij bij veel mensen van toepassing is (including me) :)

snoob

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Als je iets wil bijleren moet je logs lezen. Ik heb toch al veel bijgeleerd op dbb (dan wel het powerlifting forum). En de raad "vreten man, vreten" vind ik nog zo slecht niet aangezien hij bij veel mensen van toepassing is (including me) :)

nja in powerlifting sectie valt het niveau nog mee, daarbuiten is het totale shit op DBB.com voor het grootste deel, zitten daar paar mensen die er veel vanaf weten zoals 3XL enzo maar das ook de minderheid. In PL/SM gedeelte zitten toch wel paar mensen die degelijk trainen/advies geven

User_BELGIUM

Legacy Member
ik vraag mij af hoe het komt dat de meeste mensen die 'sterk' zijn nogal tamelijk ..uhm.. vettig zijn

snoob

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ik vraag mij af hoe het komt dat de meeste mensen die 'sterk' zijn nogal tamelijk ..uhm.. vettig zijn

veel zien er vettig uit omdat ze gewoon gigantisch spierbouw hebben, als ge daarboven een normale laag vet hebt ( zoals meeste mensen ) ziet ge er dan rap 'dik' uit. Natuurlijk zijn er ook sommigen die echt gewoon vet zijn. Als ge een strongman of PLer ziet met een dichtgesnoerde riem onder zen buik doet dat ook niet veel goed aangezien ge uw buik naar boven duwt en em daardoor dikker lijkt.

jvc

Legacy Member
Omdat ze dan niet zo moeten letten op wat ze eten (zoals mij :p), en in de klasses van +100kg is het ook niet meer zo gemakkelijk om een laag vetpercentage te hebben. Om de zoveel tijd cutten is ook niet echt goed als je constant op kracht traint.

Snowpanther

Legacy Member
hybrid zei:
Der is toch een groot deel da vet is zoals http://www.realdutchpower.nl/uitsla... 2005 STRONGMAN GAME IN SLESIN(POLEN) 105.jpg
Er zijn uitzonderingen natuurlijk maar er zijn veel dikke mensen da beginnen me powerlifting omda ze daarvoor ni serieus moette afvallen en bij andere dingen wel.

STEL: iemand van 500kg, en we weten niet wat die zijn vetpercentage is, dus niet wat zijn VVM is, en dat hij nooit op zijn eten gelet heeft en dus een echte junk is. Het feit alleen al dat hij 500kg weegt betekent dat zijn spieren constant onder druk staan, bij elke beweging dat hij doet, lift hij al bij het ware 20kg. Het is dus niet te verwonderen dat ze sterk zijn.

Over die foto, naar het schijnt zo je van elke powerlifter een bodybuilder kunnen maken. Gewoon door te cutten.

Ik heb eens een stukje gelezen over die "jerry springer"-vetzak van 500kg (die al jaren niet uit zijn bed was geweest en waarvan zijn overgewicht levensbedreigend was) waarvan een bekende dietist zei dat, als hij 5jaar kreeg hij, dat van die man een bodybuilder kon maken, omdat hij dacht er een immense spiermassa onder de speklaag moest liggen. Op dbb stonden overlaatst fotos van een vent die van 130kg naar 90kg en ik kan je verzekeren, maar dat was echt een beest, zijn abs waren dikker mijn armen, zelfs bij 130kg kon je ze perfect zien.

Snowpanther

Legacy Member
idd, hij en die ***** met zijn kort haar, met die foto waar hij in macdonalds zit met een bigmac in zen pollen.

Mss toch wel best eens de "voor"-foto posten van deze man van hierboven van toen hij nog "dik" was.

EternalSilence

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:

njah ... "nie moeilijk", als ze zoveel vet kunnen omzetten in spieren

maar als ge nie veel vet in u lijf hebt, dan kunde ook nie zoveel verbreden, zoals bij mij het geval is :sad:
ik duw 60kg omhoog, en weeg zelf maar 65kg
en je zou het niet zeggen moest je mij over straat zien lopen
(niet dat 60kg zoveel is, als ik hier andere soms bekijk :oink:)

PapaGanz

Legacy Member
Inderdaad, een vetcellen zijn vetcellen & spiercellen zijn spiercellen.

Phaetor

Legacy Member
Doom Dragon zei:
njah ... "nie moeilijk", als ze zoveel vet kunnen omzetten in spieren

AAAARGHHHHH KEREL OMG !!! echt waar ... als ik nog 1 keer iemand hoor spreken over VET OMZETTEN IN SPIEREN WORD IK GEK.
FUCK ZEG. Ik lees dit forum nooit meer kakzooi

hybrid

Legacy Member
Snowpanther zei:
STEL: iemand van 500kg, en we weten niet wat die zijn vetpercentage is, dus niet wat zijn VVM is, en dat hij nooit op zijn eten gelet heeft en dus een echte junk is. Het feit alleen al dat hij 500kg weegt betekent dat zijn spieren constant onder druk staan, bij elke beweging dat hij doet, lift hij al bij het ware 20kg. Het is dus niet te verwonderen dat ze sterk zijn.

Over die foto, naar het schijnt zo je van elke powerlifter een bodybuilder kunnen maken. Gewoon door te cutten.

Ik heb eens een stukje gelezen over die "jerry springer"-vetzak van 500kg (die al jaren niet uit zijn bed was geweest en waarvan zijn overgewicht levensbedreigend was) waarvan een bekende dietist zei dat, als hij 5jaar kreeg hij, dat van die man een bodybuilder kon maken, omdat hij dacht er een immense spiermassa onder de speklaag moest liggen. Op dbb stonden overlaatst fotos van een vent die van 130kg naar 90kg en ik kan je verzekeren, maar dat was echt een beest, zijn abs waren dikker mijn armen, zelfs bij 130kg kon je ze perfect zien.

je moet ook wel denken dat die mensen voor een reden dik waren, cutten is dan ook niet zo vanzelfsprekend bij die mensen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan