Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Firefoxbt zei:en hoe zou dat dan komen dat ze erover zagen? En zagen.. vind nogal altijd dat ge een buffe kerel als ecto commentaar moogt geven op een minpuntje hoor.
mss omdat de helft gewoon een foto post zonder uitleg of stats? Meestal gaat het dan nog eens om close up's van een ecto zijn biceps, tja dan moet je maar tegen commentaar kunnen.
En het is juist voor die 10% die wel heel veel weet van bb dat ik daar zit, heb ik al heel wat van geleerd. Om den duur weet je ook wel wie er wat van kent en wie niet hoor.


L0$t Pr0PhEt zei:Als je iets wil bijleren moet je logs lezen. Ik heb toch al veel bijgeleerd op dbb (dan wel het powerlifting forum). En de raad "vreten man, vreten" vind ik nog zo slecht niet aangezien hij bij veel mensen van toepassing is (including me)![]()
User_BELGIUM zei:ik vraag mij af hoe het komt dat de meeste mensen die 'sterk' zijn nogal tamelijk ..uhm.. vettig zijn
hybrid zei:Der is toch een groot deel da vet is zoals http://www.realdutchpower.nl/uitsla... 2005 STRONGMAN GAME IN SLESIN(POLEN) 105.jpg
Er zijn uitzonderingen natuurlijk maar er zijn veel dikke mensen da beginnen me powerlifting omda ze daarvoor ni serieus moette afvallen en bij andere dingen wel.

L0$t Pr0PhEt zei:http://www.t-nation.com/forum_images/.1122151094030.DSCN0115.JPG
http://www.t-nation.com/forum_images/.1122151145749.DSCN0120.JPG
http://www.t-nation.com/forum_images/.1122151238352.Picture024.jpg
hier het bekendste voorbeeld van een powerlifter die vroeger 'dik' was![]()
ad:
)Doom Dragon zei:njah ... "nie moeilijk", als ze zoveel vet kunnen omzetten in spieren
Snowpanther zei:STEL: iemand van 500kg, en we weten niet wat die zijn vetpercentage is, dus niet wat zijn VVM is, en dat hij nooit op zijn eten gelet heeft en dus een echte junk is. Het feit alleen al dat hij 500kg weegt betekent dat zijn spieren constant onder druk staan, bij elke beweging dat hij doet, lift hij al bij het ware 20kg. Het is dus niet te verwonderen dat ze sterk zijn.
Over die foto, naar het schijnt zo je van elke powerlifter een bodybuilder kunnen maken. Gewoon door te cutten.
Ik heb eens een stukje gelezen over die "jerry springer"-vetzak van 500kg (die al jaren niet uit zijn bed was geweest en waarvan zijn overgewicht levensbedreigend was) waarvan een bekende dietist zei dat, als hij 5jaar kreeg hij, dat van die man een bodybuilder kon maken, omdat hij dacht er een immense spiermassa onder de speklaag moest liggen. Op dbb stonden overlaatst fotos van een vent die van 130kg naar 90kg en ik kan je verzekeren, maar dat was echt een beest, zijn abs waren dikker mijn armen, zelfs bij 130kg kon je ze perfect zien.