Aresonlyone
Legacy Member
@snowpanther: beide
neem niets van spuiten ofzo en ook niets van eiwitten/creatine blabla 
@phaetor
kapotliggen


/edit
per ongeluk 4setjes hypers gedaan ipv crunches 2 crunches ipv hypers mja.. dacht al dat ze zwaarder waren.
Maar geen ramp
Over de training zelf:
Squat ging wel goed eigenlijk, alleen bij de laatste set de laatste rep moest ik ff goed duwen om hem omhoog te krijgen maar denk wel dat dat zo'n beetje de bedoeling is van het schema
.
Bench ging vlotjes eigenlijk. Voor de zekerheid bij laatste set toch iem laten controleren was eigenlijk niet nodig geweest want ik zou zelfs nog een 6de kunnen hebben doen en ik had die 5reps zelf al niet te snel gedaan.
Bij de BOR geen enkel probleem weer alleen merkte ik dat ik bij mijn laatste setje een hupje maakte met mijn benen. Mag dat? Of beter niet?
samengevat: supertraining weeral
neem niets van spuiten ofzo en ook niets van eiwitten/creatine blabla 
@phaetor
kapotliggen



/edit
Code:
Week 2 Maandag
Fullsquat
5 x 52
5 x 66
5 x 79
5 x 92
5 x 105
Benchpress
5 x 46
5 x 58
5 x 70
5 x 81
5 x 93
Bent over row
5 x 39
5 x 49
5 x 59
5 x 69
5 x 79
+
4*8 hyperextentions 15kg
2*12 crunches 15kg
Maar geen ramp

Over de training zelf:
Squat ging wel goed eigenlijk, alleen bij de laatste set de laatste rep moest ik ff goed duwen om hem omhoog te krijgen maar denk wel dat dat zo'n beetje de bedoeling is van het schema
.Bench ging vlotjes eigenlijk. Voor de zekerheid bij laatste set toch iem laten controleren was eigenlijk niet nodig geweest want ik zou zelfs nog een 6de kunnen hebben doen en ik had die 5reps zelf al niet te snel gedaan.
Bij de BOR geen enkel probleem weer alleen merkte ik dat ik bij mijn laatste setje een hupje maakte met mijn benen. Mag dat? Of beter niet?
samengevat: supertraining weeral


daarom dat ik eerst wat wou afvallen maarja.

), resultaat: na 2/3 van de training moete stoppe en gaan overgeve opt wc :/ te weinig gegeten veronderstel ik.