Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
ok ja... mr die werken isometrisch dan é dusja :) en iedereen heeft van nature wel wat grijpkracht neem ik aan

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ok ja... mr die werken isometrisch dan é dusja :) en iedereen heeft van nature wel wat grijpkracht neem ik aan

Ik had voor dak powertraining deed van die papperige miezerige voorarmkes zonder enige spierdefinitie, ge zag zelfs geen pezen of aders lopen op men polsen. Door deadliften vooral toch hebbek wel redelijke voorarmen gekregen ze :P int begin had ik moeite mee 120kg vasthouden, nu hou ik wel 180kg vast peisk

Amoeba

Legacy Member
Mixana zei:
EDIT: wss zullen morgen weer mijn armspieren zeer doen, iets tegen te doen?
gewoon keer u spieren herwarmen ne minuut of direct nadat ge uw laatste oef. gedaan hebt does the trick
t akkoord het kan zeer doen om u ondertss opgepompte spieren te stretchen maar liever dat dan stramme den dag derna eh ;)

Aresonlyone

Legacy Member
mja int begin wilt da op de een of andere mannier nie helpe ze :) theoretisch moete da idd in beweging houden om het lactaat 'eruit te spoelen' maar eeuh :p meestal helpt het gene zak :D

Aresonlyone

Legacy Member
oléé... net mailke gestuurd naar muscletotaal.nl of die powerbelt mij wel gaat passen als ik die bestel, mijn taille is namelijk maar 80cm ofzo in rust dus.. een medium begint er meet een taille van 102cm :x
hopelijk wel, kan ik het bestellen want de setjes worden zwaar ;p (vandaag dan nog maar eens squaten zonder en hopelijk mijn rug niet teveel zeer doen ;))

cuda

Legacy Member
:offtopic: heeft iemand hier nog zo een code of een link voor een gratis sample van bv whey of creatine ?

lordfett

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Is wel spijtig dat niemand je die oefening kan aanleren. Wat ik zou doen is eerst een hoop filmpjes bekijken van squat en deadlift (+ veel lezen over techniek) en daarop oefenen. Na een paar trainingen film je jezelf en post je het op een forum om te laten beoordelen :)

Van waar ben je?

Tienen, ligt tegen Leuven.

EternalSilence

Legacy Member
man man, ik zit hier echt in een dipje.

slaap al weken niet meer goed (dankzij die loeiende koe iedere ochtend om 5uur s'ochtends :angry: )
en ben dan tijdens de dag echt doodmoe, dat het van 30 Minuten rijden met de fiets naar het fitnesscentrum door de regen er niet meer van komt .. "-_-

klote beest.
normaal begin ik in de loop van de weken aan een nieuw trainingsschema.

snoob

Legacy Member
Ik ben ook ziek maar ik ga nog gaan trainen, kmag er nie aan denken men schema te onderbreken :p

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
oléé... net mailke gestuurd naar muscletotaal.nl of die powerbelt mij wel gaat passen als ik die bestel, mijn taille is namelijk maar 80cm ofzo in rust dus.. een medium begint er meet een taille van 102cm :x
hopelijk wel, kan ik het bestellen want de setjes worden zwaar ;p (vandaag dan nog maar eens squaten zonder en hopelijk mijn rug niet teveel zeer doen ;))

ik ben ook op zoek naar een goeie riem

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Aresonlyone zei:

Zieter super uit eh.. Enkel die onderbroek :/
Hadde geen boxer ofzo :/ of trainingsbroek die ge ff omhoog kon trekke ^^


'k zou deze nemen:
http://img471.imageshack.us/img471/7827/hpim4596ib5.jpg

Miss da ge deze nog wa kunt "bteren" door miss uw quads op te spannen?


edit: wa xtra kousen in de onderbroek gestoke? :p :p

Virz

Legacy Member
mooi mooi,
2 tips die eig niets met bodybuilding te maken hebben maar ;)
1) zonnebank:D
2) Short!

Voor de rest: heel goed bezig;) Foto 7 vindik 1 v de betere!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan