Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
het is zwaar :) maar heb de decline in mn schema gezet omdat ik vond dat mn borst nog niet vol genoeg was :)

The-Godfather

Legacy Member
cuda zei:
hack squat machine is da zeker?

is da ni te zwaar zo flat, incline en decline benchen op dezelfde dag?

Ik doe da ook en ondervind daar nie veel last van.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Ik vandaag eerste training van week 1 van 5x5 Bill Star

Code:
Week 1 Maandag

Fullsquat
5 x 42
5 x 52
5 x 63
5 x 73
5 x 83

Benchpress
5 x 37
5 x 46
5 x 56
5 x 65
5 x 74

Bent over row
5 x 28
5 x 35
5 x 42
5 x 49
5 x 56

Ik neem aan da'k morgen en donderdag gewoon bi/tri/schouders mag doen?

Ma-Woe-Vrijdag, mag ik dan ook xtra oefn doen?

Bvb voor men benen nog nen leg extension, en voor borst DB Fly ofzo?
Of enkel deze 3 oefn?

Aresonlyone

Legacy Member
Code:
Week 1 Maandag

Fullsquat
5 x 51
5 x 64
5 x 77
5 x 89
5 x 102

Benchpress
5 x 45
5 x 57
5 x 68
5 x 79
5 x 90

Bent over row
5 x 38
5 x 48
5 x 57
5 x 67
5 x 77

+
2*12 hyperextentions 15kg
4*12 crunches 15kg

Gizmo_1987

Legacy Member
Borst:
incline press
dumbell press
bench press
incline flyes

Triceps:
Pully push down
one arm tricep
kick back 2 armen
one arm tricep extention
-------------------------------------------
Benen:
machine press
platte press 1 been
leg extention
leg curl

Kuiten:
seated calf raises
calf raises

Schouders:
dumbell press
side laterals
front raises stokje cabel
shrugs
-------------------------------------------
Rug:
rowing driehoek
t-baar rowing
pulley front usa
rowing one arm halter

Biceps:
conscentration curl
curl machine zittend
curl stokje kabel
incline curl halters


Nieuw programma tot 2juli, alles is 4x6 = op kracht dus :)
er zitten enkele oefeningen bij die ik zelf nog niet weet wat ze zijn :p Tegen vrijdag is alles duidelijk ::p
Squatten komt er ook nog bij, alsook buikspieroef en oef voor de onderarmen.
Current weight: back @ 84kg :D
grtzz

Blad3z

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ik neem aan da'k morgen en donderdag gewoon bi/tri/schouders mag doen?

Ma-Woe-Vrijdag, mag ik dan ook xtra oefn doen?

Bvb voor men benen nog nen leg extension, en voor borst DB Fly ofzo?
Of enkel deze 3 oefn?

kerel, HELL NO
ge moogt met moeite 1 assistance (bv: curls) oefening erbij voegen, als ge nog eens bi/tri/schouders op aparte dagen gaat doen dan zult ge amper vooruitgaan op uw compound oefeningen

http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm
der staat duidelijk in de uitleg: don't fuck with the program..

Blad3z

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ca va, dan is't vandaag enkel wa cardio :/

niet droevig zijn, 't moet enkel tot u doordringen dat 3x 3 heavy coumpounds per week eigenlijk meer dan genoeg is
vroeger trainden ze allemaal zo, tot de anabolen opkwamen

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Wel droevig, want dan kan'k ni loere naar de grietjes die aant trainen zijn :p

Nu moet'k zo tss lelijke bomma's zitte die wille afvalle :/


(Eigelijk wel goe da'k dan 2 cardio dagen heb.. Komt da stom 6packske der wa sneller door :p)

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Wel droevig, want dan kan'k ni loere naar de grietjes die aant trainen zijn :p

Nu moet'k zo tss lelijke bomma's zitte die wille afvalle :/


(Eigelijk wel goe da'k dan 2 cardio dagen heb.. Komt da stom 6packske der wa sneller door :p)

héhé in de eerste weken heb ik ook teveel assistance etc gedaan, vond het belachelijk licht, nu ik in week 4 zit ben ik blij alst gedaan is :p

Aresonlyone

Legacy Member
pff te licht? mja ok die eerste setjes ma amai :x
na die laatste setjes zat ik toch weer fameus te zweten ze :D

Aresonlyone

Legacy Member
is het nu de kant aan je duim of aan je pink? :) je duidt ze namelijk beide aan

User_BELGIUM

Legacy Member
Aresonlyone zei:
is het nu de kant aan je duim of aan je pink? :) je duidt ze namelijk beide aan

Ow foutje, khad het nie gezien kzal het ff veranderen ;)
de duim is het

*edit* ok aangepast

Sedinal

Legacy Member
bij dat 5x5 schema moet ik eerst een dag zien hoeveel reps ik bij bvb 90 kilo bench nzo kan doen ? en dan de week erop beginne ofzo ? als ik alle getallen ken ... of ? hoe zijn jullie begonne ( heb het dus over dat test weight en reps achieved )

*lijer*

Legacy Member
hallo,
als beginner heb ik enkele vragen bij het lezen van sommige posts in deze thread. ik lees bv dat je om vooral massa te krijgen sets van max 12 reps moet doen, hoe komt dit? geldt dit dan voor elke oefening? bv ook pompen?
en hoeveel sets moet je dan doen?
verder ben ik het woord bulken al enkele keren tegengekomen. ik versta dat het hier gaat om zo veel mogelijk te eten om bij te komen of kan er iemand dit specifieker uitleggen? en hoe zit dat met die koolhydraten en eiwitten, als je bijvoorbeeld wilt bijkomen..
zo, sorry voor de vele vragen maar deze topic is zo groot dat het moeilijk was om alles te lezen.

yo!

Aresonlyone

Legacy Member
Sedinal zei:
bij dat 5x5 schema moet ik eerst een dag zien hoeveel reps ik bij bvb 90 kilo bench nzo kan doen ? en dan de week erop beginne ofzo ? als ik alle getallen ken ... of ? hoe zijn jullie begonne ( heb het dus over dat test weight en reps achieved )
ik heb 1 training genomen waarin ik van elke oefening 2 opwarmingssetjes deed en dan maxte (buiten Military Press want die was al warm van Bench)
ik deed bv 10*40kg , 10*50kg met bench en dan 90kh en kijken hoeveel reps ik kon doen, dat noteerde ik dan voor thuis
:)

snoob

Legacy Member
Sedinal zei:
bij dat 5x5 schema moet ik eerst een dag zien hoeveel reps ik bij bvb 90 kilo bench nzo kan doen ? en dan de week erop beginne ofzo ? als ik alle getallen ken ... of ? hoe zijn jullie begonne ( heb het dus over dat test weight en reps achieved )

ga een weekje je maxima zoeken, maandag max bench & military press bvb, woensdag je max bent over row en deadlift en de vrijdag je maximum op de squat. Dan geef je die gewichten/reps in en dan begin je de week erop met trainen, zo heb ik het gedaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan