Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cuda zei:hack squat machine is da zeker?
is da ni te zwaar zo flat, incline en decline benchen op dezelfde dag?
The-Godfather zei:
wel nice 
Week 1 Maandag
Fullsquat
5 x 42
5 x 52
5 x 63
5 x 73
5 x 83
Benchpress
5 x 37
5 x 46
5 x 56
5 x 65
5 x 74
Bent over row
5 x 28
5 x 35
5 x 42
5 x 49
5 x 56

Tegen vrijdag is alles duidelijk :

ChfZ | Hanky zei:Ik neem aan da'k morgen en donderdag gewoon bi/tri/schouders mag doen?
Ma-Woe-Vrijdag, mag ik dan ook xtra oefn doen?
Bvb voor men benen nog nen leg extension, en voor borst DB Fly ofzo?
Of enkel deze 3 oefn?
Blad3z zei:kerel, HELL NO
ge moogt met moeite 1 assistance (bv: curls) oefening erbij voegen, als ge nog eens bi/tri/schouders op aparte dagen gaat doen dan zult ge amper vooruitgaan op uw compound oefeningen
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm
der staat duidelijk in de uitleg: don't fuck with the program..

ChfZ | Hanky zei:Ca va, dan is't vandaag enkel wa cardio :/
ChfZ | Hanky zei:Wel droevig, want dan kan'k ni loere naar de grietjes die aant trainen zijn
Nu moet'k zo tss lelijke bomma's zitte die wille afvalle :/
(Eigelijk wel goe da'k dan 2 cardio dagen heb.. Komt da stom 6packske der wa sneller door)


Aresonlyone zei:is het nu de kant aan je duim of aan je pink?je duidt ze namelijk beide aan

ik heb 1 training genomen waarin ik van elke oefening 2 opwarmingssetjes deed en dan maxte (buiten Military Press want die was al warm van Bench)Sedinal zei:bij dat 5x5 schema moet ik eerst een dag zien hoeveel reps ik bij bvb 90 kilo bench nzo kan doen ? en dan de week erop beginne ofzo ? als ik alle getallen ken ... of ? hoe zijn jullie begonne ( heb het dus over dat test weight en reps achieved )

Sedinal zei:bij dat 5x5 schema moet ik eerst een dag zien hoeveel reps ik bij bvb 90 kilo bench nzo kan doen ? en dan de week erop beginne ofzo ? als ik alle getallen ken ... of ? hoe zijn jullie begonne ( heb het dus over dat test weight en reps achieved )