EternalSilence
Legacy Member
Aresonlyone zei:ja jonge goe bezig...
1) ge leert verkeerde zaken
2) ge kunt de deadlift nie
ik doe ook LO en hij staat zelfs in onzen boek van trainingsleer dacht ik dus, niets van kennen ook nog en dan ff me nen air zo kome zegge "succes me de hernia binne 20 jaar"
krijgde toevallig ook geen basisleskes rugschool hoe ge de druk moet vermindere in u onderrug als ge iet oppakt? awel é, als ge dealdift op die mannier gade uwe rug nog minder belasten dan enen die in den bouw werkt en nog nooit van een goeie houding gehoord heeft..
succes met uw mensen die ge verkeerd gaat begeleide binne 10 jaar
amai .. gij hebt nogal een voordeel

trainen als zot, en dan nog LO weten..
alle spier groepen enzo
njah .. d8 al da ge iemand waart die er meer van kent dan de gemiddelde persoon die aan BB doe.
der is mij alleszins vertelt da ge een beke door u knieën moet zaken, om zo u rug minder te belasten (hielp hier wel)
cuda zei:leg raises and such?
leg raises .. doe ik al van in het begin
neen dacht zoiets meer in de vorm van :: de klokkenluider
maar dan voor u onderste 2 buikspieren meer.



.
..