Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Heb ik ni altijd gelijk? :)

Amai, gebroke :/


Gisteren zitte opbouwen naar 5 x 130kg me DL.. en mijn lijf.. auw auw auw..

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Heb ik ni altijd gelijk? :)

Amai, gebroke :/


Gisteren zitte opbouwen naar 5 x 130kg me DL.. en mijn lijf.. auw auw auw..

ik woensdag naar 5 x 139 :s

Aresonlyone

Legacy Member
mja wordt nog meer rekenwerk als trainen denk ik, ga int begin al eens rekenen hoeveel kg ik er effectief langs elke kant moet aanhangen :D anders moet je elk setje zo gaan tellen: -20 en /2 :p

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
mja wordt nog meer rekenwerk als trainen denk ik, ga int begin al eens rekenen hoeveel kg ik er effectief langs elke kant moet aanhangen :D anders moet je elk setje zo gaan tellen: -20 en /2 :p

echt hé .. :P

of zo van die leuke gewichten als 101 kg etc
bar ( 20kg ) + 2 x 25 + 2 x 10 + 2 x 2,5 + 2 x 2 + 2 x 1
echt leuk als ge zo verschillende sets moet doen haha :P
na 2 weken zijde da wel gewoon en pakte al op voorhand de schijven da ge nodig hebt :p

EternalSilence

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ja zo'n excel spel é :p :D

http://img263.imageshack.us/img263/6969/spa0121kw0.jpg
ikke in actie :D (hanging leg/hip raises :p)

nice nice.. maar ik denk toch nie da ge da in 2 jaarkes kunt krijgen
hoelang trainde al.. 4jaar?


en neemde van die supplementen, want denk toch nie da het alleen bij biefstuk blijft :p


impressive though.
nog geen reactie gekregen van ::: tis overdreven enzo

vriendinnen bij mij beginnen al te zagen da het overdreven lijk ,en in vergelijking me gij, ist nie veel ze :p



wel klote .. :x

ne mens wil hier gaan trainen, en moet werken bij zijn vader heel den tijd ..
en als ik da gedaan heb, ben ik zo moe da ik nie meer de goesting/kracht heb om nog 30min te fietsen naar fitnesscentrum om daar nog 1uur mijn spieren af te breken :x



:(

snoob

Legacy Member
kdenk da er veel zouden verschieten hoe ge kunt vooruitgaan op 1-2 jaar tijd met de juiste voeding en training, zelfs zonder supplementen ..

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
Kdenk datk vlug ga stoppen met trainen, pfff :sad:
komkom :p ge traint nog maar anderhalf jaar, ge moet geen mirakels verwachten op zo'n korte tijd. ;)
Minder naar de progressie kijken van anderen, iedereen heeft een andere lichaamsbouw, traint anders, eet anders, slaapt anders enzz :p

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
komkom :p ge traint nog maar anderhalf jaar, ge moet geen mirakels verwachten op zo'n korte tijd. ;)

Doe ik ook niet maar ik geraak amper vooruit, ik ga eerder achteruit... Ja, ok, na bepaalde tijd groei je nog maar minimaal maar toch... Vraag al geruime tijd achter trainingsschema in de fitness, heb nog altijd niets gehad... Als ik ooit 1 zou krijgen zou het een 'standaard' ééntje zijn terwijl ik denk dat het voor iedere persoon toch andere wensen heeft etc.
Uitgaan ook éh gvd :sad: Ik ga nu iedere weekend uit (zowel Vrijdag als Zaterdag) en dan drink ik tamelijk veel bier. Dat kan allemaal niet goed zijn :angry:

PapaGanz

Legacy Member
Ik heb wat advies nodig.
Ik heb altijd al een vrij slechte conditie gehad (3km lopen in LO in 't middelbaar was al moeilijk zonder stappen) en ik wou er iets aan doen om die te verbeteren (lopen na powertraining enzo).
Dat hield ik nooit echt vol, maar nu het wat beter weer is ben ik buiten beginnen lopen wat veel leuker is ^^.

In de paasvakantie ben ik dan begonnen met altijd 1,5km te lopen, dan opbuowen naar 3km (na de powertraining), maar ik ben nog altijd vrij moe daarna :p.

Maar ik merk nu dat wanneer ik gewoon 's avonds loop, dus niet meer direct na de powertraining, ik makkelijk 4-5km kan lopen zonder echt kapot te zijn :unsure:..

Nu het lopen is vooral voor mijn BF te verlagen en in de 2de plaats conditie, maar maakt het veel verschil of ik 3x per week direct loop na mijn powertraining of 3x per week eender wanneer?

Want zo na de powertraining lopen vind ik niet zo amusant :p.

Aresonlyone

Legacy Member
@ doomdragon
ik train nu bijna 3 jaar met 1 jaar in gent in echt een kutgym getraind te hebben..
neem niets van suplementen maar heb de laatste 3/4maand wel een voedingsschema.
En ja mensen zeggen dat het overdreven wordt enzo maar kijk, als ze mij daarom niet meer willen kennen is het mij goed hoor, en anders maken ze er geen problemen van.
dusja :) ze weten ondertussen dat ze mij toch niet kunnen tegenhouden en nu zitten ze mij zelf aan te moedigen om zo eens wedstrijdjes mee te doen :D, maar das pas voor binnen nog eens 2 jaar :) eerst beetje massa pakken :crazy:

mijn raad: laat de rest maar blaten :D

EternalSilence

Legacy Member
Stancke zei:
Doe ik ook niet maar ik geraak amper vooruit, ik ga eerder achteruit... Ja, ok, na bepaalde tijd groei je nog maar minimaal maar toch... Vraag al geruime tijd achter trainingsschema in de fitness, heb nog altijd niets gehad... Als ik ooit 1 zou krijgen zou het een 'standaard' ééntje zijn terwijl ik denk dat het voor iedere persoon toch andere wensen heeft etc.
Uitgaan ook éh gvd :sad: Ik ga nu iedere weekend uit (zowel Vrijdag als Zaterdag) en dan drink ik tamelijk veel bier. Dat kan allemaal niet goed zijn :angry:

njah .. karakter hebben om heel den avond water te zuipen (of chocomelk/fristi :D)

enja inderdaad, van die trainingsschema's .. je zou echt ene personal trainer nodig hebben om goed vooruit te komen .. en al gaan letten op u voeding.

en sommige mensen kunnen gewoon niet powertrainen, alle hebben het lijf er nie voor.. nie da ik zeg da dit bij jij zo is.
maar bij mij zijn mijn polsen toch wel erg fijn :sop: en ik vrees da er ooit ne keer ne tijd zal komen da ik gewoon mijn polsen ga kraken tijdens benchpressen of een andere oefening.
en daar kunde nie veel aan doen zeker? :sad:


Aresonlyone zei:
http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/19964
hier staan er enkele.. binnen een klein maandje trek ik eens goeie recente voor het miss&mister B&F Forum wedstrijdje :) zal ik ze hier ook wel plaatsen :)

haa da zijde gij :p
had die foto's al eens eerder gezien.

njah.. ge traint op macht zker?

wel grote en goeie sterke borstkas
zou ik nie willen tegen lopen :p

edit: pffft.. ik zou nu mijn triceps moete ngaan trainen
ma echt , weeral geen goesting, die lopen echt zwaar achter, train zeker al 6maanden maar af en toe eens mijn triceps apart
scheelt da, als ge u triceps goed en voorduren traint, scheelt da dan in het gewicht dat je kan benchen?
denk toch van wel, maar je traint toch ook tijdens borstspieroefeningen je triceps :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan