Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ChfZ | Hanky zei:Heb ik ni altijd gelijk?
Amai, gebroke :/
Gisteren zitte opbouwen naar 5 x 130kg me DL.. en mijn lijf.. auw auw auw..

Waarom niet gewoon 140?snoob zei:ik woensdag naar 5 x 139![]()

Aresonlyone zei:mja wordt nog meer rekenwerk als trainen denk ik, ga int begin al eens rekenen hoeveel kg ik er effectief langs elke kant moet aanhangenanders moet je elk setje zo gaan tellen: -20 en /2
![]()


Aresonlyone zei:ja zo'n excel spel é![]()
http://img263.imageshack.us/img263/6969/spa0121kw0.jpg
ikke in actie(hanging leg/hip raises
)





komkomStancke zei:Kdenk datk vlug ga stoppen met trainen, pfffad:
ge traint nog maar anderhalf jaar, ge moet geen mirakels verwachten op zo'n korte tijd. 

gizmo_1987 zei:komkomge traint nog maar anderhalf jaar, ge moet geen mirakels verwachten op zo'n korte tijd.
![]()
ad: Ik ga nu iedere weekend uit (zowel Vrijdag als Zaterdag) en dan drink ik tamelijk veel bier. Dat kan allemaal niet goed zijn 
.
..
.Aresonlyone zei:ja zo'n excel spel é![]()
http://img263.imageshack.us/img263/6969/spa0121kw0.jpg
ikke in actie(hanging leg/hip raises
)

ze weten ondertussen dat ze mij toch niet kunnen tegenhouden en nu zitten ze mij zelf aan te moedigen om zo eens wedstrijdjes mee te doen
, maar das pas voor binnen nog eens 2 jaar
eerst beetje massa pakken

zal ik ze hier ook wel plaatsen 
Stancke zei:Doe ik ook niet maar ik geraak amper vooruit, ik ga eerder achteruit... Ja, ok, na bepaalde tijd groei je nog maar minimaal maar toch... Vraag al geruime tijd achter trainingsschema in de fitness, heb nog altijd niets gehad... Als ik ooit 1 zou krijgen zou het een 'standaard' ééntje zijn terwijl ik denk dat het voor iedere persoon toch andere wensen heeft etc.
Uitgaan ook éh gvdad: Ik ga nu iedere weekend uit (zowel Vrijdag als Zaterdag) en dan drink ik tamelijk veel bier. Dat kan allemaal niet goed zijn
![]()
)
en ik vrees da er ooit ne keer ne tijd zal komen da ik gewoon mijn polsen ga kraken tijdens benchpressen of een andere oefening.
ad:Aresonlyone zei:http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/19964
hier staan er enkele.. binnen een klein maandje trek ik eens goeie recente voor het miss&mister B&F Forum wedstrijdjezal ik ze hier ook wel plaatsen
![]()


