Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
snoob zei:
als ge zo tegen training opziet kunde beter stoppen nie ?

haha :p
maneen gij
gewoon omda ik ne keer geen goesting heb, heb al 3 keren geweest van de week.

en zou vandaag voor 4de keer gaan.
soms zijn er weken dat ik 5keren gaat, andere weken dan 3 keren.
heel zelden ga ik minder dan 3Keren trainen.
maarja .... je kan moeilijk alles gaan trainen in 3* 1u30 min :x


en training van 2 uur lang zijn niet goed, volgens een sport expert in onze fitness.
omdat ge u lichaam dan teveel 'afbreekt'
tis gewoon ook al da ik eerst 30min met de fiets moet rijden eer ik er ben.
en de fitness nu maar open is tot 17.00

Simonn

Legacy Member
Doom Dragon zei:
haha :p
maneen gij
gewoon omda ik ne keer geen goesting heb, heb al 3 keren geweest van de week.

en zou vandaag voor 4de keer gaan.
soms zijn er weken dat ik 5keren gaat, andere weken dan 3 keren.
heel zelden ga ik minder dan 3Keren trainen.
maarja .... je kan moeilijk alles gaan trainen in 3* 1u30 min :x


en training van 2 uur lang zijn niet goed, volgens een sport expert in onze fitness.
omdat ge u lichaam dan teveel 'afbreekt'
tis gewoon ook al da ik eerst 30min met de fiets moet rijden eer ik er ben.
en de fitness nu maar open is tot 17.00


Ik dacht ergens gelezen te hebben dat optimale trainingstijd +-45 min was...(per training wel te verstaan :p)

snoob

Legacy Member
Nja en deadlifts en squats zijn gevaarlijk, de betere strongman/ powerlifters trainen 1-3 uur ofzo aan een stuk. Aangezien zij dan toch de sterkste zijn zal het niet erg zijn langer dan 45 minuten te trainen. Natuurlijk is er een verschil tussen echte krachttraining en wa beachboy gecurl en gedoe.
Ik train nu bijna 4 maand en ben al van gym veranderd, wat me opvalt is dat de meeste mensen echt niet hard trainen, ze verwachten resultaten maar ze zitten in de gym te praten/bellen etc ipv door te trainen.
Mooi voorbeeld van hard trainen: http://www.youtube.com/watch?v=POMWujWPgR8 :bow:

EternalSilence

Legacy Member
snoob zei:
Nja en deadlifts en squats zijn gevaarlijk, de betere strongman/ powerlifters trainen 1-3 uur ofzo aan een stuk. Aangezien zij dan toch de sterkste zijn zal het niet erg zijn langer dan 45 minuten te trainen. Natuurlijk is er een verschil tussen echte krachttraining en wa beachboy gecurl en gedoe.
Ik train nu bijna 4 maand en ben al van gym veranderd, wat me opvalt is dat de meeste mensen echt niet hard trainen, ze verwachten resultaten maar ze zitten in de gym te praten/bellen etc ipv door te trainen.
Mooi voorbeeld van hard trainen: http://www.youtube.com/watch?v=POMWujWPgR8 :bow:

ja idd, ge moet wel hard trainen en willen afzien als ge wilt bijkomen
kan ik ook een uur trainen en vinden da ik geen kloot gedaan heb.

mare die 1uur 30min trainen bij mij .. das meestal 40min buikspieroefeningen (allemaal verschillende toestellen enzo) en dan nog een uur of soms minder de spier groep doen die ik voor die dag wil.

beschik dus wel over ne sixpack .. en ne eightpack ook, maar die is lijk fucking moeilijk om te trainen..
vooral die onderste spier dus ..
hoe trainde gulder da?
de bovenste 2 zijn goed, maar de onderste 2 wat minder

snoob

Legacy Member
Waarom trained ge uw buikspieren 40 minuten aan een stuk? oO
Volgens mij moet ge uw biceps/abs niet meer trainen dan andere spieren, doe ipv 200 situps 4 x 10 keer met een schijf van 10-20kg op u borst. Veel effectiever imo en sneller :)

EternalSilence

Legacy Member
snoob zei:
Waarom trained ge uw buikspieren 40 minuten aan een stuk? oO
Volgens mij moet ge uw biceps/abs niet meer trainen dan andere spieren, doe ipv 200 situps 4 x 10 keer met een schijf van 10-20kg op u borst. Veel effectiever imo en sneller :)

welja, zo alle oefeningen 4 Keren
ook doe ik onlangs :: de klokkenluider

zalige oefeningen, maar ge moe verdomt doorbijten sommige keren :D

van die sit-ups .. njah .. da doe ik nie echt ,wel van die andere oefeningen, met toestellen .. waar ge gewicht moet aanhangen enzo.

en waarom spreek je van biceps .. ben bezig over buikspieren :confused:

Simonn

Legacy Member
Buikspieren das nu iets waar ik me niet direct op wil focussen. Abs zijn pas mooi als de rest van je lichaam goed getraind is (imo)

snoob

Legacy Member
cclherreman zei:
Buikspieren das nu iets waar ik me niet direct op wil focussen. Abs zijn pas mooi als de rest van je lichaam goed getraind is (imo)

yepz, tis altijd grappig om mensen te zien showen met hun imaginaire sixpacks met een schriel lichaampje zoals deze 2 : :rofl:

EternalSilence

Legacy Member
hybrid zei:
hoe traint ge idd de onderste buikspier?

ik vraag mij da ook af.
bovenste 2 zijn nie moeilijk, een beke sit-ups , de meeste toestelen concentreren zich het meest op de bovenste dan, dan op de onderste 2

zou het ook graag willen weten.


en die zijkant van mijn buikspieren .. :lol: .. krijg daaar nie echt vorm in :doh:

edit: mijn onderste buikspieren tekenen wel mooi af
maar als je er zo je hand op legt, voel je toch dat die 2 onderste niet zo hard zijn als de 2 bovenste.
en ook zijn de 2 onderste lijk kleiner (komen niet zo sterk naar boven) .. of is da normaal? :p

dee9

Legacy Member
ik kom hier toevallig is langs en ik ken er niets van maar ik zit nu in mijn 2e kan lo en alles wat wij horen is nooit of te nooit die dingen doen die ge bij een 'deadlift' wel doet :|

succes met den hernia binnen 10 jaar

EternalSilence

Legacy Member
snoob zei:
yepz, tis altijd grappig om mensen te zien showen met hun imaginaire sixpacks met een schriel lichaampje zoals deze 2 : :rofl:

:rofl: =p


bij mij is het toch meer ze.
maar wel niet zo sterk als dingske hier ..


en @ hierboven .. Deadlift doe ik nie .. ik moe mijn rug nie breken ze :oink:
da is er al over voor mij, zo'n soort oefeningen, nog een veel te zwak 'centrum'

enja .. idd .. na zovele jaren trainen..en dan wat.. je zal nooit je lichaam kunnen houden zoals het nu is ..
op je 20ste ben je fysiek gezien het sterkst . en recupereer je het snelst.
kijk naar arnold (ge weet wel .. wel een overdreven voorbeeld nu , ma soit) van vroeger, en kijk nu eens.
hij breekt zijn benen tijdens het skieën enal

Boukreev

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Zetten planten geen stikstof om in zuurstof? :/


Dus eigelijk goe da die daar staan, kannem deiper in en uit ademen

goe bezig ze manne :D

plante doen da alleen as er licht is, 's nachts hale plante de zuurstof uit de kamer en producere CO2, daarom dat het afgerade is plante op u kamer te houde as die ni al te groot en da in bejaardetehuize bij oude mense ok geen plante op hun kamer moge staan ;)

EternalSilence

Legacy Member
Firion zei:
plante doen da alleen as er licht is, 's nachts hale plante de zuurstof uit de kamer en producere CO2, daarom dat het afgerade is plante op u kamer te houde as die ni al te groot en da in bejaardetehuize bij oude mense ok geen plante op hun kamer moge staan ;)

Dat wist ik nu eens NIET :eek:


ik leer nog alle dagen bij .. :lol:

snoob zei:
op uw 20ste het sterkte? waar haalde die zever tbh?

haja kweenie :p

ge denkt toch nei da ge op u 50ste nog zo'n lijf kunt hebben da sommige hier posten

binnen ene paar jaar gade jullie trainingsschema allemaal mogen terug schroeven :: werk, projecten afmaken, nacht doen, kinderen?, een vrouw onderhouden, thuis dingskes opknappen.

wnnr zal je dan trainen? savonds?

2neven van mij stonden zo sterk als die gene hier die zijn foto's post
werden gevraagd voor difele's te lopen, foto model dingen enal.
nu .. 1 vetpens die buik :p

waarom : hij heeft gewoonweg geen tijd meer over. om alle dagen/3 -4 keren in de week te trainen.


ik denk toch wel dat normaal gezien je lichaam het rapst recupereert tss 20 - 30 jaar..
lijk me toch de betere leeftijd.
aan 40 begint het al met kleine klachtjes hier en daar .. en aan 50jaar moogde al zalfkes gaan smeren

snoob

Legacy Member
Ik train zowiezo al 's avonds, werk atm aan 2-3 projecten, je moet maar tijd maken voor te trainen. Imo ben je tussen je 25ste en je 35ste het sterkste, in het algemeen dan. Mannen die wat ouder zijn en BBing etc. zien er imo beter uit omdat de spieren er gewoon beter uitzien, volwassener, sterker ouder.

Aresonlyone

Legacy Member
snoob zei:
yepz, tis altijd grappig om mensen te zien showen met hun imaginaire sixpacks met een schriel lichaampje zoals deze 2 : :rofl:

rofl dat zijn niet eens abs da zijn gewoon 2 kerels met een laag vet% en daardoor een klein basreliëfje hebben in ulderen buik :x

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
rofl dat zijn niet eens abs da zijn gewoon 2 kerels met een laag vet% en daardoor een klein basreliëfje hebben in ulderen buik :x

vandaar 'imaginaire sixpacks' :cool:

Aresonlyone

Legacy Member
dee9 zei:
ik kom hier toevallig is langs en ik ken er niets van maar ik zit nu in mijn 2e kan lo en alles wat wij horen is nooit of te nooit die dingen doen die ge bij een 'deadlift' wel doet :|

succes met den hernia binnen 10 jaar

ja jonge goe bezig...
1) ge leert verkeerde zaken
2) ge kunt de deadlift nie
ik doe ook LO en hij staat zelfs in onzen boek van trainingsleer dacht ik dus, niets van kennen ook nog en dan ff me nen air zo kome zegge "succes me de hernia binne 20 jaar"
krijgde toevallig ook geen basisleskes rugschool hoe ge de druk moet vermindere in u onderrug als ge iet oppakt? awel é, als ge dealdift op die mannier gade uwe rug nog minder belasten dan enen die in den bouw werkt en nog nooit van een goeie houding gehoord heeft..

succes met uw mensen die ge verkeerd gaat begeleide binne 10 jaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan