EternalSilence
Legacy Member
snoob zei:als ge zo tegen training opziet kunde beter stoppen nie ?
haha

maneen gij
gewoon omda ik ne keer geen goesting heb, heb al 3 keren geweest van de week.
en zou vandaag voor 4de keer gaan.
soms zijn er weken dat ik 5keren gaat, andere weken dan 3 keren.
heel zelden ga ik minder dan 3Keren trainen.
maarja .... je kan moeilijk alles gaan trainen in 3* 1u30 min

en training van 2 uur lang zijn niet goed, volgens een sport expert in onze fitness.
omdat ge u lichaam dan teveel 'afbreekt'
tis gewoon ook al da ik eerst 30min met de fiets moet rijden eer ik er ben.
en de fitness nu maar open is tot 17.00





.. krijg daaar nie echt vorm in :doh:


