Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hybrid

Legacy Member
is het het beste om te lopen voor of na u oefeningen?

edit: Als je krachttraining voor de cardio doet, heb je een tweeledig positief effect:

* Je hebt al je glycogeen nog, waardoor je merkbaar sterker zult zijn en meer uithoudingsvermogen in je spieren hebt. Dat bedoel ik dus met 'energie voor de training'. Ik heb het dus NIET over het gevoel wat je van cardio kunt krijgen (lekker opgewarmd), waardoor je je energieker kunt voelen als je aan de krachttraining begint. Dit is nl. alleen maar schijn, je hebt in werkelijkheid minder energie over.
* Als je klaar bent met krachttraining, ga je direct over op de vetverbranding als je gaat cardio-en. Je hebt zojuist je glycogeenvoorraden uitgeput en je lichaam heeft dus geen keuze dan vetverbranden

lijkt me wel iets intezitte =)

Aresonlyone

Legacy Member
gewicht reps 1RM
SQ 100 8 124
BP 90 7,5 110
BOR 80 6 93
DL 120 6,5 142
MP 60 7 72

daar vertrekken we dus van :)

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
gewicht reps 1RM
SQ 100 8 124
BP 90 7,5 110
BOR 80 6 93
DL 120 6,5 142
MP 60 7 72

daar vertrekken we dus van :)

nice ! gebruikt ge ook die spreadsheet van madcow?

snoob

Legacy Member
wtf staan daar planten in uwe fitness, bekke u zuurstof staan afpakken :angry:

cuda

Legacy Member
PapaGanz zei:
Bij ons staan er zelfs palmbomen :p
pff wij hebbe hier een oerwoud :tongue:
een plastieke oerwoud :unsure:

anyhow... vandaag voor de allereerste keer ne staande military press gedaan
3x8 met 20kg(baar alleen)
:sad:i'm a pussy

Aresonlyone

Legacy Member
en? lekkere oefening toch ofnie? :p
ik vin die zoooo zalig goed voor bovenkant borst hé kan er niet aan doen :)

snoob

Legacy Member
MP is idd leuke oefening, da helpt ook u bench ferm vooruit als ge MP doet :)

cuda

Legacy Member
ja best fijn :) had meer pols pijn verwacht maar kwam er toch niet van
vanaf volgende week staat het op men schema ( deze keer was het gewoon om is te proberen )

maar kunde meer gewicht pakken zittend dan staand? of is daar geen verschil tussen?

snoob

Legacy Member
cuda zei:
ja best fijn :) had meer pols pijn verwacht maar kwam er toch niet van
vanaf volgende week staat het op men schema ( deze keer was het gewoon om is te proberen )

pols pijn? als ge breed genoeg neemt zoda u polsen niet teveel buigen ist goe :)

Aresonlyone

Legacy Member
breed of smal is nie zo'n gigantisch verschil denk'k.. zit m eerder of je de bar volledig in de hand neemt of eerder op je onderarm laat rusten. Zo klikken je polsen niet over.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
snoob zei:
wtf staan daar planten in uwe fitness, bekke u zuurstof staan afpakken :angry:

Zetten planten geen stikstof om in zuurstof? :/


Dus eigelijk goe da die daar staan, kannem deiper in en uit ademen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan