Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpooN_05

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Waarom ni :/

Schaam men eige ni.

Ben tenminste ene die zen foto's durft posten... tov andere die enkel ne grote mond hebbe :/



Lo Kris, alles ca va? Lang gelede eh ^^

Edit: oppasse als ge me den Andy in 1 kamer zit eh.. heb der al verhalen van gehoord... :wtf:

Veel verhalen van mij gehoort? Ik denk dat je wel beter weet he Hanky Panky :evil: => Duinrell

noivilbo

Legacy Member
Stancke zei:
Hebben jullie dat ook dat je 'zo breed' bent dat je beperkingen qua beweeglijkheid begint te krijgen? Zo omdraaien naar achter lukt niet meer al te goed:p

:ironic: Kweet het, ik pas ook al in niet meer door de deur. Echt irri :ironic:

je beseft toch hoe arrogant deze post overkomt? eerder je ego dat niet door de deur zal passen...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gromme zei:
Bij ons ook een manneke, ik weet niet hoe oud...

Jij misschien Hanky?

En die lijkt echt op Harry Potter. Met zo zwart verward haar en zo'n brilleke. En die is er altijd alleen (zover ik weet)

Weet wie ge bedoelt :)

Maar get nog zo'n ventje. Ongeveer zelfde leeftijd, bril, wa blond haar...
Maar die geeft alles aan die machines zenne ^^

SpooN_05 zei:
Veel verhalen van mij gehoort? Ik denk dat je wel beter weet he Hanky Panky :evil: => Duinrell

ak moet kieze tss u en de steven om een kamer te delen is mijne keuze wel snel gemaakt ja :)

SpooN_05

Legacy Member
ak moet kieze tss u en de steven om een kamer te delen is mijne keuze wel snel gemaakt ja :)[/QUOTE]

En toch kies je mij!!!! :doc:
Morgenvroeg terug gaan trainen met de Gromme....

Borst en Biceps...

Full Power

ugh

Legacy Member
Indien ge zelf halters zou kopen om wa oefeninge te doen, welke gewichten zout ge allemaal nodig hebben ?

Firefoxbt

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
buh 16% vet >_<

hoe veel was dat terug om je buikspieren te zien? 12 of 9?

hangt helemaal af van hoe groot je buikspieren zijn :s

een gemiddelde ecto zal ze pas zien bij 6-8% ontspannen, anderen dan weer bij 10-12 mss.


doe die zware compounds maar en ze komen er vanzelf wel ;)

snoob

Legacy Member
ugh zei:
Indien ge zelf halters zou kopen om wa oefeninge te doen, welke gewichten zout ge allemaal nodig hebben ?

ik zou 2 dumbell handles kopen met 50mm sleeves, een olympische halter ( 50mm sleeves dus) en een 250kg aan gewichten, dan nog een platte benchpress ( of verstelbare ) met hoge draagkracht en een goe squatrack

PapaGanz

Legacy Member
noivilbo zei:
:ironic: Kweet het, ik pas ook al in niet meer door de deur. Echt irri :ironic:

je beseft toch hoe arrogant deze post overkomt? eerder je ego dat niet door de deur zal passen...

Je beseft blijkbaar niet wanneer iemand arrogant bezig is, en wanneer niet :).

cuda

Legacy Member
snoob zei:
ik zou 2 dumbell handles kopen met 50mm sleeves, een olympische halter ( 50mm sleeves dus) en een 250kg aan gewichten, dan nog een platte benchpress ( of verstelbare ) met hoge draagkracht en een goe squatrack
en dan iedereen van deze thread uitnodigen om het materiaal in te trainen :unsure:

User_BELGIUM

Legacy Member
hybrid zei:
²nd was helemaal ni zo bedoeld :wtf:

moh ie had toch wel n dikkenekke he op die moment dat ie de post schreef ;)
toch goe ee, teminste iemand die content is over zneigen ;)

Virz

Legacy Member
nogmaals dezelfde vraag:/ :kheb bench, halters lang en korte... kan ik nu ergens een schema vinden dat vooral halters gebruikt? Zou maar dom zijn om nu nr de fitness te gaan als ik alles thuis heb :s iemand?

Stancke

Legacy Member
noivilbo zei:
:ironic: Kweet het, ik pas ook al in niet meer door de deur. Echt irri :ironic:

je beseft toch hoe arrogant deze post overkomt? eerder je ego dat niet door de deur zal passen...

User_BELGIUM zei:
moh ie had toch wel n dikkenekke he op die moment dat ie de post schreef ;)
toch goe ee, teminste iemand die content is over zneigen ;)


WTF? De deur past zelfs 2x in mij. Zo bedoelde ik het langs geen kanten :wtf: En ik vind me langs geen kanten gespierd, toch zeker niet als ik me vergelijk met anderen (zoals Oblivion).

Ohja, fuck it. Interpreteer het als je wil. Het is maar een forum

Whatever

Stancke

Legacy Member
wacht, ik ga het anders zeggen, misschien dat het dan wél overkomt.

Het was slecht geformuleerd van mij!

Maakt dat alles weer goed?:sleep:

Phaetor

Legacy Member
Twas gewoon slecht uitgedrukt weet ge .. chill nou maar. Lees je post in het vervolg eerst ne keer na voor ge post :)

User_BELGIUM

Legacy Member
we moeten vergeven en vergeten
met deze

ga in vrede (mijn) zoon

In nomine Patris et Filii et Spiritus sancti amen

.......+.......
.......+.......
+++++++++
.......+.......
.......+.......
.......+.......
.......+.......​
..:bow::bow:..​


aah min tetten doen zeer

Phaetor

Legacy Member
Mijne voet doet pijn, heb ne blaar van mijn basketbal-cardio :cry: Dat krijgt ge als ge met oude kutschoenen op een plein gaat spelen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan