screwielowie zei:
Meer dan drie keer per week trainen om breed te worden? 3 * zou toch wel moeten volstaan zeker
.. als je dan wel 3 keren de week borstoefeningen doet, ja..
en veel mensen vergeten.. als je niet breed bent van nature, dan mag je nog zoveeeeeeeel trainen als je wil, je zal nooit de 'kas' hebben.. zoals breedgeschouderde mensen hebben.
mijn broer is breder dan mij .. hoewel die niet traint, is van nature
ik train al bijna 2 jaar .. heb een kas dat wel, maar niet zo breed ogend als die van mijn broer
natuurlijk heb ik wel meer borstspieren als hem, bij hem is da gewoon vet
btw: der zit ene bij ons in de fitness, waar ik heel goe mee overeenkom, ne marrokaan natuurlijk, hij kan 5keren de 'fly' doen (ge weet wel) met 105 kg

en duwt 120kg omhoog ... OMFG
ge zou het wel nie zeggen moest ge hem zien, hij traint vooral op macht, niet op massa (zoals ik)
ma dan nog ... zo schellen van 50kg zien hangen aan een olympische bar is wel indrukwekkend
