Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvc

Legacy Member
snoob zei:
denk da den truck is om te verzwaren ipv kleiner te worden :P

Welja, ik zou graag weten hoeveel kracht ik kan verwerven in de 75kg klasse en moest ik kleiner zijn zou ik er meer voordeel kunnen uithalen. Met mijn lengte moet ik toch al rond de 90-100kg zitten om deftige prestaties te halen :(

snoob

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Welja, ik zou graag weten hoeveel kracht ik kan verwerven in de 75kg klasse en moest ik kleiner zijn zou ik er meer voordeel kunnen uithalen. Met mijn lengte moet ik toch al rond de 90-100kg zitten om deftige prestaties te halen :(
awel verzwaar dan é :P

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Stancke en ik zijn gisteren gaan trainen :love:
Hij kan tamelijk mee met de gewichten en reps die ik doe ;)
Hij is dan ook even lang bezig, maar wel 2j jonger ^^ We komen er wel eh schat :D Echt een beest worden :p
nog wat gegevens
ik:
BF 13,2% @ 83kg @ 1.83m
Stancke:
BF 9% @ 78kg @ 1.78m
grtzz

Nja, op benchpress loop ik toch redelijk wat achter. Mja, ik denk dat ik meer progressie zou boeken indien ik constant met jou train idpv individeel.

Aresonlyone

Legacy Member
oooh da zijn maar halve reps :D


ma dan nog :x ziek :o
je moet het maar kunne :p

Ymel

Legacy Member
@ ChfZ hanky

SpooN_05 was is bij mij thuis, en em was bezig over dieje powertraining, en da gij daar ook mee bezig zijt en da ge foto's had gepost, mor we vonde die ni, kunt gij is opnieuw poste ofzo?
ik ben de kris van int school vroeger by the way

TimeFtw

Legacy Member
Daarnet nog geweest,

BB row 3*5 60 kg
Military press 3*5 45 kg
en dan nog wat curltjes en chinupkes :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
hoewel em het nie graag zal hebben :p
pagina 281
#5615

Waarom ni :/

Schaam men eige ni.

Ben tenminste ene die zen foto's durft posten... tov andere die enkel ne grote mond hebbe :/



Lo Kris, alles ca va? Lang gelede eh ^^

Edit: oppasse als ge me den Andy in 1 kamer zit eh.. heb der al verhalen van gehoord... :wtf:

Gromme

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Waarom ni :/

Schaam men eige ni.

Ben tenminste ene die zen foto's durft posten... tov andere die enkel ne grote mond hebbe :/



Lo Kris, alles ca va? Lang gelede eh ^^

Edit: oppasse als ge me den Andy in 1 kamer zit eh.. heb der al verhalen van gehoord... :wtf:

... UHU :p

EternalSilence

Legacy Member
:lol:

meer en meer tiener meisjes en wannebe jongens gaan nu beginnen met trainen..denkende dat ze in 2 maand een kas gaan hebben da het geen naam heeft :lol:


tvalt lijk nie op bij ons in de fitness .. al da 'te' jong mannenvolk

Dayofdead

Legacy Member
Achja, zonder die leden zou een fitnesscentrum niet kunnen bestaan :). Er moet ook nog geld verdiend worden.

Ik train nu al anderhalf jaar drie keer per week, maar wil je echt een kas kweken moet je veel vaker trainen. Tis eerder om een beetje all-round spieren te kweken (hoofdsport is en blijft koersen ^^).

TimeFtw

Legacy Member
Dayofdead zei:
Achja, zonder die leden zou een fitnesscentrum niet kunnen bestaan :). Er moet ook nog geld verdiend worden.

Ik train nu al anderhalf jaar drie keer per week, maar wil je echt een kas kweken moet je veel vaker trainen. Tis eerder om een beetje all-round spieren te kweken (hoofdsport is en blijft koersen ^^).
Meer dan drie keer per week trainen om breed te worden? 3 * zou toch wel moeten volstaan zeker :p

Dayofdead

Legacy Member
Mja, maar ik doe niet echt alter gewichten enzo, eerder toestellen + ik heb 3 maanden stilgelegen door rugklachten. Kzen ook ma ne redelijk magere gast, dus echt een kas zal ik niet kweken :)

EternalSilence

Legacy Member
screwielowie zei:
Meer dan drie keer per week trainen om breed te worden? 3 * zou toch wel moeten volstaan zeker :p

.. als je dan wel 3 keren de week borstoefeningen doet, ja..

en veel mensen vergeten.. als je niet breed bent van nature, dan mag je nog zoveeeeeeeel trainen als je wil, je zal nooit de 'kas' hebben.. zoals breedgeschouderde mensen hebben.

mijn broer is breder dan mij .. hoewel die niet traint, is van nature
ik train al bijna 2 jaar .. heb een kas dat wel, maar niet zo breed ogend als die van mijn broer

natuurlijk heb ik wel meer borstspieren als hem, bij hem is da gewoon vet :p


btw: der zit ene bij ons in de fitness, waar ik heel goe mee overeenkom, ne marrokaan natuurlijk, hij kan 5keren de 'fly' doen (ge weet wel) met 105 kg :oink:
en duwt 120kg omhoog ... OMFG

ge zou het wel nie zeggen moest ge hem zien, hij traint vooral op macht, niet op massa (zoals ik)
ma dan nog ... zo schellen van 50kg zien hangen aan een olympische bar is wel indrukwekkend :D

Ymel

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Waarom ni :/

Schaam men eige ni.

Ben tenminste ene die zen foto's durft posten... tov andere die enkel ne grote mond hebbe :/



Lo Kris, alles ca va? Lang gelede eh ^^

Edit: oppasse als ge me den Andy in 1 kamer zit eh.. heb der al verhalen van gehoord... :wtf:

alles cavakes hé!
mor die fotos vind ik ni terug op die pagna, alleen mor ne post van u me geëdit, mor swat kmoe ze nu ni zo speciaal zien ze! kvond et alleen gapig da gij da dee! khad da ni verwacht van u. En about den andy, em is braafkes geweest.

dendaak

Legacy Member
Ik denk er ook aan om te gaan beginnen met fitnessen. Wat is zoal een ideaal beginner schema? Ik ben 1 meter 86 groot, en weeg 68kg. Ik heb heel lang judo gedaan maar de laatste maand interesseert me dat echt niets meer en wil ik graag gaan fitnessen, omdat ik vrij zeker ben dat je daar sneller resultaat zal hebben. Hoelang moet je er trouwens op wachten op resultaat, of hangt dat af van lichaam tot lichaam? Misschien speelt leeftijd ook een rol ik ben 16 jaar.

Mvg Ward.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan