Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PapaGanz zei:Net met de huidplooimeter het BF gemeten, en ik zit aan 25,5mm; dus 11% ongeveer.
Met 9,5 - 10% zou ik tevreden zijn ^^


Doom Dragon zei:in hoeverre is da te vertrouwen
hebben jullie geen weegschaal die u vet percentage meet?
ik zat 1 jaar geleden aan 5% vet in mijn lijf
nu in aan 10% ..![]()
Doom Dragon zei:in hoeverre is da te vertrouwen
hebben jullie geen weegschaal die u vet percentage meet?
ik zat 1 jaar geleden aan 5% vet in mijn lijf
nu in aan 10% ..![]()
zo een zalige belichting daar
(onlangs eens geposeerd als er niet teveel volk was, khad echt een superpomp en kon het niet laten
)
vanaf augustus 2 jaar goed hard gaan en dan eens een echt wedstrijdje zeker? 
ik ben 19 
best verslavend 
Aresonlyone zei:nahahahaaaaaik ben 19
maareeuh.. vind het wel iets hebben zo dat diëten enzo, laag vet% is leuk om je spieren te zien werken als je traint. Gisteren zag ik als ik de baar liet zakken bij mijn schrugs zo een lijn in mijn borstspier (van binnenste en bovenste hoek naar de schouder toe. Aders op je schouders die eruit komen pompenbest verslavend
![]()



Echt een beest worden 


gizmo_1987 zei:Stancke en ik zijn gisteren gaan trainen
Hij kan tamelijk mee met de gewichten en reps die ik doe
Hij is dan ook even lang bezig, maar wel 2j jonger ^^ We komen er wel eh schatEcht een beest worden
nog wat gegevens
ik:
BF 13,2% @ 83kg @ 1.83m
Stancke:
BF 9% @ 78kg @ 1.78m
grtzz

snoob zei:Benchpress mss maar met uw beentjes![]()
L0$t Pr0PhEt zei:Wrijf het er nog meer in![]()
@Ares: ik zou graag wat kleiner zijn, ik ben nu 1m80 @ 75kg en ik zie er uit als een magere piet.
