Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PapaGanz

Legacy Member
Net met de huidplooimeter het BF gemeten, en ik zit aan 25,5mm; dus 11% ongeveer.
Met 9,5 - 10% zou ik tevreden zijn ^^

EternalSilence

Legacy Member
PapaGanz zei:
Net met de huidplooimeter het BF gemeten, en ik zit aan 25,5mm; dus 11% ongeveer.
Met 9,5 - 10% zou ik tevreden zijn ^^

in hoeverre is da te vertrouwen

hebben jullie geen weegschaal die u vet percentage meet? :x


ik zat 1 jaar geleden aan 5% vet in mijn lijf
nu in aan 10% .. :oink:

PapaGanz

Legacy Member
Is de 2de beste methode dacht ik (na drainage).
En geen idee wat mijn fitness heeft, ik heb thuis een huidplooimeter met officiële tabel :p.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Doom Dragon zei:
in hoeverre is da te vertrouwen

hebben jullie geen weegschaal die u vet percentage meet? :x


ik zat 1 jaar geleden aan 5% vet in mijn lijf
nu in aan 10% .. :oink:

Huidplooimeter is redelijk correct als ge op verschillende plaatsen van uw lichaam meet ofc.


Weegschaal die vet % meet zal ni zo correct zijn denk ik.. Ik heb op de onze hier een vet% van 11.3% bij 73kg.

snoob

Legacy Member
Doom Dragon zei:
in hoeverre is da te vertrouwen

hebben jullie geen weegschaal die u vet percentage meet? :x


ik zat 1 jaar geleden aan 5% vet in mijn lijf
nu in aan 10% .. :oink:

zo'n huidplooimeter is het correctste na zo'n onderdompelingstest, die weegschalen zijn dikken bucht :x

:ironic:

Aresonlyone

Legacy Member
als ik foto's neem voor het wedstrijdje op het B&F forum ga ik die echt wel in mijn gym trekken :D zo een zalige belichting daar :) (onlangs eens geposeerd als er niet teveel volk was, khad echt een superpomp en kon het niet laten :D)

vrijdag meegegaan naar iem zijn coach en die heeft ook eens naar mij gekeken en raadde mij aan toch eens met de junioren mee te doen, vanaf je ouder dan 21 bent kan je daar niet meer met meedoen hé dus :)vanaf augustus 2 jaar goed hard gaan en dan eens een echt wedstrijdje zeker? :$

snoob

Legacy Member
veel succes, ik ben er helaas dan al te oud voor :cry:
haha kben toch blij dak PLing doe en geen BBing, altijd zo op u BF% percentage letten en cutten en dieeten brr :p

Aresonlyone

Legacy Member
nahahahaaaaa :p ik ben 19 :D
maareeuh.. vind het wel iets hebben zo dat diëten enzo, laag vet% is leuk om je spieren te zien werken als je traint. Gisteren zag ik als ik de baar liet zakken bij mijn schrugs zo een lijn in mijn borstspier (van binnenste en bovenste hoek naar de schouder toe. Aders op je schouders die eruit komen pompen :D best verslavend :)

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
nahahahaaaaa :p ik ben 19 :D
maareeuh.. vind het wel iets hebben zo dat diëten enzo, laag vet% is leuk om je spieren te zien werken als je traint. Gisteren zag ik als ik de baar liet zakken bij mijn schrugs zo een lijn in mijn borstspier (van binnenste en bovenste hoek naar de schouder toe. Aders op je schouders die eruit komen pompen :D best verslavend :)

naja ik word toch lekker sterker :sop:

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke en ik zijn gisteren gaan trainen :love:
Hij kan tamelijk mee met de gewichten en reps die ik doe ;)
Hij is dan ook even lang bezig, maar wel 2j jonger ^^ We komen er wel eh schat :D Echt een beest worden :p
nog wat gegevens
ik:
BF 13,2% @ 83kg @ 1.83m
Stancke:
BF 9% @ 78kg @ 1.78m
grtzz

Aresonlyone

Legacy Member
wel eeuh... max meet ik zo nie maar wat ik nu doe is
DL 4*10*100kg
SQ 10*70kg
10*80kg
10*90kg
10*95kg
BP 4*8*80kg
zoiets... niet dat dit enige duidelijkheid schept wss maar ach :D

ahja, ik weeg nu iets van 74,5kg (kom van 77,5 voor ik begon te cutten.. nuja, beetje cutten toch) en ben 1m74 klein :(

Virz

Legacy Member
Hoi, ik heb thuis nu een soort v bench, bokszak, korte en lange halters.. is het mogelijk om nu zelf een schema te volgen thuis? en waar kan ik zo een schema dat vooral met halters is vinden? :help:

PapaGanz

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Stancke en ik zijn gisteren gaan trainen :love:
Hij kan tamelijk mee met de gewichten en reps die ik doe ;)
Hij is dan ook even lang bezig, maar wel 2j jonger ^^ We komen er wel eh schat :D Echt een beest worden :p
nog wat gegevens
ik:
BF 13,2% @ 83kg @ 1.83m
Stancke:
BF 9% @ 78kg @ 1.78m
grtzz

Ik 11% @ 86kg @ 1,87m

Ook wa vergelijkbaar zeker :unsure:

Aresonlyone

Legacy Member
moest mijn neef hier nu nie af en toe leze hadk ulder wel es getrakteerd op een poseerfilmpke :D
nie dat iemand da gaat misse nu ma soit..

jvc

Legacy Member
snoob zei:
Benchpress mss maar met uw beentjes :D

Wrijf het er nog meer in :cry:

@Ares: ik zou graag wat kleiner zijn, ik ben nu 1m80 @ 75kg en ik zie er uit als een magere piet.

snoob

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Wrijf het er nog meer in :cry:

@Ares: ik zou graag wat kleiner zijn, ik ben nu 1m80 @ 75kg en ik zie er uit als een magere piet.

denk da den truck is om te verzwaren ipv kleiner te worden :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan