Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
e.House zei:
Vandaag eens na een loopwedstrijd mijn vetpercentage laten meten. Ik had een vetpercentage van 12% maar men zei dat het vetpercentage hoger ligt nadat je hebt gelopen doordat je veel water drinkt.?

:rofl:

Aresonlyone

Legacy Member
mja ikke morgen voor de meer dan 200ste keer de fiets nemen naar de gym ofzo:p

snoob

Legacy Member
Ik begin serieus wa last te krijgen van menne linkerknie, sebiet es achter glucosamine rijden :sop:

noivilbo

Legacy Member
snoob zei:
Ik begin serieus wa last te krijgen van menne linkerknie, sebiet es achter glucosamine rijden :sop:

mja heb ik ook een tijdje gehad van het squatten.. toen erop gelet dat ik mijn kniëen niet te ver naar voor liet gaan en toen ging het over :)

snoob

Legacy Member
noivilbo zei:
mja heb ik ook een tijdje gehad van het squatten.. toen erop gelet dat ik mijn kniëen niet te ver naar voor liet gaan en toen ging het over :)

ja kpeis ook da het daarvan is, ook wel van te gaan lopen op betonbanen met mijn gewicht :unsure:. Kga beginnen met glucosamine te nemen en alstarrs dragen voor te powertrainen ipv reebok loopschoenen, zal ook wel wa schelen :$

hybrid

Legacy Member
waarom zou ge inspanningen doen me allstars, kunde evegoe een lap stof rond u voet hangen

snoob

Legacy Member
hybrid zei:
waarom zou ge inspanningen doen me allstars, kunde evegoe een lap stof rond u voet hangen

Als je zware gewichten wilt heffen, is het best dat je stevig in je schoenen staat ... letterlijk dan. Schoenen met air in zoals Nike Air zijn waardeloos om zwaar te squatten, benchen of deadliften, omdat je hiel in de zool zakt waardoor je het moeilijker hebt om te stabiliseren en je in een moeilijkere positie staat om een maximale kracht te kunnen zetten. Schoenen met een harde zool zijn beter, en dan zeker de lage modellen. De favoriet onder powerlifters is de Converse All-Star Chuck Taylor High Top, omdat deze zo gemaakt zijn dat ze je voeten een beetje naar buiten laten rollen, zodat het makkelijker is om je kniën naar buiten te duwen tijdens de squat. Ook het lage profiel maakt ze perfect om te deadliften omdat je zo iets dichter bij de grond staat.

:sleep:

Gromme

Legacy Member
Bwaa, draag ook allstars om te trainen en dat gaat wel ....

(Levende allstars hé hanky)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gromme zei:
Bwaa, draag ook allstars om te trainen en dat gaat wel ....

(Levende allstars hé hanky)

Jah, 'k zal u op uw woord geloven... Wil het ni testen om uw allstars een uur in de zon te zette :/

snoob

Legacy Member
hybrid zei:
goede prestatie is 1 zaak, gezond een ander

wa zou er in godsnaam ongezond zijn om met allstars te trainen? oO
tis nie lijk da ik daar veel rondloop ofzo :sop:

cuda

Legacy Member
ik ben weer gaan trainen!!!!!!!!!!!!! :woohoo: das geleden van de krokusvakantie
en boy, het voelde zaaaaalig :love:
er is wel wat ander volk bijgekomen, iedereen zit daar maar te curlen en fly's te doen :p
sebiet mij is bezighouden met een deftig schema op te stellen

Aresonlyone

Legacy Member
kunt ook aalt op blote voeten trainen é :)
naar tschijnt ook vree goe

Phaetor

Legacy Member
cuda zei:
ik ben weer gaan trainen!!!!!!!!!!!!! :woohoo: das geleden van de krokusvakantie
en boy, het voelde zaaaaalig :love:
er is wel wat ander volk bijgekomen, iedereen zit daar maar te curlen en fly's te doen :p
sebiet mij is bezighouden met een deftig schema op te stellen

Das elk jaar zo, hoe dichter bij de zomer hoe meer van dat volk je ziet. Na de zomer zijn ze weer allemaal weg :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan