herc
Legacy Member
snoob zei:bullshit
Dat zal ook wel nen slimmen geweest zijn die dat heeft gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snoob zei:bullshit
herc zei:Dat zal ook wel nen slimmen geweest zijn die dat heeft gezegd.

e.House zei:Vandaag eens na een loopwedstrijd mijn vetpercentage laten meten. Ik had een vetpercentage van 12% maar men zei dat het vetpercentage hoger ligt nadat je hebt gelopen doordat je veel water drinkt.?

snoob zei:Ik begin serieus wa last te krijgen van menne linkerknie, sebiet es achter glucosamine rijden![]()

noivilbo zei:mja heb ik ook een tijdje gehad van het squatten.. toen erop gelet dat ik mijn kniëen niet te ver naar voor liet gaan en toen ging het over![]()
. Kga beginnen met glucosamine te nemen en alstarrs dragen voor te powertrainen ipv reebok loopschoenen, zal ook wel wa schelen 
hybrid zei:waarom zou ge inspanningen doen me allstars, kunde evegoe een lap stof rond u voet hangen
Als je zware gewichten wilt heffen, is het best dat je stevig in je schoenen staat ... letterlijk dan. Schoenen met air in zoals Nike Air zijn waardeloos om zwaar te squatten, benchen of deadliften, omdat je hiel in de zool zakt waardoor je het moeilijker hebt om te stabiliseren en je in een moeilijkere positie staat om een maximale kracht te kunnen zetten. Schoenen met een harde zool zijn beter, en dan zeker de lage modellen. De favoriet onder powerlifters is de Converse All-Star Chuck Taylor High Top, omdat deze zo gemaakt zijn dat ze je voeten een beetje naar buiten laten rollen, zodat het makkelijker is om je kniën naar buiten te duwen tijdens de squat. Ook het lage profiel maakt ze perfect om te deadliften omdat je zo iets dichter bij de grond staat.

Gromme zei:Morgen voor het eerste de fiets nemen naar de gym.

SpooN_05 zei:Hey jij,
Volgens mij ben je niet met de fiets naar de gym gegaan![]()

Gromme zei:Bwaa, draag ook allstars om te trainen en dat gaat wel ....
(Levende allstars hé hanky)
hybrid zei:goede prestatie is 1 zaak, gezond een ander

cuda zei:ik ben weer gaan trainen!!!!!!!!!!!!!das geleden van de krokusvakantie
en boy, het voelde zaaaaalig![]()
er is wel wat ander volk bijgekomen, iedereen zit daar maar te curlen en fly's te doen![]()
sebiet mij is bezighouden met een deftig schema op te stellen