M_N_M
Legacy Member
Als je dagtotaal +- gelijk is aan je onderhoud, zal je niet aankomen of vermageren, no prob dus.. Als je vroeger ipv dat powertrainen in de zetel lag, mag je dus gerust na het trainen wat eten hoorShaguar- zei:Sinds een 3tal weken ben ik ook begonnen met powertrainen. Ik had enkele vraagjes : wat doen jullie met dat hongergevoel nadien? Tegen dat ik van de gym kom is het al snel 22u en dan zit ik daar met die knagende honger .. meestal zelfs serieuze goesting op vettigheid maar tot dusver hou ik het op nen boterham maar ik heb altijd geweten dat laat eten eigenlijk vreselijk slecht is .. correct?

ja maar in het begin ga je zowiezo snel vooruitgang maken. Wat? eiwitten, eiwitten en nog eens eiwittenShaguar- zei:Ga ik sneller resultaat boeken als ik op mijn voeding let? En wat is op de voeding letten? Vlees, zuivel .. maw : wat is het sleutelwoord?
(tonijn, kippewit, zalm, whey-shakes,..)Ik voel dat toch altijd erg goed na een training. Ik doe wel altijd een gewicht dat ik genoeg herhalingen kan volhouden (4*8 of 4*10 ofzo); beter dat doen dan een gewicht dat je amper 2 x deftig naar boven krijgt.. Desnoods doe je na je normale serie nog een zwaarder gewicht dat je op het gewenste aantal herhalingen niet meer zou kunnen maar doe je dat zwaardere gewicht tot je leeg zitShaguar- zei:Kwa inspanning : moet je je spieren echt voelen zingen of pak je gewoon het gewicht dat je het beste in een paar reeksen omhoog krijgt?
Beste is dag trainen-dag tussen-.. om je spieren wat te laten rusten maar ik ga altijd ma-di-do (en soms zondag) omdat ik niet anders kan en echt veel last van die verdeling heb ik niet.. Als je niet elke dag zelfde spieren traint is dat niet zo'n probleem denk ik!Shaguar- zei:Ik ga nu 3x per week en schik het zo vol te houden. Trainen jullie iedere dag of iedere keer een rustdag?
Voor de buikspieren kan je veel doen zonder "attributen" (in de lucht "fietsen" vind ik ook wel goede oef btw; ook situps met benen op een verhoogje zijn veel moeilijker dan met voeten op de grond)Shaguar- zei:Pompen, situps tussendoor .. zijn er nog van die oefeningen waar je geen atributen voor nodig hebt? (om thuis te doen)
Grtz




