Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rash zei:Vandaag eindelijk nog eens kunnen gaan trainen. Man wat voelt het goed om terug die pomp in je hele lijf te kunnen zien. 'k Heb vandaag maar liefst 2l water geconsumeerd tijdens m'n workout, niet normaal!

(edit: grapige is dat je erna precies water pist
, precies hé... nog niet geproefd
)
Gromme zei:Hanky, spijtig genoeg hebben we u niet gezien. Daardoor heb ik die bar niet in u poep kunnen steken.
Maar we hebben echt goed getrained, zalig.

Is uw ademhaling goed? Let je erop dat je uitademt bij inspanning en inademen bij ontspanning?Thales zei:iedere keer als ik gedaan heb bonst mijn hart ni normaal.

Thales zei:ik heb vroeger zo al van die oefeningen voor borst gedaan
gewoon de bar. dus neerliggen en opdrukken en ook de butterfly enzo.
maar toch heb ik de indruk dat een simpele "pompoefening" veel zwaarder aanvoelt
gevechtsport, gymnastiek, breakdance,....Thales zei:ik heb ook niet echt een goed hart. van de cardioloog moest ik lopen en fietsen, maar ik wil toch wel een beter figuur.
ik ga nu iedere week ook gaan squashen enzo, maar echt een goed figuur krijg je daar niet van. zijn er andere sporten waarvan je dit wel krijgt?
ik weet wel zwemmen, maar nog andere?
ik dacht ook roeien?
Stancke zei:Kkan het niet laten om hem nog eens te tonen