Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Ha, want ze zeiden me altijd dat je cardio best voor laatste kan houden daar je anders niet meer genoeg energie hebt om gewicht te heffen.

R4ph4el

Legacy Member
Ha, want ze zeiden me altijd dat je cardio best voor laatste kan houden daar je anders niet meer genoeg energie hebt om gewicht te heffen.

I agree.

Lichte cardio kan je natuurlijk wel vooraf doen. Maar als je er ietwat intensiteit insteekt zou ik het voor na de krachttraining houden.
Beter nog is minstens 8 uur tussen krachttraining en cardio te houden, maar dan moet je wel heel veel tijd voor handen hebben.

weet er iemand waar je goedkoop champions nutrition pure whey kan kopen? (of andere whey isolaten)

In amerika kost dat 25$/2KG maar hier vind ik ze alleen aan 39€/KG :S

inderdaad zeer jammer dat al die producten hier zoveel meer kosten

cuda

Legacy Member
en toegevoegd aan favorieten, bedankt :p
voor u borstkas te vergroten heb ik is iets gelezen over dat controleerd ademen in combinatie met pullovers en squats daar enorm goed zou voor zijn
dunno oft waar is, nog ni geprobeerd

TheManiac

Legacy Member
@snoob

na powertraining zit uw suikergehalte laag vandaar dat cardio achter de training automatisch cutten kan betekenen. Ik do cardio altijd smorgens voor het ontbeit maar das mens zijn goesting.
(cardio is bij mij trouwens touwtje springen (thai boxer vandaar)
ik sla het bulk gedeelte gewoon over... :)

Cedric

Legacy Member
gisteren me laten meten op de jobbeurs met een iet of wat professioneel toestel

1m81
bmi: 24,5
vetpercentage: 8,2%
gewicht 79,3

en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek ;)

The-Godfather

Legacy Member
Doom Dragon zei:
btw: heum.. lol .. gisteren gezien da,als ik gewoon recht sta, dat mijn rug spieren van mijn schouderbladen, net niet tegen elkaar zitten :oink:

damn :x
kheb al veel opmerkingen gehad dat ik breed toon op mijn rug :/

doch .. tis nog nie genoeg voor mij :D :D

Hebt ge toevallig ergens ne foto van uwen rug ? Kwil da wel is zien u schouderbladen :)

The-Godfather

Legacy Member
p!mp zei:
gisteren me laten meten op de jobbeurs met een iet of wat professioneel toestel

1m81
bmi: 24,5
vetpercentage: 8,2%
gewicht 79,3

en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek ;)

ziet er goed uit :niceone:

ballou

Legacy Member
Ik heb een (beginners)vraagje, het gaat over de buikspieren in combinatie met onderste rugspieren.

Bij de abs crunch doe ik steeds 3 sets van 35kg x25, bij de low back extension ook 3 sets maar van 25kg x25.

Nu volgens de fitnessuitbater van vandaag is het veel beter om bij beide oefeningen hetzelfde gewicht te nemen.

Dus zou ik vanzelfsprekend mijn buikspiergewicht moeten verlagen naar 25kg.

Omdat ik altijd graag een tweede mening heb kom ik hier nog eens vragen of dit echt beter is.

The-Godfather

Legacy Member
Volgens mij maakt da niks uit, en uwen rug zal wel snel bij benen, binnen een paar maand zal uwen rug waarschijnlijk al sterker zijn dan uwen buik, wa eigenlijk normaal is.

oh ja en waarom neemt ge nie meer gewicht met minder reps? 4x8 ofzo (kben wel bezig op rug)

noivilbo

Legacy Member
p!mp zei:
...
en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek ;)

mja tbh heb ik deze week 4 keer goed liggen drinken en als ik dan kijk naar het aantal kcal in pintjes heb ik zoiets van wtf veel
en toch ben ik deze week nog ietsje afgevallen, dus mijn cut toch niet om zeep :p

Skygunner

Legacy Member
p!mp zei:
en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek ;)

Amai nog niet, 12 kg afgevallen met 3 maanden en wat in de horeca te werken. Nu ik goed bezig ben, ga ik erbij gaan fitnessen om toch nu eens en voor altijd (hopelijk toch :)) die extra kilo's kwijt te geraken.

poemelnoepel

Legacy Member
"Ik ben zo breed dat ik m'n voordeur niet meer kan binnenwandelen. I'm massive !" zei de luie man die alweer een zak dorito's aan het eten is vanachter zijn computer.

massief

Legacy Member
poemelnoepel zei:
"Ik ben zo breed dat ik m'n voordeur niet meer kan binnenwandelen. I'm massive !" zei de luie man die alweer een zak dorito's aan het eten is vanachter zijn computer.

So am I :o

ballou007

Legacy Member
The-Godfather zei:
Volgens mij maakt da niks uit, en uwen rug zal wel snel bij benen, binnen een paar maand zal uwen rug waarschijnlijk al sterker zijn dan uwen buik, wa eigenlijk normaal is.

oh ja en waarom neemt ge nie meer gewicht met minder reps? 4x8 ofzo (kben wel bezig op rug)

Ja meer gewicht als dat beter is, het is mijn eerste schema dat ik heb gekregen en ik volg het op zoals het er staat..

Als meer gewicht en minder reps beter is dan overweeg ik wel om dat ook te doen natuurlijk:) ...

The-Godfather

Legacy Member
da hangt af van wa u doelen zijn natuurlijk, wilt ge een beetje breed worren en ewa massa kweken, dan moete gaan voor 4x8, wilde voor ne meer "athletische" look, maw mager me ewa spieren, dan veel reps doen(dees is ook goe voor uithouding).

Stancke

Legacy Member
Heb nieuwe pot Whey staan. Gebruik voor de 1e keer een amerikaans merk EAS. Pot van 2250gr (vanille)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
The-Godfather zei:
da hangt af van wa u doelen zijn natuurlijk, wilt ge een beetje breed worren en ewa massa kweken, dan moete gaan voor 4x8, wilde voor ne meer "athletische" look, maw mager me ewa spieren, dan veel reps doen(dees is ook goe voor uithouding).

Dacht ook da setjes van 8hh beste effect hadden voor massa te kweken maar in de Muscle & Fitness van dees maand sta nu weer da voor massa het beste is om 4*10 te doen..

Beste zal dus zijn om 9hh te doen zker, de gulden middeweg :|

Aresonlyone

Legacy Member
maaa jongens :D of je er nu 8 of 10 doet zo'n verschil is dat ook niet hé. Want staat er ergens tegen welke snelheid je die reps dan moet doen? (wat ook een invloed heeft) Doe er gewoon af en toe eens 3*12 of 4*10 of 3*10 of 4*8 of 4*6 en je zal er alleszinds in de buurt gaan zitten dan hé :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan