Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha, want ze zeiden me altijd dat je cardio best voor laatste kan houden daar je anders niet meer genoeg energie hebt om gewicht te heffen.
weet er iemand waar je goedkoop champions nutrition pure whey kan kopen? (of andere whey isolaten)
In amerika kost dat 25$/2KG maar hier vind ik ze alleen aan 39€/KG![]()
da duurt wel ff ze voor da ge daar zijt.. hangt er natuurlijk van af welke inspanningen je er voorover hebt (voeding/slaap...)Doom Dragon zei:natuurlijk kun je een brede kast wel kweken, maar ga je op een bepaald moment op een punt komen waar je niet meer verder kunt, enja .. it sucks head:

Doom Dragon zei:btw: heum.. lol .. gisteren gezien da,als ik gewoon recht sta, dat mijn rug spieren van mijn schouderbladen, net niet tegen elkaar zitten
damn
kheb al veel opmerkingen gehad dat ik breed toon op mijn rug :/
doch .. tis nog nie genoeg voor mij![]()
![]()

p!mp zei:gisteren me laten meten op de jobbeurs met een iet of wat professioneel toestel
1m81
bmi: 24,5
vetpercentage: 8,2%
gewicht 79,3
en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek![]()
p!mp zei:...
en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek![]()

p!mp zei:en wie zegt dat horecawerk en vele pintjes drinken niet goed is voor je fisiek![]()
) die extra kilo's kwijt te geraken.poemelnoepel zei:"Ik ben zo breed dat ik m'n voordeur niet meer kan binnenwandelen. I'm massive !" zei de luie man die alweer een zak dorito's aan het eten is vanachter zijn computer.

The-Godfather zei:Volgens mij maakt da niks uit, en uwen rug zal wel snel bij benen, binnen een paar maand zal uwen rug waarschijnlijk al sterker zijn dan uwen buik, wa eigenlijk normaal is.
oh ja en waarom neemt ge nie meer gewicht met minder reps? 4x8 ofzo (kben wel bezig op rug)
...The-Godfather zei:da hangt af van wa u doelen zijn natuurlijk, wilt ge een beetje breed worren en ewa massa kweken, dan moete gaan voor 4x8, wilde voor ne meer "athletische" look, maw mager me ewa spieren, dan veel reps doen(dees is ook goe voor uithouding).
of je er nu 8 of 10 doet zo'n verschil is dat ook niet hé. Want staat er ergens tegen welke snelheid je die reps dan moet doen? (wat ook een invloed heeft) Doe er gewoon af en toe eens 3*12 of 4*10 of 3*10 of 4*8 of 4*6 en je zal er alleszinds in de buurt gaan zitten dan hé 