Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Bij ons loopter ook éné rond die der al nen tijd komt, maar die is gewoon te mager om spieren te kweke... die blijft echt hetzelfde :|

Simonn

Legacy Member
noivilbo zei:
tuurlijk niet... waarom zou der iets verkeerd mee zijn dat er een massa ecto's rondloopt..
aan de andere kant zijn er bij die zogezegde fitnessers wel een aantal die enkele jaren trainen en waar je niets aan ziet :p

K then, ik had het iets te negatief opgevat (als ecto-zijnde) :p

Terror Factor

Legacy Member
mja,2 vriende van mij zijn ook e tijdje aant gaan nu(ma ze gaan ook ni regelmatig) ma die lette ni echt op hun voeding,en ik zie eerlijk gezegd ook niks verschil be hun.
ik daarintege ben sinds begin januari 6 kilo opgegaan(na eerst 3 naar benede te zijn gegaan door weet k veel wa). en tis ni da ik echt regelmati ga lol :/

snoob

Legacy Member
nja gewicht moogde u nie zot op kijken ook, kijk liever naar omtrek, BF% en vooral uw krachtstats ! :P

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Meest accurate is me een knijptang.. Meestal hebbe ze da wel in uwe gym, maar ni altijd.

En dno waar ge zoiets kunt kopen :|

snoob

Legacy Member
Kunt van die tangen kopen op internet, zoek es onder Bodyfat calipers ofzo

Aresonlyone

Legacy Member
meest accurate is in feite een dompeltest.. moete ergens in een zoutoplossing gaan ligge
ma das er wa over peisk :D tang is voor de meeste mensen wel goed, alhoewel ik iem ken die een persoonlijke formule heeft moeten krijgen om via de tang zijn vet% te weten aangezien hij zogezegd 3% had maar dit totaal niet waar was.

Terror Factor zei:
kweeg 75,5, ma ik ben zo vatsig en kom nooit aan mn 3x in de week:(
k moet iemand meekrijge, anders is mn abo zo weggegooid geld :p
plan de dagen en de uren da ge gaat gaan en ga dan gewoon? en als ge het nie leuk vindt moete het nie doen é, niemand die u verplicht :)

Terror Factor

Legacy Member
Aresonlyone zei:
plan de dagen en de uren da ge gaat gaan en ga dan gewoon? en als ge het nie leuk vindt moete het nie doen é, niemand die u verplicht :)

Nee,niemand verplicht mij,ma ik ben op da gebied beke n ijdeltuit, kwil der graag ewa gespierd uitzien, en toch een beetje vorm hebbe. mn luiheid speelt me wel parten :/

EternalSilence

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
Dan wil je het niet genoeg.

inderdaad, of heb je niet genoeg karakter om je het zelf op te leggen.


btw: heum.. lol .. gisteren gezien da,als ik gewoon recht sta, dat mijn rug spieren van mijn schouderbladen, net niet tegen elkaar zitten :oink:

damn :x
kheb al veel opmerkingen gehad dat ik breed toon op mijn rug :/

doch .. tis nog nie genoeg voor mij :D :D

oo een vraag, de enige plaats waar ik moeite mee heb, is zo u zijkant van u rug, en zo rond u buikspieren, dus nie de buispieren zelf, maar de zijkanten ervan..
nja .. iemand deftige oefeningen, die zwaar genoeg zijn?
eventueel met afbeelding, want al die namen . ik ken da nie van buiten ze

btw: voor al die klagen da ze 'dik' zijn .. heum .. je mag nog zo gespierd zijn als je wil, ieman die breder is dan u, van nature, dan zal meer kracht kweken dan andere.
gezien in die filmkes da hier eens stonden.
ik ben spijtig genoeg van nature geen brede borstkas, mijn broer wel .. maar die doe dan wel niets van powertraining.
natuurlijk kun je een brede kast wel kweken, maar ga je op een bepaald moment op een punt komen waar je niet meer verder kunt, enja .. it sucks he :sad:

jvc

Legacy Member
Doom Dragon zei:
inderdaad, of heb je niet genoeg karakter om je het zelf op te leggen.


btw: heum.. lol .. gisteren gezien da,als ik gewoon recht sta, dat mijn rug spieren van mijn schouderbladen, net niet tegen elkaar zitten :oink:

damn :x
kheb al veel opmerkingen gehad dat ik breed toon op mijn rug :/

doch .. tis nog nie genoeg voor mij :D :D

oo een vraag, de enige plaats waar ik moeite mee heb, is zo u zijkant van u rug, en zo rond u buikspieren, dus nie de buispieren zelf, maar de zijkanten ervan..
nja .. iemand deftige oefeningen, die zwaar genoeg zijn?
eventueel met afbeelding, want al die namen . ik ken da nie van buiten ze

btw: voor al die klagen da ze 'dik' zijn .. heum .. je mag nog zo gespierd zijn als je wil, ieman die breder is dan u, van nature, dan zal meer kracht kweken dan andere.
gezien in die filmkes da hier eens stonden.
ik ben spijtig genoeg van nature geen brede borstkas, mijn broer wel .. maar die doe dan wel niets van powertraining.
natuurlijk kun je een brede kast wel kweken, maar ga je op een bepaald moment op een punt komen waar je niet meer verder kunt, enja .. it sucks he :sad:

dus je bedoelt dit: http://www.exrx.net/Muscles/Obliques.html ?
deze oefening is daar goed voor:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/DBSideBend.html

Gromme

Legacy Member
Ik ben telkens na het trainen wat aan mijn conditie aan't werken.

Maar wat is volgens jullie het meest effectieve?

Lopen, steppen, fietsen, roeien...?

Het is zo dat ik binnen 3 maanden ga surfen en wel een beetje op normaal pijl wil zitten qua conditie zodat ik na de eerste golf al niet kapot ben.

Momenteel doe ik telkens na powertraining een 20-tal minuten conditie.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gromme zei:
Ik ben telkens na het trainen wat aan mijn conditie aan't werken.

Maar wat is volgens jullie het meest effectieve?

Lopen, steppen, fietsen, roeien...?

Het is zo dat ik binnen 3 maanden ga surfen en wel een beetje op normaal pijl wil zitten qua conditie zodat ik na de eerste golf al niet kapot ben.

Momenteel doe ik telkens na powertraining een 20-tal minuten conditie.

'k dacht da roeien het meeste effect had. Maar daar ben'k ni 100% zeker van.

EternalSilence

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
'k dacht da roeien het meeste effect had. Maar daar ben'k ni 100% zeker van.

ik zien alleszins veel mensen die powertrainen doen, meestal het combineren met roeien voor de powertraining.
en dan steppen na een powertraining

snoob

Legacy Member
ge zou beter voor u powertraining 20 minuten cardio doen, dan warmde u spieren op etc. Na u krachttraining is u hartslag zowiezo verhoogd en is er een groter gehalte adrenaline en endorfine in u bloedstroom wat imo voor cardio niet optimaal is. Voor vetverbranding zijde best met een 70% van u maximum hartslag, voor een gezonde 20jarige is dit 125-140, na krachttraining gaat u hartslag veel te snel de hoogte in bij ( lichte ) cardio wat dus niet optimaal is om aan cardio te doen.

my opinion :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ik zien alleszins veel mensen die powertrainen doen, meestal het combineren met roeien voor de powertraining.
en dan steppen na een powertraining

'k step enkel na beentrainingen.. en 5min fietsen als opwarming :p

M_N_M

Legacy Member
weet er iemand waar je goedkoop champions nutrition pure whey kan kopen? (of andere whey isolaten)

In amerika kost dat 25$/2KG maar hier vind ik ze alleen aan 39€/KG :S
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan