Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noivilbo zei:tuurlijk niet... waarom zou der iets verkeerd mee zijn dat er een massa ecto's rondloopt..
aan de andere kant zijn er bij die zogezegde fitnessers wel een aantal die enkele jaren trainen en waar je niets aan ziet![]()

snoob zei:nja gewicht moogde u nie zot op kijken ook, kijk liever naar omtrek, BF% en vooral uw krachtstats !![]()
tang is voor de meeste mensen wel goed, alhoewel ik iem ken die een persoonlijke formule heeft moeten krijgen om via de tang zijn vet% te weten aangezien hij zogezegd 3% had maar dit totaal niet waar was.plan de dagen en de uren da ge gaat gaan en ga dan gewoon? en als ge het nie leuk vindt moete het nie doen é, niemand die u verplichtTerror Factor zei:kweeg 75,5, ma ik ben zo vatsig en kom nooit aan mn 3x in de week
k moet iemand meekrijge, anders is mn abo zo weggegooid geld![]()

Aresonlyone zei:plan de dagen en de uren da ge gaat gaan en ga dan gewoon? en als ge het nie leuk vindt moete het nie doen é, niemand die u verplicht![]()
L0$t Pr0PhEt zei:Dan wil je het niet genoeg.



ad:Doom Dragon zei:inderdaad, of heb je niet genoeg karakter om je het zelf op te leggen.
btw: heum.. lol .. gisteren gezien da,als ik gewoon recht sta, dat mijn rug spieren van mijn schouderbladen, net niet tegen elkaar zitten
damn
kheb al veel opmerkingen gehad dat ik breed toon op mijn rug :/
doch .. tis nog nie genoeg voor mij![]()
oo een vraag, de enige plaats waar ik moeite mee heb, is zo u zijkant van u rug, en zo rond u buikspieren, dus nie de buispieren zelf, maar de zijkanten ervan..
nja .. iemand deftige oefeningen, die zwaar genoeg zijn?
eventueel met afbeelding, want al die namen . ik ken da nie van buiten ze
btw: voor al die klagen da ze 'dik' zijn .. heum .. je mag nog zo gespierd zijn als je wil, ieman die breder is dan u, van nature, dan zal meer kracht kweken dan andere.
gezien in die filmkes da hier eens stonden.
ik ben spijtig genoeg van nature geen brede borstkas, mijn broer wel .. maar die doe dan wel niets van powertraining.
natuurlijk kun je een brede kast wel kweken, maar ga je op een bepaald moment op een punt komen waar je niet meer verder kunt, enja .. it sucks head:
L0$t Pr0PhEt zei:dus je bedoelt dit: http://www.exrx.net/Muscles/Obliques.html ?
deze oefening is daar goed voor:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/DBSideBend.html
ChfZ | Hanky zei:of twisten (maar das saai na nen tijd :| )

Gromme zei:Ik ben telkens na het trainen wat aan mijn conditie aan't werken.
Maar wat is volgens jullie het meest effectieve?
Lopen, steppen, fietsen, roeien...?
Het is zo dat ik binnen 3 maanden ga surfen en wel een beetje op normaal pijl wil zitten qua conditie zodat ik na de eerste golf al niet kapot ben.
Momenteel doe ik telkens na powertraining een 20-tal minuten conditie.
ChfZ | Hanky zei:'k dacht da roeien het meeste effect had. Maar daar ben'k ni 100% zeker van.

Doom Dragon zei:ik zien alleszins veel mensen die powertrainen doen, meestal het combineren met roeien voor de powertraining.
en dan steppen na een powertraining
