Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zweebee

Legacy Member
http://athletics.concordia.ca/intercollegiate/football/roster.shtml#

david whitehead, den allerlaatste
nr 9 is 1 van de breedste kerels die ik ooit gezien heb, das echt ne stier. samen met nr 51 (1 van de toppers van het team, kijk ook naar zijn stats) zijn da de buitenwippers van de bar in de unief (jaja er is een bar in de unief, en een grote zelfs :P)
echt, als het daar ambras is stormen die 2 daar naartoe en die kunnen IEDEREEN aan das echt impressive ... waanzinnig sterk.

kzie die ook wel geregeld in de gym

snoob

Legacy Member
moe zalig zijn om op hogeschool of unief een football- of wrestling club te hebben, bij mij op school zen de meeste van die ecto's die geen zon zien :sleep:

noivilbo

Legacy Member
snoob zei:
moe zalig zijn om op hogeschool of unief een football- of wrestling club te hebben, bij mij op school zen de meeste van die ecto's die geen zon zien :sleep:

mja hier van hetzelfde.. een paar dikkerds en een massa ecto's @ unief... en ik ken er in de 10 die ook fitness doen.. maja :p

Fartman

Legacy Member
ik ken niemand da trained in mn klas :)

informatici trainen precies nie graag :p:lol:

M_N_M

Legacy Member
snoob zei:
lol :P, zoiets hoop ik ook ooit te bereiken! 1m94 en 113kg atm, nog wat werk wel :lol:
snoob zei:
gistren nieuwe weegschaal weest halen, en daarop woog ik maar 106 meer :bow:, in de gym weeg ik ook maar 106 meer, kvond het al raar dat ik vermagerd was en op hetzelfde gewicht bleef hangen. Binnenkort onder de 100? :p
amai op een week tijd komt gij ook nogal bij :) ;)

Stancke

Legacy Member
net sportdag gehad, straks gaan trainen. Heb wel wat pijn in m'n hoofd. Écht doorbenchen zal er niet in zitten maar me wanna get pimped :-\

snoob

Legacy Member
M_N_M zei:
amai op een week tijd komt gij ook nogal bij :) ;)

naja kheb 2 weegschalen thuis waarop ik 110 tot 115kg weeg, die in de gym weeg ik 105 ofzo, kweet niet welke ik moet vertrouwen :sop:

M_N_M

Legacy Member
amai tijd voor een deftige weegschaal. Wij hebben hier ook 2 weegschalen, gans ander merk; één zo'n ouderwets ding en ander vrij recent; scheelt maar 0.5kg :)

snoob

Legacy Member
De laatste nieuwe was van soehnle, daar woog ik 105 op maar die ging kapot na 3 dagen, nieuwe gekregen ter vervanging was ik 115 kg. En da is blijkbaar een goe merk

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Ik weeg 72.2kg :'(

En ik blijf weer hangen.. op 4 maand 2.2kg :'(

Denk da'k ook is ga veranderen van weegschaal.. Da'k ineens 75 weeg ^^

Terror Factor

Legacy Member
kweeg 75,5, ma ik ben zo vatsig en kom nooit aan mn 3x in de week:(
k moet iemand meekrijge, anders is mn abo zo weggegooid geld :p

M_N_M

Legacy Member
niet klagen, da's makkelijker om u op te trekken ze :p :evil: Als ge moeilijk aankomt moet ge ook ni telkens cutten want na enkele maanden steekt dat wel ferm tegen :cry:

Simonn

Legacy Member
noivilbo zei:
mja hier van hetzelfde.. een paar dikkerds en een massa ecto's @ unief... en ik ken er in de 10 die ook fitness doen.. maja :p


Iets verkeerd mee misschien?

noivilbo

Legacy Member
tuurlijk niet... waarom zou der iets verkeerd mee zijn dat er een massa ecto's rondloopt..
aan de andere kant zijn er bij die zogezegde fitnessers wel een aantal die enkele jaren trainen en waar je niets aan ziet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan