Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TimeFtw

Legacy Member
snoob zei:
nice :niceone:
Ik mag morgen deadliften in week 1 van men bill starr 5x5 schemaatje
5 * 82 / 5 * 100 / 5 * 115 / 5 * 132

wordt nog afzien peisk :P ervoor 4 lichte squatsetjes:
5 * 44 / 5 * 55 / 5 * 65 / 5 * 65
met lichte Military press erna:
5 * 30 / 5 * 35 / 5 * 42 / 5 * 46

ben es benieuwd naar de impact van die deadlifts :P

Ja laat es weten ik ben ook wel benieuwd naar de resultaten van dat schema

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Uiteindelijk dan toch foto's (*staan niet chronologisch*)
*historiek en specs*
1.83m
Augustus 05: 70kg ofzo :p
Augustus '06: na een jaar training 74 kg (voordien geen gegevens van)
schouderomtrek 125cm
borstomtrek 100
middel 80
biceps 36
--------------------
Januari '07: 80kg
schouderomtrek 130cm
borstomtrek 110
middel 86
biceps 38
--------------------
April '07: 83kg
borstomtrek 112
middel 88
biceps 39
--------------------
Vetpercentage =14,3 %
*toekomst*
85kg en droger, vooral de buikpieren dan ;)
comments zijn welkom
grtzz

geil :love: in het echt zie je er toch impressionanter uit :p

n/o;) Kheb je altijd al massas gespierd gevonden :D

EternalSilence

Legacy Member
lordfett zei:
hoi kzoek wa advies hier. vroeger trainde ik 5x de week en da was zo opgesteld dak elke spiergroep 1x deed in heel de week. ,u willek eens iets anders proberen aangezien ik nog maar 3x de week kan gaan. iemand tip of die me in de goeie richting kan duwen?

maandag: buik, biceps borstspieren

woensdag: buik, triceps, schouders

vrijdag: rug (alle oefeningen)


deed ik een jaar
nu 4keren in de week gaan.

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
geil :love: in het echt zie je er toch impressionanter uit :p

n/o;) Kheb je altijd al massas gespierd gevonden :D
Dank u schat :p
K'heb 2 dagen niet veel gegeten omdat het trg school is, alles loopt in het honderd, en kweeg gvd 84kg nu :D

Volgende week een tijdelijk programma
Alle Setjes *100 reps, natuurlijk weinig gewicht ;)
Volgens mn fitnesstrainster is dit zeer effectief om er droger uit te zien in een zeer korte tijd... We zien wel.

Fartman

Legacy Member
vandaag de borst es monstergoed getrained :)

bench press (flat,incline,decline telkens 4 setjes)
flys (4setjes)
incline flys (4 setjes)
en dan om af te sluiten een supersetje op de machine bench press

voor de mensen die niet weten wat superset is (zo noem ik da toch :p) :

je begint met je maximum gewicht 6 keer te duwen, dan verlaag je het gewicht met 5kg, en doe dit nog 6 keer :) dan weer verlagen met 5kg, en dan doe je het 8 keer :) en wanneer je de 20kg bereikt hebt doe je gewoon zoveel je kan :)
voorbeeld by my:

65kg * 6
60kg * 6
55kg * 8
50kg * 8
45kg * 10
40kg * 10
35kg * 12
30kg * 12
25kg * 14
20kg * 60

en ik kan je garanderen, het is afzien ze :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Ongeveer zelfde systeem als ik doe op de bench.

20 * 20kg (enkel olympische bar) als opwarming
10 * 40kg
8 * 50
6 * 60
4 * 70
2 * 80
1 * 90
1 * 95

Daarna begin ga ik terug bij 85kg. En bouw ik af met 5kg.

1 x 85
2 x 80
4 x 75
6 x 70
8 x 65
10 x 60

(Herhalingen in't afbouwen kloppen niet 100%; soms kan'k herhaling meer of minder doen, maar doel is afzakken tot ik 10hh kan maken).
Afzien :|

R4ph4el

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Dank u schat :p
K'heb 2 dagen niet veel gegeten omdat het trg school is, alles loopt in het honderd, en kweeg gvd 84kg nu :D

Volgende week een tijdelijk programma
Alle Setjes *100 reps, natuurlijk weinig gewicht ;)
Volgens mn fitnesstrainster is dit zeer effectief om er droger uit te zien in een zeer korte tijd... We zien wel.

volgens mij ga je veel in kracht en spiermassa inboeten op dat schema, maarja...proberen zou ik zeggen :)
en denk niet dat het goed is omdat het een lekkere "pomp" geeft hé, maar dat weet je wel :)

___

Kan iemand mij vertellen wat er juist in zo'n pot van Performance Pure Whey zit?
Ik bedoel dan de juiste macronutriënten per portie/per 100g.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Samenstelling (Per serving 30 gram)

Energie 118.5 Kcal
Eiwitten 23.2 gr
Koolhydraten 2.22 gr
Vetten 1.9 gr
Potassium 165 mg
Calcium 138 mg
Magnesium 27.6 mg


En pot is 900gr.. You do the math.

Google Is Your Friend

User_BELGIUM

Legacy Member
da kost nogal veel ze op nutriplaza..
ik heb mijn pot voor €20

M_N_M

Legacy Member
nja bij ons is superset als je 2 oefeningen voor zelfde spiergroep direct na mekaar doet (zonder rust).

Bv: 8 reps oef A direct gevolgd door 8 reps oef B
-- effe rust --
terug 8xA, 8xB
-- ... enz ...

Aresonlyone

Legacy Member
hoeft niet dezelfde spiergroep te zjin hoor, kunnen ook gerust antagonisten zijn wat ik overigens erg lekker trainen vind

snoob

Legacy Member
vandaag dag 2 in men schema, veel te licht :cry:
deadlift was wel leuk :applause:

zweebee

Legacy Member
nog een grappige anekdote van een paar dagen geleden
der is bij ons zone football-kerel en die gast is echt HUGE ... die is minstens 1m90 en zou toch tegen de 110/120 moeten wegen denk ik maar hij ziet er verdomd quick uit ..
anyway die kerel zijn armen zijn boomstammen, met gevolg da tshirts dragen precies wel moeilijk is voor hem. dus van tijd tot tijd vinde zo van die afgescheurde mouwkes in de kleedkamer :D dan wete zo da hij een nieuw tshirt heeft gekocht waar zijn armen weer ni in kunnen :p

snoob

Legacy Member
zweebee zei:
nog een grappige anekdote van een paar dagen geleden
der is bij ons zone football-kerel en die gast is echt HUGE ... die is minstens 1m90 en zou toch tegen de 110/120 moeten wegen denk ik maar hij ziet er verdomd quick uit ..
anyway die kerel zijn armen zijn boomstammen, met gevolg da tshirts dragen precies wel moeilijk is voor hem. dus van tijd tot tijd vinde zo van die afgescheurde mouwkes in de kleedkamer :D dan wete zo da hij een nieuw tshirt heeft gekocht waar zijn armen weer ni in kunnen :p

lol :P, zoiets hoop ik ook ooit te bereiken! 1m94 en 113kg atm, nog wat werk wel :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan