snoob
Legacy Member
zweebee zei:ja ik ben echt een watje ik snap da ni
en het 'grappige' is dan da ik best wel zichtbare borstspieren heb e ... achjazolang da de benen vooruitgaan ben ik tevreden, de rest is allemaal extra
ja ge zijt voor zover ik herinner ecto-meso dus u spieren zult ge zowiezo wel goe zien, ik heb persoonlijk de laatste maand echt VEEL massa bijgekregen op men quads door elke week 2-3 keer men benen hard te trainen. Zware squats, maxen op legpress ( 300kg ), deadlifts doen ook hun werk ( voel het erg in men hams ), het is nog gek hoe snel je beenspieren kan laten groeien

zolang da de benen vooruitgaan ben ik tevreden, de rest is allemaal extra


daarna een frisse douche, voelt toch lekker ze 