Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
zweebee zei:
ja ik ben echt een watje ik snap da ni :p
en het 'grappige' is dan da ik best wel zichtbare borstspieren heb e ... achja ;) zolang da de benen vooruitgaan ben ik tevreden, de rest is allemaal extra

ja ge zijt voor zover ik herinner ecto-meso dus u spieren zult ge zowiezo wel goe zien, ik heb persoonlijk de laatste maand echt VEEL massa bijgekregen op men quads door elke week 2-3 keer men benen hard te trainen. Zware squats, maxen op legpress ( 300kg ), deadlifts doen ook hun werk ( voel het erg in men hams ), het is nog gek hoe snel je beenspieren kan laten groeien :P

zweebee

Legacy Member
idd, ik ben ook minder rap vermoeid bij het skien precies dus das wel bon

en ik ben ecto denk ik ... mijn max gewicht is 75 (voor 1m90 +-) en ik kom echt moeilijk gewicht bij.

snoob

Legacy Member
nja, das wel minder maar ge hebt wel het voordeel da ge wel elk spiertje ziet en als ge wa breder wordt ziet ge sneller resultaat.

Aresonlyone

Legacy Member
SQ
BP
DL
BOR
MP
mja 5 oef maar maar wel de beste das een feit.. iemand die weet van mensen hun vooruitgang met dit schema?

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Chance da'k ni al te veel moest bijleze na 3 dagen afwezigheid :)



Die getallen... bepaald % van uw 1RM ofzo?

Ye alles wordt berekend adhv uw 1RM of 5RM, ge kunt gewoon nen spreadsheet gebruiken die alles automatisch doet en u de gewichten geeft. In principe moete zelf nie 1RM of 5RM ingeven, als ge bvb 80 3 keer benched geeft ge 80 * 30 in en dan berekent em uw theoretisch 1RM en 5RM, dewelke vrij correct zijn.

Bill starr 5x5 staat gekend voor de lineaire progressie é, veel mensen die het een heel goed schema vinden, het zijn ook de basis compound oefeningen, geen cable isolatie shit etc.

Cedric

Legacy Member
lang gelede dak ier nog es gelezen heb, tligt hier precies vrij stil :p

hallo iedereen :woohoo:

snoob

Legacy Member
nja tzonneke is beginnen schijnen en dan lukt het voor velen niet meer om naar de gym te gaan? :P

Ik vind het goed, lekker goed zweten bij het squatten en deadliften, onrechtstreekse cardio :D daarna een frisse douche, voelt toch lekker ze :)

M_N_M

Legacy Member
mss wel zin om naar de gym te gaan maar mss niet om daarna nog achter de pc te kruipen eh :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Sinds de paasvakantie en het goei weer is onze gym bijna leeg. Op de vaste kern die-hard natuurlijk die der altijd zitte..

M_N_M

Legacy Member
amai gelukzak :)
bij ons nie ze, veel nieuwe begonnen in paasvakantie.. Laatste dagen door het warme weer wat minder volk maar nog steeds vrij veel.

cuda

Legacy Member
hier ook, vanaf nu tot begin examens van het middelbaar is het waar ik ga superdruk en net derna is het voor 2-3 maand extreem rustig :woohoo:

vraag: wanneer jullie chinne laten jullie je dan tot gestrekte arm weer zakken of houden jullie toch altijd een hoek(150grade ongeveer)?

berrekop

Legacy Member
het gasten, ik heb een klein beetje last van overgewicht, en ik ben van plan om mijn voeding wa aan te passen, niet veel snoepen, veel water, maar daarbij ook nog eens gaan lopen en springtouw springen, hoelang raden jullie aand voor mij per dag, of per week te doen, mss de ene avond 15 min gaan lopen of een half urr en dan de volgende dag 15 min springtouwen, plz help me:cry:

M_N_M

Legacy Member
berrekop zei:
het gasten, ik heb een klein beetje last van overgewicht, en ik ben van plan om mijn voeding wa aan te passen, niet veel snoepen, veel water, maar daarbij ook nog eens gaan lopen en springtouw springen, hoelang raden jullie aand voor mij per dag, of per week te doen, mss de ene avond 15 min gaan lopen of een half urr en dan de volgende dag 15 min springtouwen, plz help me:cry:
beter dat je inspanningen doet van meer dan 30mins; eerst gaat uw lichaam vooral energie halen uit wat voor hem makkelijk te bereiken is (zijnde voedingsstoffen uit eten etc,..) en pas later als die op zijn gaat hij zijn vetreserves rechtstreeks aanspreken. Als 30mins te veel is kan je dat misschien toch proberen bereiken maar op lagere intensiteit?

Natuurlijk is 15mins lopen beter dan niets want dan zal je na de inspanning wel aan je reserves beginnen...

Om "af te vallen" is het eigenlijk simpel: minder eten dan dat je nodig hebt (minder eten dan je "onderhoud"); sport is een mooie aanvulling om "meer" te kunnen eten.


Suc6

Gizmo_1987

Legacy Member
weet er iemand webshops om shakes te bestellen?
Pure Whey van performance...

M_N_M

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
weet er iemand webshops om shakes te bestellen?
Pure Whey van performance...
kruidenoase.be : al paar keer besteld, snelle levering!
Al 1x gehad dat er iets niet op voorraad was, dan had ik snel een mailtje met keuze:
* ander supplement
* geld terug
* wachten

Grtz

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
weet er iemand webshops om shakes te bestellen?
Pure Whey van performance...

Mijn pot dus... Ik geraak eraan voor 40€ (mss anderhalve euro verschil) voor 2kg (smaak: vanille, banaan, choco)

Laat iets weten, kga straks gaan trainen en dan bestel ik 1

EDIT: pot heb je Vrijdag dan denk ik.

Stancke

Legacy Member
snoob zei:
nja tzonneke is beginnen schijnen en dan lukt het voor velen niet meer om naar de gym te gaan? :P

Ik vind het goed, lekker goed zweten bij het squatten en deadliften, onrechtstreekse cardio :D daarna een frisse douche, voelt toch lekker ze :)

Toch wel :D 1e week van de vakantie 4x geweest en de 2e week 5x. Was wel de enigste die daar was, zalige tijd :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan