Dj Aero
Legacy Member
hopende da ik hier mss wat hulp kan vinden:
ik ben eergistere terug gaan fitnessen, voor de eerste keer. Ik heb het 2 jaar geleden een half jaar gedaan. We wilde er terug mee beginnen. Nu gistere was ik niet overdreven stijf, enkel mijn onderarm was fameus stijf. Ik kon men arm moeilijk helemaal recht plooien. Maar het was niet storend. Ben zelfs gaan werken en dat ging allemaal goed.
Nu vannacht werd ik wakker met fameus veel zeer in mijn armen maar op een totaal andere plek. Nu is het eerder onderaan de biceps ongeveer in de huidplooi van mijn arm. Langs alle twee de kanten. wat in inhoud dat ik mijn arm dus niet kan plooien. Links is het erger dan rechts.
Ik veronderstel dat ik een verkeerde oefening gedaan heb ofzo, ik weet het ni. Iemand een idee hoe ik dat los kan krijgen? want het is echt storend
ik ben eergistere terug gaan fitnessen, voor de eerste keer. Ik heb het 2 jaar geleden een half jaar gedaan. We wilde er terug mee beginnen. Nu gistere was ik niet overdreven stijf, enkel mijn onderarm was fameus stijf. Ik kon men arm moeilijk helemaal recht plooien. Maar het was niet storend. Ben zelfs gaan werken en dat ging allemaal goed.
Nu vannacht werd ik wakker met fameus veel zeer in mijn armen maar op een totaal andere plek. Nu is het eerder onderaan de biceps ongeveer in de huidplooi van mijn arm. Langs alle twee de kanten. wat in inhoud dat ik mijn arm dus niet kan plooien. Links is het erger dan rechts.
Ik veronderstel dat ik een verkeerde oefening gedaan heb ofzo, ik weet het ni. Iemand een idee hoe ik dat los kan krijgen? want het is echt storend

)



