Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
hopende da ik hier mss wat hulp kan vinden:

ik ben eergistere terug gaan fitnessen, voor de eerste keer. Ik heb het 2 jaar geleden een half jaar gedaan. We wilde er terug mee beginnen. Nu gistere was ik niet overdreven stijf, enkel mijn onderarm was fameus stijf. Ik kon men arm moeilijk helemaal recht plooien. Maar het was niet storend. Ben zelfs gaan werken en dat ging allemaal goed.

Nu vannacht werd ik wakker met fameus veel zeer in mijn armen maar op een totaal andere plek. Nu is het eerder onderaan de biceps ongeveer in de huidplooi van mijn arm. Langs alle twee de kanten. wat in inhoud dat ik mijn arm dus niet kan plooien. Links is het erger dan rechts.

Ik veronderstel dat ik een verkeerde oefening gedaan heb ofzo, ik weet het ni. Iemand een idee hoe ik dat los kan krijgen? want het is echt storend :)

cuda

Legacy Member
Gamedude zei:
als ge geen plaats hebt voor dit:
http://www.ncpad.org/get/VirtualTour/WeightBenchGen1.jpg
(en thuis beetje met u spieren wilt bezig zijn)

zijn er dan eigenlijk iets meer mobiel om u gewichtbaar op te late ruste als gezelf wilt rusten?
kleiner dan dit zulde het vrees ik niet vinden
als plaats echt een probleem is en je wilt toch met gewichten werken is het mss handig om dumbells aan te schaffen, als je na een set dumbell presses wilt rusten late gewoon de dumbells op de grond vallen ( een soort van mat op de grond leggen is dan wel aan te raden :p)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Dj Aero zei:
hopende da ik hier mss wat hulp kan vinden:

ik ben eergistere terug gaan fitnessen, voor de eerste keer. Ik heb het 2 jaar geleden een half jaar gedaan. We wilde er terug mee beginnen. Nu gistere was ik niet overdreven stijf, enkel mijn onderarm was fameus stijf. Ik kon men arm moeilijk helemaal recht plooien. Maar het was niet storend. Ben zelfs gaan werken en dat ging allemaal goed.

Nu vannacht werd ik wakker met fameus veel zeer in mijn armen maar op een totaal andere plek. Nu is het eerder onderaan de biceps ongeveer in de huidplooi van mijn arm. Langs alle twee de kanten. wat in inhoud dat ik mijn arm dus niet kan plooien. Links is het erger dan rechts.

Ik veronderstel dat ik een verkeerde oefening gedaan heb ofzo, ik weet het ni. Iemand een idee hoe ik dat los kan krijgen? want het is echt storend :)


wss zijn da de hechtingen tss uw onder en bovenarmen.. had'k gisteren ook wa last van tijdens en na men oefn.. Maar das na de training verdwenen.

Eigelijk geen flauw idee hoe ge da kunt los krijgen.. Miss zoveel mogelijk uw armen probere te plooie ofzo?

Matja

Legacy Member
Dj Aero zei:
hopende da ik hier mss wat hulp kan vinden:

ik ben eergistere terug gaan fitnessen, voor de eerste keer. Ik heb het 2 jaar geleden een half jaar gedaan. We wilde er terug mee beginnen. Nu gistere was ik niet overdreven stijf, enkel mijn onderarm was fameus stijf. Ik kon men arm moeilijk helemaal recht plooien. Maar het was niet storend. Ben zelfs gaan werken en dat ging allemaal goed.

Nu vannacht werd ik wakker met fameus veel zeer in mijn armen maar op een totaal andere plek. Nu is het eerder onderaan de biceps ongeveer in de huidplooi van mijn arm. Langs alle twee de kanten. wat in inhoud dat ik mijn arm dus niet kan plooien. Links is het erger dan rechts.

Ik veronderstel dat ik een verkeerde oefening gedaan heb ofzo, ik weet het ni. Iemand een idee hoe ik dat los kan krijgen? want het is echt storend :)

goh, kheb ook keer zoiets gehad nadak een tijdje nie getraind had. kheb toen een week gewacht om weer te trainen tot da over was.
Wss is het door met iets teveel gewicht te trainen nadat het zolang geleden was

PapaGanz

Legacy Member
Doe het rustig aan, want het laatste wat je wilt zijn uw gewrichten kapot trainen, die krijg je namelijk niet meer goed :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag mijn handen kapot getrained O_0
Der is een stuk vel van de palm van mn hand, waar iedereen zo eeltbubbels heeft :p care, beenhard gaan gvd :p

PapaGanz

Legacy Member
psyko-monchske zei:
nu begin ik te twijfelen, het bankje was zoals oefening 2 maar de beweging was zoals oefening 1. of voer ik de oefening compleet verkeerd uit?

btw, verbrandt je bij cardio eerst je overtollig vet vooraleer je spieren aan de beurd zijn?

Cardio & krachttraining hebben niet echt veel met elkaar te maken.
Ik loop altijd nog een 4tal kilometer na mijn krachttraining.

Phaetor

Legacy Member
De warmte valt wel mee, der is goeie verluchting (airco?) in de gym :)

btw waarom is stancke gebanned ?

Aresonlyone

Legacy Member
ik was weer een wandelende zweetfontijn daarnet :D
gisteren nog eens met een wedstrijdbb'er meegetraind in voorbereiding van die wedstrijd 6mei in brussel :o

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
ik was weer een wandelende zweetfontijn daarnet :D
gisteren nog eens met een wedstrijdbb'er meegetraind in voorbereiding van die wedstrijd 6mei in brussel :o

haha ik gistren 7 setjes fullsquats gedaan ( 40kg -> 110kg ), zweten da ik deed, khad een tshirtje aan en een short ma gvd het stroomde gewoon naar beneden, sjans da ze daar goeie koude doushes hebben :D

Maandag start ik btw met Bill starr 5x5
schemaatje

zweebee

Legacy Member
ben nog es 2 dagen achtereen geweest nada ik maar 1x per week ben kunne gaan de voorbije weken (schoolwerk) ... moest er nog wel inkomen maar ik had al 38 met BP ! en 33 met cable curl, das ook weer 3 kilo erbij ... leg extension zou ik nu tegen de 65 moeten zitten ergens.

anyway, ik heb wel medelijden met mensen die wa kleiner zijn want eerlijk gezegd vind ik da er echt ni uitzien, zo van die kleine gespierde mensen :p
als ge groot zijt heeft da precies dubbel zoveel effect/uitstraling .. (ik spreek nu ni over mezelf want ik ben nog altijd een bonestaak, maar over bv de football dudes die hier trainen), maja daar kunnen zij ni aan doen natuurlijk :(

cuda

Legacy Member
bwa ze kunne mss naaldhakken dragen ofzo :unsure:
voordeel wat ze hebben is dat ze veel vlugger breed tonen

snoob

Legacy Member
zweebee zei:
ben nog es 2 dagen achtereen geweest nada ik maar 1x per week ben kunne gaan de voorbije weken (schoolwerk) ... moest er nog wel inkomen maar ik had al 38 met BP ! en 33 met cable curl, das ook weer 3 kilo erbij ... leg extension zou ik nu tegen de 65 moeten zitten ergens.

anyway, ik heb wel medelijden met mensen die wa kleiner zijn want eerlijk gezegd vind ik da er echt ni uitzien, zo van die kleine gespierde mensen :p
als ge groot zijt heeft da precies dubbel zoveel effect/uitstraling .. (ik spreek nu ni over mezelf want ik ben nog altijd een bonestaak, maar over bv de football dudes die hier trainen), maja daar kunnen zij ni aan doen natuurlijk :(

die benchpress moet hoger hé komaan :D

zweebee

Legacy Member
ja ik ben echt een watje ik snap da ni :p
en het 'grappige' is dan da ik best wel zichtbare borstspieren heb e ... achja ;) zolang da de benen vooruitgaan ben ik tevreden, de rest is allemaal extra
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan