Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The-Godfather

Legacy Member
Een oefening voor de borst waar ge last hebt in biceps ?? Denk dat ge iets fout doet dan.

Tegengekomen op youtube nog grappig :p Triceps workout

Fartman

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Drink bijna nooit bier.. ben zo meer gelegenheidsdrinker..

Dus als ik 5pintjes per maand op heb is't veel :)


Maar ik zondig wel aan snoepen :'( -> M&M's Peanuts, koekskes.. :D

myn probleem is, eet nooit snoep

kan wel af en toe pintje drinken :p

is nu al 3 dagen kermis in de gemeente, en op die 3 dagen toch al 40 pintjes binnen

ik weet et, zeer slecht voor training , maar is ook mn enige zwakte, eet anders noiot vettig eten of snoep, of limonade

maarja, zo heeft iedereen zn zwakte zeker? :unsure:

snoob

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:

2nd that rofl wa nen mong, de bedoeling is da ge da traag en gecontroleerd doet zodat ge lang en goe spanning houdt op u triceps, wa hem doe is gewoon wa snokken lol

Fartman

Legacy Member
zo heb je er altyd :) lekker wa snokken geven, gewrichten belasten, en dan zeggen da ze de spieren getraind hebben :)

jvc

Legacy Member
hij maakt gewoon gebruik van zijn beginsnelheid, niets mis mee toch :p
is het zelfde als je rug gebruiken bij biceps curl

Fartman

Legacy Member
nee toch niet :) zo belast je de spieren niet,maar merendeelds de gewrichten ( en schouders)

omdat je de grootste inspanning doet met de snelheid, en niet met de volle beweging van je spier

en by bicep curl mag je de rug byna iet gebruiken, juist voor een heeeeeel kleine beginfase, indien het gewicht al wat groot is :p

jvc

Legacy Member
notice the ':p' :)

als ik biceps curls doe is het met perfect rechte rug en beweeg ik geen mm :p

PapaGanz

Legacy Member
Net zoals er in die comments staat zal hij al snel een tennis elleboog krijgen ;)

BTW:

PapaGanz zei:
Ik vraag mij eigenlijk al lang iets af.
Is het normaal dat je bij buikspierentraining eerder pijn voelt ivg met andere spiergroepen?
Ik vind dat nu zo'n mottige spiergroep om te trainen :sad:..
Hoe lang ik ook tussenlaat met het eten, altijd diezelfde pijn.


:unsure:

cuda

Legacy Member
bedoel je zo'n heel branderig gevoel net wnr u set gedaan is?
is denk ik wel normaal, wordt veroorzaakt door verzuring (spieren krijgen te weinig zuurstof om de afvalstoffen te verwerken)
maar het fijne weet ik er ook niet van

Stancke

Legacy Member
Maar die Louis Theroux kwam vroeger op Canvas in een programma. Zo leefde hij eens bij neo-nazi's en eens bij liefhebbers van SM :unsure:

zaffah

Legacy Member
psyko-monchske zei:
vraag: in de fintess heeft die trainer mij zo'n oefening ( naam weet ik al niet meer ) voor bovenkant borst met gewichtjes en zo'n stoeltje getoond. nu is het normaal dat ik daar totaal niets voel in mijn borst, maar in mijn andere spiergroepen wel ( biceps vooral ), ik zie men borst wel serieus bibberen maar ik voel niets. toen ik dat op zo'n machien deed voelde ik het wel branden.

iemand raad?

http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBFly.html
of
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralClavicular/DBInclineBenchPress.html
?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan