Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
in het weekend trek ik mij er weinig van aan; als ik wegga zul je mij nooit zien staan met een waterke (tenzij ik bob ben maar dan ist van moeten :))

white_shark

Legacy Member
probeer het gewoon te beperken ,als je zat wil zijn drink dan gewoon wat sterke drank ipv al die pintjes

noivilbo

Legacy Member
in sterke drank zit ook veel hoor :o
kheb dat eens ooit opgezocht, ik geloof dat in een echte geus in verhouding oerweinig kcal zaten... maar tbh trek ik me dat ook niet aan... 1 of af en toe 2 keer in de week eens een pint of 12 is ook niet zo erg...

jvc

Legacy Member
van bier verdik je niet echt, het is meer de door de honger dat je ervan krijgt imo :p

Cartek

Legacy Member
wodka drinken!! nie zoveel calorieën, tenzij ge der weer redbull bij doet.

M_N_M

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
van bier verdik je niet echt, het is meer de door de honger dat je ervan krijgt imo :p
ik neem aan dat dat als grap bedoeld is ;)

If not, een pintje is +- 100 kcal => 10 pintjes = 1000 kcal. Met alcohol doet uw lichaam niets nuttig dus nutteloze kcals. (een leffe is zelf over de 200 kcal)

Moest het niet zo smaken, zou ik het zeker niet drinken maja :p

Anyhow, is gaan trainen nu, dan kunnen we int weekend eentje meer verteren :p

snoob

Legacy Member
Ik drink nog regelmatig een pintje, gistren na training nog terraske gedaan en 2 pintjes gedronken, daarjuist weer 1. Int weekend loopt da op tot 10 of meer per dag, maja boeit me nie kga toch af en toe gaan zwemmen en kzit in bulk :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Tging nog vlot vandaag ^^

benchpress: 4*8:
8*64kg
8*68kg
8*70kg
8*72kg ^^
en dan nog om af te sluiten 1rep met 80kg

Gizmo_1987

Legacy Member
neen :p nog 3 oefeningen voor de borst en nog 4 voor triceps, en dan nog wat buikspieroefeningen.
BP ging zeer goed vandaag daarmee dat ik het hier ff post.

jvc

Legacy Member
M_N_M zei:
ik neem aan dat dat als grap bedoeld is ;)

If not, een pintje is +- 100 kcal => 10 pintjes = 1000 kcal. Met alcohol doet uw lichaam niets nuttig dus nutteloze kcals. (een leffe is zelf over de 200 kcal)

Moest het niet zo smaken, zou ik het zeker niet drinken maja :p

Anyhow, is gaan trainen nu, dan kunnen we int weekend eentje meer verteren :p

het zou niet mogen maar bij mij is het wel van toepassing, ik ben altijd een kilo lichter na een avondje drinken behalve als ik m'n overdreven honger dan kan stillen met allerlei junkfood :p

snoob

Legacy Member
nja alcohol onttrekt vocht uit u lichaam ( cfr. kater ) dus het kan goed zijn da ge lichter zijt na een avondje drinken ..

Gizmo_1987

Legacy Member
Van mij scheelt het dus 1-2kilo na een weekend...
84 de vrijdag, en 82 de maandag ^^
Ik leef geheel anders in het weekend dan in de week :sad:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Drink bijna nooit bier.. ben zo meer gelegenheidsdrinker..

Dus als ik 5pintjes per maand op heb is't veel :)


Maar ik zondig wel aan snoepen :'( -> M&M's Peanuts, koekskes.. :D

M_N_M

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
het zou niet mogen maar bij mij is het wel van toepassing, ik ben altijd een kilo lichter na een avondje drinken behalve als ik m'n overdreven honger dan kan stillen met allerlei junkfood :p
prijs u gelukkig, bij mij is het net andersom & volgens mij zijn biercalorietjes niet diegene die je nodig hebt om spieren te kweken, enkel goed voor bierbuik :p ;)

PapaGanz

Legacy Member
Ik vraag mij eigenlijk al lang iets af.
Is het normaal dat je bij buikspierentraining eerder pijn voelt ivg met andere spiergroepen?
Ik vind dat nu zo'n mottige spiergroep om te trainen :sad:..
Hoe lang ik ook tussenlaat met het eten, altijd diezelfde pijn.

Gizmo_1987

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Drink bijna nooit bier.. ben zo meer gelegenheidsdrinker..

Dus als ik 5pintjes per maand op heb is't veel :)


Maar ik zondig wel aan snoepen :'( -> M&M's Peanuts, koekskes.. :D

Kben gelegenheidsroker geworden :sad: sinds januari :p
zo 1-2 sigaretjes per weekend kunnen wel geen kwaad zkr :-/

The-Godfather

Legacy Member
Kben gestopt me bier drinken voor de cut, nadien ist weer vollenbak gaan.

psyko-monchske

Legacy Member
vraag: in de fintess heeft die trainer mij zo'n oefening ( naam weet ik al niet meer ) voor bovenkant borst met gewichtjes en zo'n stoeltje getoond. nu is het normaal dat ik daar totaal niets voel in mijn borst, maar in mijn andere spiergroepen wel ( biceps vooral ), ik zie men borst wel serieus bibberen maar ik voel niets. toen ik dat op zo'n machien deed voelde ik het wel branden.

iemand raad?

Simonn

Legacy Member
psyko-monchske zei:
vraag: in de fintess heeft die trainer mij zo'n oefening ( naam weet ik al niet meer ) voor bovenkant borst met gewichtjes en zo'n stoeltje getoond. nu is het normaal dat ik daar totaal niets voel in mijn borst, maar in mijn andere spiergroepen wel ( biceps vooral ), ik zie men borst wel serieus bibberen maar ik voel niets. toen ik dat op zo'n machien deed voelde ik het wel branden.

iemand raad?


Zou gemakklijk zijn moest je wat meer uitleg geven bij die oefening. Er zijn veel oefeningen met gewichtjes en een stoeltje..

Ist dumbell press?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan