Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem aan dat dat als grap bedoeld isL0$t Pr0PhEt zei:van bier verdik je niet echt, het is meer de door de honger dat je ervan krijgt imo![]()



M_N_M zei:ik neem aan dat dat als grap bedoeld is
If not, een pintje is +- 100 kcal => 10 pintjes = 1000 kcal. Met alcohol doet uw lichaam niets nuttig dus nutteloze kcals. (een leffe is zelf over de 200 kcal)
Moest het niet zo smaken, zou ik het zeker niet drinken maja
Anyhow, is gaan trainen nu, dan kunnen we int weekend eentje meer verteren![]()

prijs u gelukkig, bij mij is het net andersom & volgens mij zijn biercalorietjes niet diegene die je nodig hebt om spieren te kweken, enkel goed voor bierbuikL0$t Pr0PhEt zei:het zou niet mogen maar bij mij is het wel van toepassing, ik ben altijd een kilo lichter na een avondje drinken behalve als ik m'n overdreven honger dan kan stillen met allerlei junkfood![]()

ChfZ | Hanky zei:Drink bijna nooit bier.. ben zo meer gelegenheidsdrinker..
Dus als ik 5pintjes per maand op heb is't veel
Maar ik zondig wel aan snoepen :'( -> M&M's Peanuts, koekskes..![]()
ad: sinds januari 
psyko-monchske zei:vraag: in de fintess heeft die trainer mij zo'n oefening ( naam weet ik al niet meer ) voor bovenkant borst met gewichtjes en zo'n stoeltje getoond. nu is het normaal dat ik daar totaal niets voel in mijn borst, maar in mijn andere spiergroepen wel ( biceps vooral ), ik zie men borst wel serieus bibberen maar ik voel niets. toen ik dat op zo'n machien deed voelde ik het wel branden.
iemand raad?