Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ChfZ | Hanky zei:Ik ga 6 x per week trainen:
Ma: Borst/Tri
Di: Rug/Bi
Woe: Benen/schouders
Don: Borst/Tri
Vrij: Rug/Bi
Zat of Zon: Benen/schouders

Math'ke zei:Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor![]()
Math'ke zei:Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor![]()

Math'ke zei:Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor![]()
6*/week is daarom niet beter als 3 of 4* hoorMath'ke zei:Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor![]()


imo zoekt hij niet echt een excuus, hij haalt het gewoon aan.Aresonlyone zei:het vrijwillig laten van iets kan je dus niet als verdediging gebruiken vind ik maarja![]()


Aresonlyone zei:6*/week is daarom niet beter als 3 of 4* hoor
maar je verdediging is maar povertjes hoor hanky.. moest je op je voeding letten enz..
jah, en moest je anabolen nemen stond je nog verder
het vrijwillig laten van iets kan je dus niet als verdediging gebruiken vind ik maarja![]()

, iedereen heeft zen reden om te doen wat hij of zij doet, en zolang die persoon vooruitgaat naar zijn of haar doel vind ik het een mooie prestatie.

Cartek zei:wa meten die arms?![]()
snoob zei:Word hanky
Tis altijd makkelijk om op iemand zen kap te zitten, zeker foto's afbreken terwijl ge er zelf geen post, iedereen heeft zen reden om te doen wat hij of zij doet, en zolang die persoon vooruitgaat naar zijn of haar doel vind ik het een mooie prestatie.
Ikzelf denk dak nog een maand goe ga bulken en dan es ga cutten om te zien wat het geeft, mogen zowiezo wa kilo's af![]()
http://users.pandora.be/sn00by/Afbeelding(26).jpg kan nog altijd geen degelijke foto's trekken maar kheb het toch nog es geprobeerd
edit: dit is wel na 4 dagen niet getrained te hebben


gizmo_1987 zei:Denk dat gij kwa lichaamsbouw sterk gelijkzit met mij
Kga mss vnvnd nog foto's ergens maken ^^
Stancke, thuis vnvnd?![]()

gizmo_1987 zei:Stancke, thuis vnvnd?![]()
Lekker in het zonnetje zitten 