Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
en 1 keer 200 is nog meer juij..
ik heb het over het aantal reps om spiermassa op te bouwen, voor zover ik weet was dat niet 3 maar 6-12 (en neen hierbij zeg ik niet dat 3 niets zal doen maarja.. kvind het nu wel lekker zoals ik het doe)

Terror Factor

Legacy Member
Bene is een slechte benaming e. ge zegt toch ook ni arme, ma biceps of triceps en onderarme. ik train mn bene eveveel als mn armen, + nog 2 compounds(squat en deadlift): komt neer op: standing calf raises, lying leg curl, leg extension, squat, deadlift.
armen: standing preacher curl, triceps pushdown(cable, 1 arm per keer). onderarmen train ik niet apart. Eveveel oefeninge voor elke spiergroep lijkt me logisch, en mss een oef meer voor de spiergroep die ewa achterloopt. zo doe ik het toch, ma ik train wel full body :)

M_N_M

Legacy Member
heeft er iemand hier al stacker 2 met ephedra getest? Naart schijnt is dat echt wel goed spul & véél beter dan stacker 2 ephedra-free :bow:

^MystiQ

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ik ga 6 x per week trainen:

Ma: Borst/Tri
Di: Rug/Bi
Woe: Benen/schouders
Don: Borst/Tri
Vrij: Rug/Bi
Zat of Zon: Benen/schouders

Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Math'ke zei:
Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor :)

Beweer ik da erges?

+ ik train pas half jaar echt serieus. En zonder voedingschema.
Moestek genoeg eten en op men voeding letten had'k al verder gestaan..

snoob

Legacy Member
Math'ke zei:
Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor :)

ge weet nie vanwaar iemand komt en hoe hij er vroeger uitzag, hij is prolly gespierder dan de meeste hier, en ik betwijfel dat er hier veel man zit da 90+ benched, post zelf es wat foto's :)

Simonn

Legacy Member
Math'ke zei:
Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor :)

Best dat hij dat ergens zelf beweerd hé :ironic:
Stats van hem zijn trouwens niet zo slecht voor een half jaar serieus trainen..
Anyhow, foto + stats van jezelf dan maar?

Aresonlyone

Legacy Member
Math'ke zei:
Voor iemand die 6 * week gaat trainen zie je er zo impressive niet uit hoor :)
6*/week is daarom niet beter als 3 of 4* hoor

maar je verdediging is maar povertjes hoor hanky.. moest je op je voeding letten enz..
jah, en moest je anabolen nemen stond je nog verder :D
het vrijwillig laten van iets kan je dus niet als verdediging gebruiken vind ik maarja ;)

M_N_M

Legacy Member
Aresonlyone zei:
het vrijwillig laten van iets kan je dus niet als verdediging gebruiken vind ik maarja ;)
imo zoekt hij niet echt een excuus, hij haalt het gewoon aan.

+ als je niet alleen woont (geen idee of dat het geval is bij hem) is het niet altijd makkelijk om een voedingsschema te volgen; het is eten wat de pot schaft :p

Just my 2 cents ;)

Grtz

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Aresonlyone zei:
6*/week is daarom niet beter als 3 of 4* hoor

maar je verdediging is maar povertjes hoor hanky.. moest je op je voeding letten enz..
jah, en moest je anabolen nemen stond je nog verder :D
het vrijwillig laten van iets kan je dus niet als verdediging gebruiken vind ik maarja ;)

Verdediging?

Ik moet mij totaal ni verdedigen.

Ik heb nen hoop pagina's terug gezegd da'k wel is foto's zou posten van mij terwijl ik da normaal gezien ni zou doen. Omda ge hier altijd wel één of andere kiddie flamer hebt zitten die veel bla bla heeft maar waar zelf geen fatsoenlijk woord uitkomt of foto's post (ni op u bedoeld Aresonlyone).

Sommige zijn van mening da'k desondanks 6 x per week in de fitness zit der ni goe uitzie? So be it. Like I Care.

Ik weet welke vorderingen da'k gemaakt heb da laatste jaar. En ik ga heus ni voor de BB-look.
Mijn voornaamste doel is/was bijkomen in gewicht want 61kg wegen op u 22jaar is weinig. En zit nu aan 72.5kg op 23.5jaar.


Ik had inderdaad op mijn eten kunnen letten van dag 1. En een strikt trainingschema aanhouden. Maar zolang ik vordering maakte met hetgeen ik deed verander ik ni. Nu zit'k echter op plateau dus ga ik meer op voeding letten en een strikter schema aanhouden.

En't laatste da'k hierover ga zeggen voor da hier in flamewar ge eindigen is: Ben altijd bereid om is samen te trainen. Dan komde miss tot het besluit da spiermassa ni alles betekend.

snoob

Legacy Member
Word hanky :)
Tis altijd makkelijk om op iemand zen kap te zitten, zeker foto's afbreken terwijl ge er zelf geen post :sleep:, iedereen heeft zen reden om te doen wat hij of zij doet, en zolang die persoon vooruitgaat naar zijn of haar doel vind ik het een mooie prestatie.

Ikzelf denk dak nog een maand goe ga bulken en dan es ga cutten om te zien wat het geeft, mogen zowiezo wa kilo's af :p
http://users.pandora.be/sn00by/Afbeelding(26).jpg kan nog altijd geen degelijke foto's trekken maar kheb het toch nog es geprobeerd :p
edit: dit is wel na 4 dagen niet getrained te hebben

cuda

Legacy Member
wrm maskeerde nu u gezicht als ge da dervoor niet deed :p , we kennen je gezicht wel snoob

:woohoo: nog twee - drie weekjes en ik mag weer gaan trainen, het begint te minderen

Gizmo_1987

Legacy Member
snoob zei:
Word hanky :)
Tis altijd makkelijk om op iemand zen kap te zitten, zeker foto's afbreken terwijl ge er zelf geen post :sleep:, iedereen heeft zen reden om te doen wat hij of zij doet, en zolang die persoon vooruitgaat naar zijn of haar doel vind ik het een mooie prestatie.

Ikzelf denk dak nog een maand goe ga bulken en dan es ga cutten om te zien wat het geeft, mogen zowiezo wa kilo's af :p
http://users.pandora.be/sn00by/Afbeelding(26).jpg kan nog altijd geen degelijke foto's trekken maar kheb het toch nog es geprobeerd :p
edit: dit is wel na 4 dagen niet getrained te hebben

Denk dat gij kwa lichaamsbouw sterk gelijkzit met mij :p
Kga mss vnvnd nog foto's ergens maken ^^
Stancke, thuis vnvnd? :p

snoob

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Denk dat gij kwa lichaamsbouw sterk gelijkzit met mij :p
Kga mss vnvnd nog foto's ergens maken ^^
Stancke, thuis vnvnd? :p

wa zijn u stats? (grootte, gewicht, bp, dl, sq & mp )

Gizmo_1987

Legacy Member
1.83m @ 83kg
borstomtrek 112
middel 88
biceps 39

Benchpress : 4X8 66kg max
deathlift doe ik niet...
squat net mee begonnen: 4x8 40kg
machine press: 4x8 160kg max

Ist geen goed idee om een soort powertraining blog thread te maken ?
In een vast form alle specs posten met foto's enzo, gelijk in het autoforum :D

snoob

Legacy Member
héhé best maak je een log aan op DBB.com daar krijg je vast wat meer nuttige kritiek, dit is nog altijd een games forum :baard:

1.95m @ 114kg
borstomtrek dno nog nooit gemeten
middel same
biceps 39,5 ofzo koud

Benchpress : 3 * 80kg ( vanavond es 86 / 90 proberen )
Deadlift doe ik 165, 170 is vorige week niet gelukt, had een zwakke dag :d
squat heb ik al 120 gedaan ( full squat ), moet er nog es op maxen
machine press weet ik zelf niet wat het is :confused:

Tis deadlift en moet je echt doen, das een van de beste oefeningen imo voor ( echte) kracht op te bouwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan