Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aresonlyone

Legacy Member
en met wat is die 11 gemeten? ik vind het er eerder 13/14 ofzo uitzien
wel netjes voor 10 maand :)

Sedinal

Legacy Member
Tis gemeten met een elektronische meter ma tis indd al ff geleden ze kan wel zijn dat het iets gestegen is :)
Thnx voor de reacties alvast

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Sedinal zei:
Paar fotokes van mij
10 maand aan het trainen 87 kg laatste keer was men vp 11%

1
2
3
4


Benen zien er impressive uit..

Maar men lief zei da ge wel eerst bed had mogen opdekken :p


(zit ff bij haar thuis op pc, zis ff aan't belle me haar pa ^^)

Terror Factor

Legacy Member
Voila, ook foto's geupload.

http://users.telenet.be/terrorfactory/dir/08042007(001).jpg
http://users.telenet.be/terrorfactory/dir/08042007(002).jpg
http://users.telenet.be/terrorfactory/dir/08042007(003).jpg
http://users.telenet.be/terrorfactory/dir/08042007(007).jpg

op de foto's lijkt men linkerarm beter als mn rechter, das denk k onbewust minder opgespanne fzo, want in het echt is t andersom,ma maar lichtjes.

Sorry voor slechte belichting enz ook. kzou op de fitness is foto's moete trekke, ma al da volk altij e:p

(oja, valt het jullie ook op da ge er op de fitness altij veel beter uitziet? die belichting maakt zoveel verschil e :p )

Stancke

Legacy Member
Terror Factor zei:
(oja, valt het jullie ook op da ge er op de fitness altij veel beter uitziet? die belichting maakt zoveel verschil e :p )

Ja, maar in de meeste fitnesscentra zijn er spiegels die ontworpen zijn zodat je er 'breder, gespierder' uitziet

Terror Factor

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, maar in de meeste fitnesscentra zijn er spiegels die ontworpen zijn zodat je er 'breder, gespierder' uitziet
ah,daarbij,da heb k me ook al zo vaak afgevraagd. dacht da ze ni zo frauduleus zoude zijn, smeerlappe :tongue:

Terror Factor

Legacy Member
Kheb een jaar getrained, 1,5 jaar gestopt, maandje terug gegaan, 4 maand gestopt, en nu in februari ofzo terug begonne. ma ik ga nog ni regelmatig, kzou 3x per week moete gaan, ma k kom maar aan 1 of 2 x meestal :/
gewicht is ongeveer 75kg, en ik zou 1m80 zijn. Vetpercentage weet ik nie, kzou da es moete vrage.

white_shark

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, maar in de meeste fitnesscentra zijn er spiegels die ontworpen zijn zodat je er 'breder, gespierder' uitziet

het omgekeerde heb je ook,spiegels die je dunner en schraler doen lijken,
ik vraag me dan eigenlijk af welke spiegels de werkelijkheid echt laten zien op de duur

Sedinal

Legacy Member
Goh tips , Bench zoiezo das gwn de basis oef :) voor de rest wissel ik veel af fly's - cabel fly's - schuine bench ... en zoveel mogelijk me losse gewichten :) ik ben ni zo voor de "duw weg toestellen"

EternalSilence

Legacy Member
Sedinal zei:
Goh tips , Bench zoiezo das gwn de basis oef :) voor de rest wissel ik veel af fly's - cabel fly's - schuine bench ... en zoveel mogelijk me losse gewichten :) ik ben ni zo voor de "duw weg toestellen"

losse gewichten zijn veel beter dan die "apparaten"

omdat je je infeitelijk al moet gaan concentreren op het feit dat je tegelijkertijd de gewichten bediend enzo..

njah ..

valt zo op aan sommige foto's dat sommige mensen uitblinken in iets van de spierengroep
ene heeft grote biceps, andere grote borstspieren, ...

ikzelf bouw alles tegelijkertijd op
duurt langer dat wel .. maar niets is overdreven.

Aresonlyone

Legacy Member
en wat is mijn uitblinkspiergroep? ik probeer ook alles evenwichtig op te bouwen maar kan zijn dat ik het verkeerd zie :)
post anders ook eens pic van jou?

Sedinal

Legacy Member
Same here :) kben ni zo'n manneke da alleen voor zen 6pack en bicepskes ga trainen ^^ het ene ontwikkeld zich gwn wat beter dan het andere zeker ? :)

Terror Factor

Legacy Member
Nogal logisch da ge da ni doe :p
Anyway,voor borst doe ik nu bench en incline flyes. pas begonne me die flyes, ma khad wel de indruk da k da goed voelde achteraf :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan