Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matja

Legacy Member
Mijn HST programma zit erop :)

Dees zijn mijn RM's voor 15-10-5 herhalingen:

Bench press: 50 - 60 - 72
Incline flys: 14 - 18 - 22
Front squat: 50 - 58 - 70
Deadlift: 50 - 62 - 100
One-arm dumbell rows: 15 - 21 - 26
Arnold press: 10 - 15 - 22
Static Upright rows: 24,5 - 31,5 - 46,5
Barbell curl: 24,5 - 30,5 - 40,5
Seated Incline alternated dumbell curl: 10 - 14 - 18
Dips: Eigen gewicht + 7 - Eigen gewicht + 12 - Eigen gewicht + 25
decline EZ bar tricep extension: 16,5 - 23,5 - 28,5

Tijd voor een nieuw programma samen te stellen, wss een 2-split met de intentie van 4 keer te trainen per week, dus 2 keer full body in totaal. :)

Aresonlyone

Legacy Member
mmkej onderarmen zien er toch gewoon uit :) op eerste foto leken ze vrij groot
en dat kan hoor.. dat je iets niet moet trainen om toch groot te zijn, ken iemand die dat heeft met zijn benen

edit
http://img405.imageshack.us/img405/5159/dsc00384fi6.jpg
snel met de gsm.. er zijn mensen thuis en anders gaan die maar raar kijken :D ik dus 4 dagen aant cutten nu :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Aresonlyone zei:
edit
http://img405.imageshack.us/img405/5159/dsc00384fi6.jpg
snel met de gsm.. er zijn mensen thuis en anders gaan die maar raar kijken :D ik dus 4 dagen aant cutten nu :)

:love: moest ik da hebbe harhahrahrhahrahrhrh :)

Stomme vraag miss: maar hoe scheerde uw borst/buik?

Ik heb alles geprobeerd en der blijven shit stoppels staan :'( of anders krijg'k puisjes :'(

Veet, scheerschuim en meske, electrisch.. wax (ni aan te raden :p )

Fartman

Legacy Member
ik scheer me scheerschuim :) ziet dan wel een uurtje rood :) maar geen probleem erachter :)

Aresonlyone: veel cut heb jij toch niet nodig :) klein beetje maar :)

The-Godfather

Legacy Member
Zal ook is wa foto's posten van rug en arm, deze zijn wel van een maand geleden, ben nu van dees week pas aant cutten.

rug
arm

Aresonlyone

Legacy Member
ferm brede rug maar op de arm foto drukte uw biceps tege uw lijf ist nie? :p ze zien er plots dikker uit als bij de kruising tussen back double biceps en lat spread :p
btw als ik mij scheer ook altijd ff uitslag hoor (1 dagje ofzo), doe het electrisch met die bodygroom van philips. Hebk net wa minder uitslag mee als me gewoon scheermeske ze :p

en over dat cutten eeuh.. ik wil es laag gaan in vet% ;p kijken of ik het karakter heb ;)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
The-Godfather zei:
Zal ook is wa foto's posten van rug en arm, deze zijn wel van een maand geleden, ben nu van dees week pas aant cutten.

rug
arm

Uw rug zieter impressive uit, maar denk da da deels komt omda ge voorover buigt me uw hoofd...

The-Godfather

Legacy Member
ja ik suck wel in poseren, die rugpose is maar iet raar maar da was effe snel getrokken toen. En die foto van mijne arm is iets recenter en ook nie vermoeid. Ma het kan wel da ik hem wa tegen mijn lichaam duwde, weet het niemeer :)

Stancke

Legacy Member
"In 2 weken bouwde David Hudlow ruim 8kg pure spiermassa op en groeiden zijn bovenarmen met elk 5cm"

"Casey Viator zijn lichaamsgewicht steeg in 28 dagen van 75kg naar 96kg. Over die periode verloor hij 8kg lichaamsvet en ging zijn BF van 13.8% naar 2.47%. In die 28 dagen heeft hij 28.5kg spiermassa opgebouwd"

Nog iemand die jaloers is? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan