Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L0$t Pr0PhEt zei:mja ik weet ook wel dat m'n lichaam niet echt een mooi 'bodybuilder' lichaam is maar ik vind wel dat ik vrij sterk ben (onderlichaam niet meegerekend) voor wat ik maar ben en dat is wat voor mij het belangrijkst is
.
the boogyman zei:Alé,platte rust zaterdag?!![]()
![]()


juist mn 150gr rijst en 200gr tonijn binnen
weer lekker gezonde maaltyd 

(srry voor de crappy quality
gsm fotokes e
)Fartman zei:alle nu da we hier toch pics aant tonen zijn:
http://users.telenet.be/dc_nico/Bodybuilding/Pics/
dit zijn mn 2 recentste fotos(srry voor de crappy quality
gsm fotokes e
)
stats: 1m80 / 73kg / training: 1.4 jaar (waarvan laatste half jaar intensief)
)
Aresonlyone zei:zou ik ook 'voor' cut foto's nemen? om dan te kunnen vergelijken met 'na'
(allez.. kzit nu in mijne 4den dag maja)
, naja mijn hoofddoel is toch kracht, uitzicht komt maar op de 2de plaats bij mijsnoob zei:nja ben nu eigenlijk nog aant bulken, naja mijn hoofddoel is toch kracht, uitzicht komt maar op de 2de plaats bij mij

Cartek zei:ola, nen echten powerlifter![]()

snoob zei:haha i guess, toch maar es foto getrokken ( met gsm )
http://users.pandora.be/sn00by/DSC00068.JPG
ksta der maar mottig op en kben nog veel te zwaar, maar het kan me geen fuck schelen![]()
)
L0$t Pr0PhEt zei:t-shirt af man (hmm dat klinkt nogal gay)
Ik heb precies een kettingreactie veroorzaakt![]()

ikbenslim zei:Kheb mij eindelijk een halter van 10 kg aangeschaft, en kben nu op zoek naar ne goeie site met zoveel mogelijk oefeningen die ik daarmee kan doen.
Iemand met tips?