Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvc

Legacy Member
mja ik weet ook wel dat m'n lichaam niet echt een mooi 'bodybuilder' lichaam is maar ik vind wel dat ik vrij sterk ben (onderlichaam niet meegerekend :p) voor wat ik maar ben en dat is wat voor mij het belangrijkst is :).

User_BELGIUM

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
mja ik weet ook wel dat m'n lichaam niet echt een mooi 'bodybuilder' lichaam is maar ik vind wel dat ik vrij sterk ben (onderlichaam niet meegerekend :p) voor wat ik maar ben en dat is wat voor mij het belangrijkst is :).

ewel ja ik vind ook ze da ge er sterk uitziet ^_^

Fartman

Legacy Member
voila ze :) juist mn 150gr rijst en 200gr tonijn binnen :) weer lekker gezonde maaltyd :)

strax gaan trainen, en lekker cardio trainingske bynemen :)


alle nu da we hier toch pics aant tonen zijn:

http://users.telenet.be/dc_nico/Bodybuilding/Pics/

dit zijn mn 2 recentste fotos :) (srry voor de crappy quality :p gsm fotokes e :p)

stats: 1m80 / 73kg / training: 1.4 jaar (waarvan laatste half jaar intensief)

MooNMaN

Legacy Member
gekookt of ongekookt?
ik heb last met 100 gr rijst ongekookt :s
die 200 gr tonijn no problem.
ma 150 gr ongekookte rijst dat zou ik moeilijk binnnenkrijgen in ene keer. tzou mss wel lukken met beke kokhalzen bij ;)
ik ga straks ook gaan trainen. borst, biceps en buik.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Fartman zei:
alle nu da we hier toch pics aant tonen zijn:

http://users.telenet.be/dc_nico/Bodybuilding/Pics/

dit zijn mn 2 recentste fotos :) (srry voor de crappy quality :p gsm fotokes e :p)

stats: 1m80 / 73kg / training: 1.4 jaar (waarvan laatste half jaar intensief)

Zieter op eerste zicht nice uit. Maar beetje troebel/wazig..(de foto's dan e :p)

Zal zien da'k van't weekend ook wa foto's kan laten trekke se. Dan kan'k ze maandag posten :D

Fartman

Legacy Member
natuurlijk kook ik da e :p rauwe rijst is toch hard om te eten :p

ja kweet et, wazige fotos :p zal er binnekort es deftige proberen opzetten :p

ja kzou es liever wa fotokes zien :p es zien wie er hier het scherpst staat :p

snoob

Legacy Member
Ik sta ver van scherp maar ben weer gewicht aant bijkomen, men BF% verminderd nog altijd, mss binnen paar weken es fotoke posten :)

Aresonlyone

Legacy Member
zou ik ook 'voor' cut foto's nemen? om dan te kunnen vergelijken met 'na'
(allez.. kzit nu in mijne 4den dag maja :p)

snoob

Legacy Member
Aresonlyone zei:
zou ik ook 'voor' cut foto's nemen? om dan te kunnen vergelijken met 'na'
(allez.. kzit nu in mijne 4den dag maja :p)

nja ben nu eigenlijk nog aant bulken :p, naja mijn hoofddoel is toch kracht, uitzicht komt maar op de 2de plaats bij mij

Fartman

Legacy Member
ik zit nu 2 weken in de cut :) moe nie veel af ze :p

heb eigelijk weinig vet, juist aan mn buik :) we gaan proberen om zo goed mogelijk de 6-pack erdoor te laten komen :)

ikbenslim

Legacy Member
Kheb mij eindelijk een halter van 10 kg aangeschaft, en kben nu op zoek naar ne goeie site met zoveel mogelijk oefeningen die ik daarmee kan doen.
Iemand met tips?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan