Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jvc

Legacy Member
my bad :p, ik dacht dat je liet blijken dat je in 3 maand terug vooruit bent gegaan door alleen gezonder te eten en te slapen :)

snoob

Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:
my bad :p, ik dacht dat je liet blijken dat je in 3 maand terug vooruit bent gegaan door alleen gezonder te eten en te slapen :)

nah 3 maand terug woog ik 120, had ik last van men gewrichten en was ik gewoon zwak :p, deed toen niets anders dan achter de pc zitten en wow/css spelen :sleep:

ballou007

Legacy Member
Ik ben nu weer vier weken bezig met trainen en om steeds beter te doen wil ik nu ook mijn voeding aanpassen.

Vroeger dronk ik de gehele dag door cola en snoepte ik wanneer ik daar zin in had (heel vaak).

Nu lees ik dat kalkoen, rosbief, tonijn heel goed zijn omdat ze boordevol eiwitten zitten.

Ik weeg momenteel zeker 10 kilo te veel, 87kg voor 1.74m.

Moet ik dan ook de raad volgen om vooral deze voeding te eten of zijn er voor mij andere hints/tips/regels?

Ik train driemaal per week zowel kracht als cardio, eet zeer vaak boterhammen en drink nu de hele dag door water.

snoob

Legacy Member
ballou007 zei:
Ik ben nu weer vier weken bezig met trainen en om steeds beter te doen wil ik nu ook mijn voeding aanpassen.

Vroeger dronk ik de gehele dag door cola en snoepte ik wanneer ik daar zin in had (heel vaak).

Nu lees ik dat kalkoen, rosbief, tonijn heel goed zijn omdat ze boordevol eiwitten zitten.

Ik weeg momenteel zeker 10 kilo te veel, 87kg voor 1.74m.

Moet ik dan ook de raad volgen om vooral deze voeding te eten of zijn er voor mij andere hints/tips/regels?

Ik train driemaal per week zowel kracht als cardio, eet zeer vaak boterhammen en drink nu de hele dag door water.

hmm je moet niet zo drastisch gaan eten, eet gewoon wat meer wit vlees en vis, veel groenten en aardappelen. ik zou zeggen als je wilt vermageren niet te veel brood eten, zeker geen wit brood eten. Ik at vroeger altijd een paar boterhammen als ik honger had, die gist etc doet niet veel goed

ballou007

Legacy Member
snoob zei:
hmm je moet niet zo drastisch gaan eten, eet gewoon wat meer wit vlees en vis, veel groenten en aardappelen. ik zou zeggen als je wilt vermageren niet te veel brood eten, zeker geen wit brood eten. Ik at vroeger altijd een paar boterhammen als ik honger had, die gist etc doet niet veel goed

Gelukkig is het geen wit brood maar steeds grijs brood en volkoren.

Ik zal mijn honger dan op een andere manier moeten stillen, het is alleen niet altijd makkelijk om als je even honger hebt snel een maaltijd in elkaar te flansen en dus pak ik dan maar wat boterhammen met kaas, magere hesp..

Cartek

Legacy Member
over welke supplementen praten jullie dan?

2 supplementen werken echt en is ook bewezen, whey eiwitten en creatine. zelfs creatine werkt niet bij veel mensen gewoon omdat ze al veel creatine in hun lichaam zitten hebben van nature uit.

dan blijft er nog whey over. whey nemen of niet nemen is gewoon een beslissing die je zelf moet nemen, heeft niets te zien met beginner of niet. ook niet met het feit dat je grote gains maakt in het begin. in het begin heb je namelijk zeker evenveel eiwitten nodig. is gewoon gemakkelijk en zijt ge zeker da ge al de aminozuren binnenkrijgt.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Cartek zei:
over welke supplementen praten jullie dan?

2 supplementen werken echt en is ook bewezen, whey eiwitten en creatine. zelfs creatine werkt niet bij veel mensen gewoon omdat ze al veel creatine in hun lichaam zitten hebben van nature uit.

dan blijft er nog whey over. whey nemen of niet nemen is gewoon een beslissing die je zelf moet nemen, heeft niets te zien met beginner of niet. ook niet met het feit dat je grote gains maakt in het begin. in het begin heb je namelijk zeker evenveel eiwitten nodig. is gewoon gemakkelijk en zijt ge zeker da ge al de aminozuren binnenkrijgt.

Ge hebt ze juist zelf genoemd.

Cartek

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ge hebt ze juist zelf genoemd.

ja ma wa zitten jullie dan constant te neuten van "ik ga maar supplementen pakken als ik niemeer groei enal blabla"
als ge nu al voldoende eiwitten uit jullie voeding haalt ( wa ik in twijfel trek van de meeste hier).
denkt ge dan da ge plots terug gaat groeien als ge whey neemt?

snoob

Legacy Member
Cartek zei:
ja ma wa zitten jullie dan constant te neuten van "ik ga maar supplementen pakken als ik niemeer groei enal blabla"
als ge nu al voldoende eiwitten uit jullie voeding haalt ( wa ik in twijfel trek van de meeste hier).
denkt ge dan da ge plots terug gaat groeien als ge whey neemt?

ik bedoel eerder dingen als NO Explode etc ..

M_N_M

Legacy Member
Heeft er hier al iemand ALRI Venom Hyperdrive 3.0 uitgetest? Op DBB zeggen ze dat het wel een goed (maar hard) goedje is.

Weet iemand of het te koop is in België?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Cartek zei:
ja ma wa zitten jullie dan constant te neuten van "ik ga maar supplementen pakken als ik niemeer groei enal blabla"
als ge nu al voldoende eiwitten uit jullie voeding haalt ( wa ik in twijfel trek van de meeste hier).
denkt ge dan da ge plots terug gaat groeien als ge whey neemt?

Voor ge ne grote mond opzet leest den thread is tegoei van't begin eh :|

M_N_M zei:
Heeft er hier al iemand ALRI Venom Hyperdrive 3.0 uitgetest? Op DBB zeggen ze dat het wel een goed (maar hard) goedje is.

Weet iemand of het te koop is in België?

Denk da dees enkel te bestellen valt bij dien XXL Nutrition site van op't forum ginder.

EternalSilence

Legacy Member
vandaag rustdag.

morgen rug .. voor de eerste keer in zoveel maanden :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Idd 4x is nix :)

Ik ga meestal 5x. En soms nen 6de keer in't weekend 's morgens..

Aresonlyone

Legacy Member
ik ga ofwel
Ma - Wo - Vr
of
Ma - Di - Do - Za
hangt er vanaf welk schema..

Terror Factor

Legacy Member
Ma-Wo-Vr is de bedoeling, ma meestal is het
Ma-Wo
ofwel
Ma

Waarom ben ik zo lui :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan