snoob
Legacy Member
L0$t Pr0PhEt zei:Mja, jij bent juist begonnen dus is het normaal dat je grote beginnergains haalt hé![]()
awel ...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L0$t Pr0PhEt zei:Mja, jij bent juist begonnen dus is het normaal dat je grote beginnergains haalt hé![]()

L0$t Pr0PhEt zei:my bad, ik dacht dat je liet blijken dat je in 3 maand terug vooruit bent gegaan door alleen gezonder te eten en te slapen
![]()
, deed toen niets anders dan achter de pc zitten en wow/css spelen 
ballou007 zei:Ik ben nu weer vier weken bezig met trainen en om steeds beter te doen wil ik nu ook mijn voeding aanpassen.
Vroeger dronk ik de gehele dag door cola en snoepte ik wanneer ik daar zin in had (heel vaak).
Nu lees ik dat kalkoen, rosbief, tonijn heel goed zijn omdat ze boordevol eiwitten zitten.
Ik weeg momenteel zeker 10 kilo te veel, 87kg voor 1.74m.
Moet ik dan ook de raad volgen om vooral deze voeding te eten of zijn er voor mij andere hints/tips/regels?
Ik train driemaal per week zowel kracht als cardio, eet zeer vaak boterhammen en drink nu de hele dag door water.
snoob zei:hmm je moet niet zo drastisch gaan eten, eet gewoon wat meer wit vlees en vis, veel groenten en aardappelen. ik zou zeggen als je wilt vermageren niet te veel brood eten, zeker geen wit brood eten. Ik at vroeger altijd een paar boterhammen als ik honger had, die gist etc doet niet veel goed
Cartek zei:over welke supplementen praten jullie dan?
2 supplementen werken echt en is ook bewezen, whey eiwitten en creatine. zelfs creatine werkt niet bij veel mensen gewoon omdat ze al veel creatine in hun lichaam zitten hebben van nature uit.
dan blijft er nog whey over. whey nemen of niet nemen is gewoon een beslissing die je zelf moet nemen, heeft niets te zien met beginner of niet. ook niet met het feit dat je grote gains maakt in het begin. in het begin heb je namelijk zeker evenveel eiwitten nodig. is gewoon gemakkelijk en zijt ge zeker da ge al de aminozuren binnenkrijgt.
ChfZ | Hanky zei:Ge hebt ze juist zelf genoemd.
Cartek zei:ja ma wa zitten jullie dan constant te neuten van "ik ga maar supplementen pakken als ik niemeer groei enal blabla"
als ge nu al voldoende eiwitten uit jullie voeding haalt ( wa ik in twijfel trek van de meeste hier).
denkt ge dan da ge plots terug gaat groeien als ge whey neemt?
Cartek zei:ja ma wa zitten jullie dan constant te neuten van "ik ga maar supplementen pakken als ik niemeer groei enal blabla"
als ge nu al voldoende eiwitten uit jullie voeding haalt ( wa ik in twijfel trek van de meeste hier).
denkt ge dan da ge plots terug gaat groeien als ge whey neemt?
M_N_M zei:Heeft er hier al iemand ALRI Venom Hyperdrive 3.0 uitgetest? Op DBB zeggen ze dat het wel een goed (maar hard) goedje is.
Weet iemand of het te koop is in België?
Doom Dragon zei:morgen rug .. voor de eerste keer in zoveel maanden![]()

Stancke zei:Vanavond terug gaan trainen? Zou de 4e maal zijn in 4 dagen
