Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

spijtig genoeg hebk een jaarabo genome:/Terror Factor zei:'t probleem voor mij is da ik be niemand same ga traine. voor te benche bvb moet ik ook altijd aan iemand vrage of em mij wilt helpe be de laatste set. als ge me iemand samegaat hebt ge ook zowa de verplichting om te gaan omda ge uwe kameraad anders "in de steek laat". ik heb die verplichting nodigspijtig genoeg hebk een jaarabo genome:/
@snoob: lol idd. vorige keer was da trouwens heel irritant,iemand had zn handdoek en drankje op de incline bench gezet,dus die kon ge nie gebruike. gewoon benche ging ook ni,omda er maar 1 benchbaar is. t probleem was da ik ni wist van wie drankje+handdoek ware. Ik heb een uur en een kwartier getrained, en van begin tot het einde lag die handdoek daar e, niemand heeft toen kunne benchen :/
snoob zei:nja, als er iemand niet bezig is op een toestel maar het bezet houdt door er gewoon op te zitten of spullen op te laten staan ga ik er gewoon heen en zeg dat ik erop wil, niet veel problemen mee. gistren zaten die kerel in smith machine en op peckdeck en stonden hun drankjes en lagen hun handdoeken op de benchpress bank, gewoon gezegd dat ik er moest op zijn en ze deden alles weg. Nog maar 1x gehad dat er iemand zo arrogant was om zen handdoek op de benchpress te leggen en dan iets anders te gaan doen, en toen ik zei dat ik erop moest een antwoord gaf in de aard van: "Ja maar ik ga sebiet benchen na deze setjes dus ge moet maar ff wachten". Terwijl ie daar nog zeker 10 minuten of zat. Gewoon zen handdoek etc er af gezwierd en begonnen, kwam ie janken dat hij moest etc hebbek geantwoord "Hier wordt niet gereserveerd met handdoeken ofzo, als ge problemen hebt moete maar bij eigenaar gaan neuten" en da was het laatste da ik ervan gehoord heb![]()
Mja, kzou toch iemand van mn leeftijd ongeveer wille, ma zoveel benk er eerlijk gezegd nog ni tegegekome, buite mss e paar marginalen of die zelf al me enkele gaan,ma meer prate als trainen enzsnoob zei:zoek u een trainingspartner hé, iemand die op zelfde momenten trained vind ge altijd, vriendelijke mensen genoeg ze

Terror Factor zei:Mja, kzou toch iemand van mn leeftijd ongeveer wille, ma zoveel benk er eerlijk gezegd nog ni tegegekome, buite mss e paar marginalen of die zelf al me enkele gaan,ma meer prate als trainen enz![]()
Stancke zei:naar de Quick geweest....
Blame Gizmo![]()

dus 6 jaar ouder





)
13 fucking Euro's en wat hebben we gegetenStancke zei:naar de Quick geweest....
Blame Gizmo![]()


gizmo_1987 zei:13 fucking Euro's en wat hebben we gegeten
1600kcl waar we niets aan hebben ;p
ah 1 keer kan geen kwaad ^^ We zwemmen het er wel trg af.
en daarbij gij moogt breder worden, dat ge mij kunt inhalen tegen dat ge 20 zijt![]()
Dat komt ervan éh, van onbewust door te rijden naar de Quick
ad:
Terror Factor zei:Mja, kzou toch iemand van mn leeftijd ongeveer wille, ma zoveel benk er eerlijk gezegd nog ni tegegekome, buite mss e paar marginalen of die zelf al me enkele gaan,ma meer prate als trainen enz![]()
snoob zei:héhé is het iemand ook al opgevallen dat sommige mensen in de gym zich kapot staan te zweten en zwaar te hijgen en dan heb je anderen die niet zweten, ondertussen ff bellen of een half uurtje staan babbelen over het weekend?
Best wel grappig soms, dan vragen die zich af wrom ze zo traag vooruit gaan![]()

(je zit ook redelijk hoog in vet% rond je buik, eet eventueel toch iets minder als je dat op 3 maand verzameld hebt. Ik heb ook 3 maand gebulkt maar mijn vet% is niet zo drastisch veranderd)

)