Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoob

Legacy Member
héhé is het iemand ook al opgevallen dat sommige mensen in de gym zich kapot staan te zweten en zwaar te hijgen en dan heb je anderen die niet zweten, ondertussen ff bellen of een half uurtje staan babbelen over het weekend?
Best wel grappig soms, dan vragen die zich af wrom ze zo traag vooruit gaan :P

Terror Factor

Legacy Member
't probleem voor mij is da ik be niemand same ga traine. voor te benche bvb moet ik ook altijd aan iemand vrage of em mij wilt helpe be de laatste set. als ge me iemand samegaat hebt ge ook zowa de verplichting om te gaan omda ge uwe kameraad anders "in de steek laat". ik heb die verplichting nodig :p spijtig genoeg hebk een jaarabo genome:/

@snoob: lol idd. vorige keer was da trouwens heel irritant,iemand had zn handdoek en drankje op de incline bench gezet,dus die kon ge nie gebruike. gewoon benche ging ook ni,omda er maar 1 benchbaar is. t probleem was da ik ni wist van wie drankje+handdoek ware. Ik heb een uur en een kwartier getrained, en van begin tot het einde lag die handdoek daar e, niemand heeft toen kunne benchen :/

snoob

Legacy Member
Terror Factor zei:
't probleem voor mij is da ik be niemand same ga traine. voor te benche bvb moet ik ook altijd aan iemand vrage of em mij wilt helpe be de laatste set. als ge me iemand samegaat hebt ge ook zowa de verplichting om te gaan omda ge uwe kameraad anders "in de steek laat". ik heb die verplichting nodig :p spijtig genoeg hebk een jaarabo genome:/

@snoob: lol idd. vorige keer was da trouwens heel irritant,iemand had zn handdoek en drankje op de incline bench gezet,dus die kon ge nie gebruike. gewoon benche ging ook ni,omda er maar 1 benchbaar is. t probleem was da ik ni wist van wie drankje+handdoek ware. Ik heb een uur en een kwartier getrained, en van begin tot het einde lag die handdoek daar e, niemand heeft toen kunne benchen :/


zoek u een trainingspartner hé, iemand die op zelfde momenten trained vind ge altijd, vriendelijke mensen genoeg ze.
ivm die handdoek, smijt da eraf gvd, tenzij ge in uwe fitness kunt 'reserveren' adhv handdoeken en drankskes maar anders vliegt die boel eraf ze, zeker als er 10 minuten niemand op zit. Het kan nu zijn da er iemand op bezig is en dat die persoon naar het toilet is ofzo, das iets anders maar zo lang? lol . Weg met die zooi !!

Heb het zelf nog meegemaakt vorige week:
( vanop dbb.com )
snoob zei:
nja, als er iemand niet bezig is op een toestel maar het bezet houdt door er gewoon op te zitten of spullen op te laten staan ga ik er gewoon heen en zeg dat ik erop wil, niet veel problemen mee. gistren zaten die kerel in smith machine en op peckdeck en stonden hun drankjes en lagen hun handdoeken op de benchpress bank, gewoon gezegd dat ik er moest op zijn en ze deden alles weg. Nog maar 1x gehad dat er iemand zo arrogant was om zen handdoek op de benchpress te leggen en dan iets anders te gaan doen, en toen ik zei dat ik erop moest een antwoord gaf in de aard van: "Ja maar ik ga sebiet benchen na deze setjes dus ge moet maar ff wachten". Terwijl ie daar nog zeker 10 minuten of zat. Gewoon zen handdoek etc er af gezwierd en begonnen, kwam ie janken dat hij moest etc hebbek geantwoord "Hier wordt niet gereserveerd met handdoeken ofzo, als ge problemen hebt moete maar bij eigenaar gaan neuten" en da was het laatste da ik ervan gehoord heb :D

Terror Factor

Legacy Member
snoob zei:
zoek u een trainingspartner hé, iemand die op zelfde momenten trained vind ge altijd, vriendelijke mensen genoeg ze
Mja, kzou toch iemand van mn leeftijd ongeveer wille, ma zoveel benk er eerlijk gezegd nog ni tegegekome, buite mss e paar marginalen of die zelf al me enkele gaan,ma meer prate als trainen enz :p

snoob

Legacy Member
Terror Factor zei:
Mja, kzou toch iemand van mn leeftijd ongeveer wille, ma zoveel benk er eerlijk gezegd nog ni tegegekome, buite mss e paar marginalen of die zelf al me enkele gaan,ma meer prate als trainen enz :p

wrom moet da iemand van u leeftijd zijn? alleeja ik zie er totaal geen probleem in om met iemand ouder of jonger te trainen

Fartman

Legacy Member
ik train me iemand die 26 is :) dus 6 jaar ouder :)

hy neemt by bicep en tricep wel mss klein beetje meer (niet overdreven)

maar qua borst en schouder zijn we hetzelfde :)


by ons geen problemen met handoeken, heb nog nooit meegemaakt da er iemand zn handoek op een machine legt en ondertss op iets anders bezig is :)

by ons zyn het wel allemaal hele goeie mensen, nog geen ene beuzak tegengekomen :p

vandaag de rug en de tricep gedaan :)

ben ondertss al week bezig met cardio training :)

al 2 maal gaan lopen (telkens 5km, ik haat lopen :p)

en vandaag 20min gefietst :)

ikbenslim

Legacy Member
Is er iemand die mij een goeie site kan geven met oefingen die ik kan doen met een halter van 10 kg...

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
naar de Quick geweest....

Blame Gizmo :evil:
13 fucking Euro's en wat hebben we gegeten :sop:
1600kcl waar we niets aan hebben ;p
ah 1 keer kan geen kwaad ^^ We zwemmen het er wel trg af.
en daarbij gij moogt breder worden, dat ge mij kunt inhalen tegen dat ge 20 zijt :evil:

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
13 fucking Euro's en wat hebben we gegeten :sop:
1600kcl waar we niets aan hebben ;p
ah 1 keer kan geen kwaad ^^ We zwemmen het er wel trg af.
en daarbij gij moogt breder worden, dat ge mij kunt inhalen tegen dat ge 20 zijt :evil:

2 Giants: 1100kal :wtf: Dat komt ervan éh, van onbewust door te rijden naar de Quick :sad:

Nja, wacht maar, tegen dat ik 20 ben, ben ik reeds een grizzlybeer :evil:

hybrid

Legacy Member
ik zou het ni kunnen , veel te verslaafd aan quick frituur pitta & cola :D kzou het ni kunnen als we na avondje weg nog naar de pitta gaan en dan zeggen nee ik pak nix terwijl da er allemaal ligt :D

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Terror Factor zei:
Mja, kzou toch iemand van mn leeftijd ongeveer wille, ma zoveel benk er eerlijk gezegd nog ni tegegekome, buite mss e paar marginalen of die zelf al me enkele gaan,ma meer prate als trainen enz :p

Leeftijd maakt niets uit.

Ik heb vorige 2 weken me iemand samengetrained die +- 20-25 jaar ouder is.

Zitten overal op dezelfde gewichten. Soms ik iets meer, soms hij.
Ga perfect.

jvc

Legacy Member
snoob zei:
héhé is het iemand ook al opgevallen dat sommige mensen in de gym zich kapot staan te zweten en zwaar te hijgen en dan heb je anderen die niet zweten, ondertussen ff bellen of een half uurtje staan babbelen over het weekend?
Best wel grappig soms, dan vragen die zich af wrom ze zo traag vooruit gaan :P

ik heb altijd een zweetreet :( :p

Aresonlyone

Legacy Member
raar.. je was dus zonder het bulken maar 1kg bijgekomen op 2 jaar tijd?
er is wel beetje meer vorm in maar.. tmag meer hé ;) (je zit ook redelijk hoog in vet% rond je buik, eet eventueel toch iets minder als je dat op 3 maand verzameld hebt. Ik heb ook 3 maand gebulkt maar mijn vet% is niet zo drastisch veranderd)
succes! ;)

Stancke

Legacy Member
Als ik jou was zou ik beetje zakken in BF en die buikspieren trainen want volgens mij kunnen die er héél mooi uitkomen:)

En dat het niet echt vlug vooruit gaat, niet erg. Iedereen doet het op zijn tempo.

jvc

Legacy Member
Mja buikspieren is niet echt m'n doel, ik train ze nooit deftig (alleen af en toe wat sit-ups). Ik ben bijna gedaan met bulken en zal daarna wat beter eten en dan zal m'n vetpercentage wel wat dalen maar voor mij moet het niet dalen totdat ik m'n buikspieren mooi zie hoor. Ik zit voornamelijk in de powerlifting sectie maar ik wou toch eens mijn progressie tonen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/jaartje-trainen-65769/
dit was ik bijna een jaar geleden, zoals je ziet is m'n vetpercentage nooit echt laag geweest :)
hier woog ik 69kg maar ben na de zomer terug wat afgevallen

hier ook m'n log voor de geinteresseerden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/lost-prophets-beginnerslog-98820/index5.html

User_BELGIUM

Legacy Member
Ik moet er niet echt iet van hebben van de meeste mensen op DBB
Ze hebben het iets te hoog in hun bol gekregen
Vooraan is het mischien wat weinig progressie voor 2jaar maar wel defige buikspieren ze en de rug vind ik vree goe eigenlijk.
..
Ik ga Ma-Di-Woe-Vr-Za trainen
..
Als er bij ons één zijn handdoek op de bankjes legt en als ie er na 10minuten nog niet is smijt ik hem er af. En nog vlugger als ik ze op een ander toestel zie zitten.
Bij ons is dat een probleem met vooral 1 gast die denkt dat hij kan toestellen "reserveren". Hij legt zijn haddoek op de bp-bar, hij stelt de gewichten bij de kabels en zet er zijn drankje, hij verzet een bankje van hoogte en legt er db's bij en hij gaat uiteindelijk zitten bij de legpress
:doh:
Ik heb er mijn plezier in als hij smerig kijkt als ik "zijn bankje en zijn gewichten" gebruik. Ik ben nu wel geen stoker, maar als de andere bankjes bezet zijn ga ik geen second twijfelen om "zijn gereserveerd bankje" te gebruiken.
Enja hij heeft al eens verbaal ruzie gezocht. Ik wou er geen woorden aan vuil maakte een fysische dreiging en sindsdien zie ik hem niet meer in de fitness.. ie komt naar't schijnt op andere uren nu.. :unsure:
(maw: ie begon mij uit te kakken, kstap er op af, khou mijn vuist voor z'n kop en kzei in't w-vl "zeg nog 1 woord en k'go der vo zorgn dat't u latste wa mé de tann daj nu éé" en twerkte :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan