Terror Factor
Legacy Member
Op die tabel ben ik ook al es uitgekome, ma no way da ik da gewicht omhoog krijg :/snoob zei:hmm kweet nie maar das echt nie veel imo, iemand van jouw gewicht zou wel wat meer mogen liften
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/DeadliftStandards.html
74 kg is 163lbs dus je zou met 137 of 62.5kg echt niet veel moeite mogen hebben, ik zit op een maand tijd al aan Intermediate gewicht op deadlift met narrow stance en mixed grip, kga vanaf nu trainen op sumo deadlift ( powerlift style ) waardoor ge in principe meer gewicht kunt verzetten, is ook wa beter voor de rug.
Gewoon blijven trainen op die deadlift, ik denk dat het je core is die beetje zwak is ( buik- en onderrugspieren en zijkant buikspieren ) maar dat komt wel snel goed, gewoon blijven trainen.
Achja,we'll see I guess

, naja waren loopbroeken die niet rekken. Zaterdag es achter korte broek gaan die goed meegeeft, net boven de knie afgesneden!
en dan doe je juist voor je squat nog een legpress? 
