Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fartman zei:hehe
ik heb vdg en gisteren geen spierpynhad maandag mn benen getrained, maar de calve raises maar tot 85kg gedaan
110kg de vorige keer zorgde voor 3 dagen enorme spierpyn
(train mn benen niet zo veel, maar ben er nu tegenaan aan het vliegen ze)



snoob zei:nja imo zijn benen superbelangrijk, ik benchpress meer als ik men benen zwaar heb getrained etc, lekker veel adrenaline en endorfine die vrijkomt als je je benen zwaar onder handen neemt :applause:
cool squat filmke: http://youtube.com/watch?v=vmXtOuvIqzY :d

.User_BELGIUM zei:mjah iedereen zit hier maar die 'spiegel' af te breken,
maar die staat er ook met een doel hoor..
ik kijk er bv nogal veel in wanneer ik bezig ben met de halters om te zien of ik de oefening juist uitvoer/diep genoeg ga/ wijdt genoeg/ gelijk trek..
. Er is een gigantische spiegel voorzien voor alle curl en press activiteiten met de dumbells etc op een goeie 4 meter afstand maar nee ze gaan in het squatrack zitten waar een spiegal hangt van 1m breed 
heel de fitness is 1 grote spiegel rondom 
voor byvoorbeeld de flys enzoChfZ | Hanky zei:Ik kijk erin om (onopgemerkt, of toch probere) naar de schoon maskes te kijke ^^![]()


Stancke zei:
Ik kijk in die spiegel om te kijken of ik veel zweet![]()

)ChfZ | Hanky zei:Ge zou bij ons is moete trainen.. Elken dag wel een paar grietjes om is te loere
(één ervan ken'k al ^^ Dus daar kan'k al enne kijken zonder rap weg te zien)
Mja, ik heb dat ook soms als er een lekker poepke passeert, iedereen toch?
Ik gebruik altijd die spiegels voor te kijken of ik m'n oefeningen juist uitvoer, kwestie van gewenteStancke zei:HihiMja, ik heb dat ook soms als er een lekker poepke passeert, iedereen toch?
Ik gebruik altijd die spiegels voor te kijken of ik m'n oefeningen juist uitvoer, kwestie van gewente