Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

User_BELGIUM

Legacy Member
wa raar..
gisteren had ik nog "trainingszeer" in mn benen en kben toch 15km gaan lopen en vandaag totaal geen zeer nie meer..
!!!I'm superman!!!tututuuuuuu!!!!! :lol:

Fartman

Legacy Member
hehe :p

ik heb vdg en gisteren geen spierpyn :p had maandag mn benen getrained, maar de calve raises maar tot 85kg gedaan :)

110kg de vorige keer zorgde voor 3 dagen enorme spierpyn :p

(train mn benen niet zo veel, maar ben er nu tegenaan aan het vliegen ze :p)

Delirium

Legacy Member
Maandag iets in mijn elleboog geschoten en sinds gisteren tintelingen en beetje pijn :cry:
Vanavond eens naar den dokter, hopelijk is het niets ergs en is't gewoon even rusten (mag ook eens).

snoob

Legacy Member
Fartman zei:
hehe :p

ik heb vdg en gisteren geen spierpyn :p had maandag mn benen getrained, maar de calve raises maar tot 85kg gedaan :)

110kg de vorige keer zorgde voor 3 dagen enorme spierpyn :p

(train mn benen niet zo veel, maar ben er nu tegenaan aan het vliegen ze :p)

calve raises kunt ge toch easy doen met zwaar gewicht? ik steek daar altijd 150+ :p

Fartman

Legacy Member
ja ma kheb nooit mn benen getrained :x :sad:

big nono :p maja :p

we gaan da nu rechtzetten :p:d

snoob

Legacy Member
héhé toen ik maandag naar nieuwe gym ging en die eigenaar vroeg wa men doelen waren om een gepersonaliseerd schema samen te stellen. Toen ik zei dak wou powerliften en vooral op kracht wou trainen fleurde hij helemaal op, hij zei dat het lang geleden dat em iets anders moest opstellen dan een half bodybuilder schemaake zonder benen :D

Ik heb altijd gelezen van die beachboys die staan te curlen in het squatrack, maar nog nooit zoiets stoms gezien toen ik wou gaan squatten zaten er 2 kerels met een bankje onder in het squatrack ( omdat daar een spiegel staat ) incline flyes te doen met 5? kg en stoer te doen ( MET hun klakske nog op é ) :sleep:
Der sta zo een gigantische spiegal van 6 op 2 4 meter verder da ze daar hun flyes gaan doen hé.

Fartman

Legacy Member
ja nee das nie de reden wrm ik geen benen trainde :p

ik ga altyd met ne kameraad trainen, en die heeft hernia gehad, en geopereerd aan beide knieen, dus die kan al byna geen oefeningen voor benen doen

ikzelf heb ook een slechte knie, ma ga het toch proberen en zal het wel voelen als het niet meer gaat :)

User_BELGIUM

Legacy Member
mjah iedereen zit hier maar die 'spiegel' af te breken,
maar die staat er ook met een doel hoor..
ik kijk er bv nogal veel in wanneer ik bezig ben met de halters om te zien of ik de oefening juist uitvoer/diep genoeg ga/ wijdt genoeg/ gelijk trek..

Skizzy

Legacy Member
Ik weet niet wie er op had geantwoord, maar ik heb hier enige tijd terug gevraagd voor wat oefeningen die me als American Footballspeler een beejte zouden vooruit kunnen helpen.
Ik had de post onder mijn favorieten opgeslagen maar door een of andere update ben ik hem kwijtgespeeld en ik zou graag beginnen met wat oefeningen te doen.
(Kracht bijwinnen in benen, rug,...)

Moest iemand het kunnen terugvinden, of de persoon die toen gereplyed heeft zijn post nog eens willen herhalen, kzou erg dankbaar zijn :).

snoob

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
mjah iedereen zit hier maar die 'spiegel' af te breken,
maar die staat er ook met een doel hoor..
ik kijk er bv nogal veel in wanneer ik bezig ben met de halters om te zien of ik de oefening juist uitvoer/diep genoeg ga/ wijdt genoeg/ gelijk trek..

ja tuurlijk lol maar dan moet ge geen fucking flyes gaan doen in het fucking squatrack en u een half uur bezig houden, had veel zin om een plaat van 25kg op hun kop te gooien :angry:. Er is een gigantische spiegel voorzien voor alle curl en press activiteiten met de dumbells etc op een goeie 4 meter afstand maar nee ze gaan in het squatrack zitten waar een spiegal hangt van 1m breed :sleep:

Fartman

Legacy Member
by ons is het spiegels all around :p heel de fitness is 1 grote spiegel rondom :p

dus plaats genoeg om te kijken, op plafond zijn er op sommige plaatsen ook :) voor byvoorbeeld de flys enzo

natuurlijk zijn de spiegels heel belangryk, ik kijk constant in de spiegel of mn bewegingen wel goed zijn

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Ik kijk erin om (onopgemerkt, of toch probere) naar de schoon maskes te kijke ^^ :love:

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Stancke zei:
:rofl:

Ik kijk in die spiegel om te kijken of ik veel zweet:D

Ge zou bij ons is moete trainen.. Elken dag wel een paar grietjes om is te loere :p

(één ervan ken'k al ^^ Dus daar kan'k al enne kijken zonder rap weg te zien :p )

Stancke

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ge zou bij ons is moete trainen.. Elken dag wel een paar grietjes om is te loere :p

(één ervan ken'k al ^^ Dus daar kan'k al enne kijken zonder rap weg te zien :p )

Hihi:p Mja, ik heb dat ook soms als er een lekker poepke passeert, iedereen toch?:p Ik gebruik altijd die spiegels voor te kijken of ik m'n oefeningen juist uitvoer, kwestie van gewente

Skizzy

Legacy Member
Kheb post teruggevonden, kwas ff vergeten dat er ook een uitgebreide search functie was :).

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Stancke zei:
Hihi:p Mja, ik heb dat ook soms als er een lekker poepke passeert, iedereen toch?:p Ik gebruik altijd die spiegels voor te kijken of ik m'n oefeningen juist uitvoer, kwestie van gewente

Da stopt bij ons ni me lekkere poepkes zenne.. da zijn lekkere bille & borsten en schoon gezichtjes die passeren..

Soms echt goesting voor zo is slap op the ass the geven.. Maar da ga ni in goei aarden valle peinsek.. :|
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan